[OI] Wygłuszenie pod maske

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Piotr_Car
    Drive
    • 2007
    • 52

    [OI] Wygłuszenie pod maske

    A moze mu zapodac swapa jak koles z zakopca na sr.pl opisany



    2.0 TDI 140

    Kod:
    Z elektronika nie bylo problemow tylko z sterownikiem simensa bo ten silnik wychodzil na piezo wtryskach 140ps BKP i pochodi on z passata 2007. Nikt nie potrafil zciagnac immo w simesie wiec kupilem pompowtryski standardowe od bkd i sterownik bosha edc16. sprzeglo jest robione na zamowienie"spiek" a docisk i zamach jest z audi (jednomasowe).
    Autko jest ogulnie bardzo przyjemne w prowadzeniu mimo ze ma na razie 140 koni i 320Nm tylko brakje szpery nie mam odczucia ciezkosci przodu bo jest on lzejszy od poprzedniego 2.5 i duzo bardziej zrywniejszy.
    Sorka za ten OT ale az mi szczena opadła :diabelski_usmiech
  • Piotr_T
    Rider
    S_OCP Member
    • 2006
    • 479

    #2
    [OI] Wygłuszenie pod maske

    Witam,
    Zastanawiam sie nad zamontowaniem wygluszenia pod maske u siebie. Firmowo nic nie dostalem - ZTCW dostaja to tylko diesle z powodow akustycznych. Mnie chodzi o powod termiczny - wydaje mi sie, ze nagrzana maska + strumien zimnej wody (deszcz itp.) to nie jest najzdrowsze dla lakieru), a jak przy okazji bedzie ciszej to tez nie bede plakal Nasuwa sie jednak pytanie czy nie zjara mi sie ta mata (ponoc niepalna, ale pewnie topliwa) lub cos w silniku ? Czy ktos ma to w O1 1.8T lub w O2 TFSI czy taka mata jest montowana ?

    Komentarz

    • daneczek76
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 3642
      • Toyota

      #3
      Wiem że kolega ma 2.0 115 KM AQY i ma taka mate.
      [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

      Komentarz

      • dariuspolo
        L&K
        S_OCP Member
        • 2007
        • 1168

        #4
        Zamieszczone przez daneczek76
        Wiem że kolega ma 2.0 115 KM AQY i ma taka mate.
        ...moze po jakims dzwonku mu maske z diesla zalozyli, albo dokupil?
        bo normalnie niezaleznie od rynku docelowego bylo tylko w dieslach.
        T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
        SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
        Zuzycie paliwa

        Komentarz

        • daneczek76
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 3642
          • Toyota

          #5
          Zamieszczone przez dariuspolo
          ..moze po jakims dzwonku mu maske z diesla zalozyli, albo dokupil?
          bo normalnie niezaleznie od rynku docelowego bylo tylko w dieslach.
          Wiem otym ale żeby ona mu coś dała to nie sądze w środku takie same odgłosy jak i bez wygłuszenia może na zewnątrz troszke ciszej.
          [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

          Komentarz

          • b-bar01
            Elegance
            • 2007
            • 985
            • Octavia I (1U2)
            • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

            #6
            było gdzieś na forum że założenie dolnych osłon silnika powoduje wzrost temp. oleju o 10 st., docieplenie z góry może robić to samo, jeżeli fabryka nie dała tzn. że nie musi być. w dieslach jest, chyba, po to żeby maska nie wpadała w wibracje, przecież to klekot, w benzynie raczej nic się nie zmieni.
            *** Cicho, łatwo i przyjemnie ***

            Komentarz

            • Ramsey
              Drive
              • 2007
              • 73

              #7
              Nie polecam, mam u siebie mate i nie widze zadnego sensownego powodu dla ktorego poprzedni wlasciciel ja zamontowal. W moim poprzednim AKL (Leon) bylo tak samo glosno, a z tym nagrzaniem i strumieniem wody uwazam ze nie ma wiekszego znaczenia. b-bar01, to ciekawe z tym wzrostem temp oleju, jak znajdziesz link do tego tematu to wklej 8)
              Yeah, right.

              Komentarz

              • b-bar01
                Elegance
                • 2007
                • 985
                • Octavia I (1U2)
                • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

                #8
                Ramsey,
                oki.

                *** Cicho, łatwo i przyjemnie ***

                Komentarz

                • ewa.saganowska
                  Ambiente
                  • 2006
                  • 165

                  #9
                  ja mialam taka mate fabrycznie

                  Komentarz

                  • rafalus
                    L&K
                    • 2005
                    • 1140
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                    #10
                    Śmiało zakładaj. To jest dobry kierunek. Zawsze w zimie cieplo mniej ucieka poza tym zawsze ciszej to ,ze nie dala fabryka to nic nie znaczy. Jak ktos ma Classica to nic nie dostał. W audi z tym samym silnikiem jest w VW pewnie też.


                    Te dogalanie ze wszystkiego to skandal. Pewnie gdyby skoda miala wygłuszenie od razu zamontowane to by bylo wyminione jako wysposazenie(w 1.8)
                    Dodatkowo w Seacie Toledo 99> jest tez ocieplina akumulatora(takiego samego)
                    W audi A3 i 80 byly tez stoswane także gumki uszczelniające tuz nad lampami ale to audi. Wolał bym wydać kase na takie wygłuszenie ocieplenie niż na jakieś pierdoły tuningowe
                    nowy cSIMC od Aliego
                    seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
                    Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

                    półosie seryjne przebieg 273 tyś

                    Komentarz

                    • djczas
                      RS
                      • 2005
                      • 9612

                      #11
                      Piotr_T, to nie jest dobry pomysł silnik benzynowy więcej ciepła wydziela niż diesel i może być nie wesoło ja nie mam i nie montuje jest to zbędne montuje sie to w dieslach aby go wyciszyć 1.8 t ąz taki głośny nie jest

                      Komentarz

                      • Piotr_T
                        Rider
                        S_OCP Member
                        • 2006
                        • 479

                        #12
                        djczas, nie chodzi mi o wygluszenie - na glosnosc trudno narzekac, ale odnosze wrazenie, ze zima maska dostanie "po dupie" jak sie silnik nagrzeje, a z nieba sieknie jakis snieg z deszczem Pomysle jeszcze nad tym, ale dzieki wszystkim za rady i uwagi

                        Komentarz

                        • djczas
                          RS
                          • 2005
                          • 9612

                          #13
                          Piotr_T, nic sie nie martw nic jej sie nie stanie

                          Komentarz

                          • rafalus
                            L&K
                            • 2005
                            • 1140
                            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                            #14
                            To ,ze nie motuja to jest tylko oszczednosc! Jezeli bedzie za cieplo to jest chłodnica i wentylator. Nie wydaje mi się ,żeby Audi z 97 1.8 T grzało się bardziej niż Octavia 1.8T z 2003. Każde Audi ma i nikt nie narzeka nawet 1.6
                            Mój Fiat SIENA nawet posiadał.
                            nowy cSIMC od Aliego
                            seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
                            Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

                            półosie seryjne przebieg 273 tyś

                            Komentarz

                            • djczas
                              RS
                              • 2005
                              • 9612

                              #15
                              rafalus, lub ogień pod maską z palącej sie izolacji cieplnej jak np w golfach 4

                              Komentarz

                              • Marian 2
                                L&K
                                • 2007
                                • 1086
                                • Octavia I combi (1U5)
                                • AQY 2.0 MPI 115 KM

                                #16
                                W Octavii 2.0 115KM mam zamontowaną matę pod klapą silnika "od początku", tak, że nie wiem jak jest bez maty. Mogę powiedzieć tylko tyle, że wożąc znajomych w ruchu miejskim czasami się pytają czemu silnik zgasł, gdy zatrzymam się pod światłami, lub w korku. Bardzo często do niefrasobliwych spacerowiczów środkiem ulicy można podjechać na około 1,5m, i tak jechać za nimi bywa, że i przez 10m. Wyciszenie jest bardzo dobre.
                                Latem, po zatrzymaniu silnika temperatura potrafi się utrzymać nawet i 2 godziny. Co ciekawe, po podniesieniu maski np. w celu zrobienia czego kolwiek, temperatura spada dość szybko, w ciągu kilkunastu minut można wszędzie włożyć ręce. Nigdy nie było problemu z przegrzaniem silnika, czy akumulatora. Dla akumulatora jest to nawet lepiej, gdy jest wyższa temperatura. Moim zdaniem, nie warto się zastanawiać, tylko założyć.

                                Komentarz

                                • djczas
                                  RS
                                  • 2005
                                  • 9612

                                  #17
                                  Marian 2, ale ty nie masz turbo doładowanego silnika bo w 1.8 bez turba jest ta matajak dobrze pamiętam

                                  Komentarz

                                  • rafalus
                                    L&K
                                    • 2005
                                    • 1140
                                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                    #18
                                    1.Marian dobrze mówi

                                    2.Poza tym powtórze prawie wszystkie auta Turbo z grupy VW mają mate.

                                    3.Spalić to sie moze nawet osłona silnika (górna) i wszystko inne.

                                    4.Chłopaki mierzyli temp przy braku osłony dolnej i była niższa ale to był poprostu przeciąg. Założona mata podczas jazdy nic nie zmieni tylko na postoju ewentualnie ale tylko na plus.
                                    nowy cSIMC od Aliego
                                    seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
                                    Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

                                    półosie seryjne przebieg 273 tyś

                                    Komentarz

                                    • djczas
                                      RS
                                      • 2005
                                      • 9612

                                      #19
                                      rafalus, przyjedz do krakowa i pogłaskaj po jezdie w korkach moja maskę jak sie ni poparzysz będziesz gość i nie porównuj doładowanego diesla do benzyny

                                      Komentarz

                                      Pracuję...