żeby nie zakładać nowego wątku. oczywiście pisze o O2 . nie wiem jak wasze ale moja sie bardzo długo nagrzewa , chodzi o wskaznik temperatury silnika , wskazówka bardzo niechętnie sie rusza powyżej 3 kreski , czasami jade 5 km przez miasto i jeszcze mam mało zagrzany silnik(według wskażnika) , w ostatnie mrozy (-13st.) na trasie wskazówka przy spokojnej jezdzie , tak do 90-100 zatrzyamła się kreske czy dwie przed swoją normalną pozycją , dopiero jak dołożyłem troche to znalazła się na swojej normalnej pozycji . tez tak macie ? mogę mieć zwalony termostat ? wiem że diesle siepowoli grzeja , to samo miałem z O1 . czy ma ktoś może taką osłone plastikową na atrapie w O2? może ona coś by dała , choć w O1 w zasadzie nic mi nie pomagała...
Problem z 1.6 AEE
Zwiń
X
-
Problem z 1.6 AEE
Witam, użyłem wyszukiwania ale nie bardzo znalazłem, a problem wygląda tak, gdy silnik jest zimny daje się uruchomić bez problemu natomiast gdy jest ciepły tzn. już po przejechaniu paru kilometrów, są problemy z zapaleniem, czasem kręce z 10 minut nim odpali. A jak już odpali to obroty same idą do góry nawet do 4000 i tak się utrzymują, dopiero po pewnym czasie sytuacja się stabilizuje albo i nie Moje podejrzenia padaja na czujnik temperatutry silnika czy słusznie ??? A może coś z przepustnicą ???Skoda Octavia I 2000 r. 1.6 Ambiente
-
Komentarz