Geralt, to sprawdz ta diagnostyke (naciska sie trzy klawisze, ale nie pamietam ktore - znajdziesz na forum), tam sie wyswietla jakas wartosc na poczatek i oznacza brak bledow, jak bedzie inna to juz wiesz, ze cos nie jest w porzadku.
Kierownica wielofunkcyjna+Symphony
Zwiń
X
-
Kierownica wielofunkcyjna+Symphony
Moja była "Czarnula" O2 (swap 2.0 FSI)
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33422Tagi: Brak
-
-
Kierownica wielofunkcyjna+Symphony
Witam.Posiadam Octavię 1 2004r.z kierownicą wielofunkcyjną,niestety auto było sprowadzone bez radia.Zainstalowałem radio symphony cd i pytanie co jeszcze muszę zrobić aby to radio było obsługiwane przez kierownicę.Dodam jeszcze,że tempomat jest obsługiwany prawidłowo.Proszę o informacje.
Pozdrawiam Wszystkich.
Dodam jeszcze,że są 3 kostki:głośnikowa,zasilająca oraz koloru zielonego z dwoma pinami.
Radio zostało podpięte i wszystko funkcjonuje oprócz właśnie tego sterowania w kierownicy-nie wiem co jeszcze trzeba aby to działało.Radio jest nowe.
Pozdrawiam.
-
-
Zakłądając że okablowanie jest pomiędzy boxem od kierownicy funkcyjnej do radia, to musisz jeszcze uaktywnić te funkcje w radiu - robi się to VAGiem, tyle tylko że u mnie np. radio nie było standardowo podłączone do gniazda diagnostycznego i musiałem dodać sobie przewód od radia do gniazda.
Ja nie mam kierownicy wielofunkcyjnej, ale kiedyś grzebałem w kodowaniu radia i widziałem tam parametr czy zewnętrzne sterowanie jest czy go niema, to samo dotyczy wyświetlania komunikatów przez radio na maxi-docie - o ile go posiadasz.
Jeżeli jest ktoś kto zna temat lepiej, proszę o poprawianie mnie. Ja to pisze z głowy na podstawie tego co widziałem VAGiem na radiu.
Komentarz
-
-
witam...mam octavie elegnce i oczywiscie nie zamowilem sobie sterowania radia z kierownicy...bo po co...a teraz widze jakie to jest potrzebne....wiec kupilem kierownice za 400 zł nowke na allegro i umowilem sie z gosciem z servisu na przekladke...z tego co wiem u mnie nie powinno byc problemu bo mam maxi dot i tempomat wiec podobno mam jakis przekaznik ktory umozliwia kontakt radia z kierownica....ale jezeli sie okaze ze nie mam odpowiedniego przekaznika to trzeba go kupic i w ASO kosztuje to 650 zł ....oprocz tego trzeba to zestroic 250 zł
te ceny to sa ceny ASO ale ja sie dogadalem z gostkiem bez fv....wiec zobaczymy co z tego wyjdzie....dam znacgachul
czarniutka dwulitrowka combi elegance...była...jest... dwa litry brąz mocca combi platinum
Komentarz
-
-
Re: Kierownica wielofunkcyjna+Symphony
Zamieszczone przez fergsatWitam.Posiadam Octavię 1 2004r.z kierownicą wielofunkcyjną,niestety auto było sprowadzone bez radia.Zainstalowałem radio symphony cd i pytanie co jeszcze muszę zrobić aby to radio było obsługiwane przez kierownicę.Dodam jeszcze,że tempomat jest obsługiwany prawidłowo.Proszę o informacje.
Pozdrawiam Wszystkich.
Dodam jeszcze,że są 3 kostki:głośnikowa,zasilająca oraz koloru zielonego z dwoma pinami.
Radio zostało podpięte i wszystko funkcjonuje oprócz właśnie tego sterowania w kierownicy-nie wiem co jeszcze trzeba aby to działało.Radio jest nowe.
Pozdrawiam.
pozdrawiam
Komentarz
-
-
Witam!
mam problem ze sterowaniem z kierownicy, działało......i przestało
nie jestem pewny czy czegoś w radiu nie poprzestawiałem...mam Skodę od bardzo niedawna i jeszcze wszystkiego nie rozgryzłem do końca...
nadmieniam iż instalacja jest oryginalna radyjko Symphony...
bardzą proszę o jakąś pomoc, albo może ktoś we Wrocku coś takiego potrafi naprawić..
z góry dzięki i pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szymon9811mam problem ze sterowaniem z kierownicy, działało......i przestało
Komentarz
-
-
Witam kolegę!!
Sorki że się tak długo nie odzywałem ale to historia na dłuższa pogawędkę...
Tak czy owak problem nadal istnieje!!!!
Zgodnie z sugestią odłączyłem radyjko i ponownie podłączyłem - bez efektu
Jeśli chodzi o kodowanie vagiem to dopiero doszedłem że kabelek od Vaga jest odłączony więc jak tylko go wcisnę w gniazdko zaraz to spróbuję naprawić...
zastanawiam się również czy oby po prostu czegoś w setupie radia nie poprzestawiałem???
Jeśli chodzi o kodowanie radia za pomocą vaga byłbym wdzięczny za jakieś instrukcję
serdecznie pozdrawiam i dziękuję za dotychczasową pomoc
Komentarz
-
-
Witam ponownie!
Już pisze co nastąpiło...a mianowicie:
chciałem podłączyć kabelek do vaga do kostki, pełen sukces do czasu włączenie radia...okazało się że w ogóle przestało działać, zwara przez nowy kabelek...
wiele nie myśląc zerknąłem w pierwszej kolejności na bezpieczniki, na szczęście usterka była tam..
wymieniłem bezpiecznik ale wcześniej oczywiście usunąłem ponownie kabelek od vaga z kostki.....
po podłączeniu radia, ku mojemu pełnemu zaskoczeniu wszystko zaczęło hulać, wszystko włącznie ze sterowaniem z kiery...
mój osobisty wniosek: chyba lepiej zresetować radio poprzez wyjęcie bezpiecznika!!
że na to wcześniej nie wpadłem, i prościej o wiele..
no nic koledzy dziękuję za pomoc i mam nadzieje że nie będę musiał w najbliższym czasie walczyć z jakąkolwiek usterką
Komentarz
-
Komentarz