Nie ma czegos takiego jak blachy malowane w w fabryce, czy zderzaki. Przychodzi goly i taki maluje sie juz na miejscu na konkretny kolor.
Tak samo nie dostaniesz starych czesci, bo ubezpieczyciel placi Ci za nowe, wiec te oddajesz mu i cieszysz sie ze cos kapnal gotowka na naprawe, bo nie sa do tego skorzy :twisted:
Maicroft, czyli jestes na 100% pewien, ze czesci wszystkie ktore beda wymienione na nowe, ida do ubezpieczyciela?
Dobra, a jak to jest z tymi gratami zamiennymi i ori ? Mam prawo rzadac czesci ori ? Bo czytam wlasnie, ze PZU wykorzystuje jakies przepisy UE niezgodnie z ich przeznaczeniem, stosujac przymus, a nie mozliwosc wyboru. Wlasnie sie przygotowalem, podrukowalem kodeksy i przepisy, pozakreslalem odpowiednie punkty zeby w razie gdyby Pan mi robil jakies problemy, to mu pokazac ze Sad Najwyzszy juz w tej sprawie orzekal na ich niekorzysc...
Jutro bedzie bój.
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
Ile razy naprawa byla bezgotowkowo to czesci byly zabierane. Raz naprawa byla zalatwiana z wlasnej kasy, a potem ubezpieczyciel zwrocil cala kwote, na raty, bo na raty, ale zwrocil.
No i wytlumacz mi, jak to jest ze jak ktos ma dostawe zderzakow od rs'a to ma juz je pomalowane w kolory, w jakich rs wystepowal
a moze one nie z fabryki tylko z miasta
Zamieszczone przez misiek^wro
czyli jestes na 100% pewien, ze czesci wszystkie ktore beda wymienione na nowe, ida do ubezpieczyciela?
tak wszystkie te które obfotografuje rzeczoznawca wiec jak chcesz cos ocalic to wyjmij z auta i na pytanie gdzie to jest to powied ze sie polamalo i zostalo na jezdni.
tak wszystkie te które obfotografuje rzeczoznawca wiec jak chcesz cos ocalic to wyjmij z auta i na pytanie gdzie to jest to powied ze sie polamalo i zostalo na jezdni.
Bedzie kombinacja :twisted: Chyba raczej sobie daruje, licze tylko na to, ze pan bedzie na tyle uprzejmy i nie bedzie mi wciskal kitu i tanszych a rownie solidnych czesciach zamiennych z chin.
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
u mnie byla naprawa bezgotowkowa i zazadalem od razu ze wszystkie czesci zdemontowane chce zabrac, nie bylo problemu - dali mi ladnie zapakowane w folie
To w koncu jak to jest z tymi czescmi zdemontowanymi, ktore beda zastapione nowymi :?: :evil:
[ Dodano: Pon 10 Wrz, 07 20:31 ] lazy bones, u jakiego ubezpieczyciela byla szkoda?
[ Dodano: Pon 10 Wrz, 07 21:14 ]
I ktos mi wytlumaczy, czemu Pan u ktorego zostawilem auto, nie jest skory do wspolpracy w kwestii nawet malowania listw?
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
Misiek: szkoda była finansowana przez PZU (OC sprawcy), auto naprawiane w ASO; to w ASO powiedziałem, że chcę części zabrać i od razu powiedzieli, że OK. Z tego wniosek, że PZU w ogóle tymi częściami nie było zainteresowane, a gdyby zostały w ASO to ten cymbał w obsłudze klienta od papierkowej roboty sam by je na allegro wystawił (piszę cymbał bo to prawdziwy cymbał, kto chce zobaczyć cymbała w ASO w Legnicy - zapraszam, wstęp wolny)
Osobiscie brałbym na rachunki i jeszcze na tym dobrze wyszedł do przodu. :twisted:
Rachunki mozna załatwicz po części na giełde do Lubina i zgłowy. No chyba że komuś niechce się pochodzić i zarobić trochę kasy to można bezgotówkowo i zbani.
[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
lazy bones, no to sprobuje dzisiaj powiedziec, ze czesci zabieram, bo imho to wlasciciele sobie wymyslili taka bajke i sami je na allegro pchaja, albo wstawiaja do innych aut :twisted:
daneczek76, w takiej opcji jak mowisz, zeby wyjsc do przodu, to trzeba kupowac uzywane czesci itd ... wraz z zamiennikami lipnej jakosci. Jak to sie bedzie mialo podczas nastepnej kolizji ? Auto podda sie jak domek z klockow lego. Widzialem kiedys testy ori czesci vw i czesci zamiennych w Golfie 3. Byla niesamowita roznica. Taki sam przypadek, jedno auto z przednia belka, zderzakiem, wzmocnieniem i cala reszta ori vw, wgniecenie doszlo tylko do belki i tu sie zatrzymalo, belka przyjela ciezar, rozlozyla go po dlugosci i tyle.
W przypadku nr 2 ztcp bylo o jeden most za daleko ... bo byly juz uszkodzenia silnika.
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
jak ktoś ma czas to moze kombinować z robotą na rachunki, wtedy można wyjść na plus, ale oosbiscie wolałbym bezgotówkowo naprawiac fure i mieć pogląd na etapy naprawy...
cartel1, tez tak uwazam. Wszystkie czesci beda nowe, sprawdzone, nie bedzie problemow ze spasowaniem ( chyba :?: ) do tego piekna powloka lakiernicza na nowo itd itp ... po co sie palowac z rachunkami, tracic nerwy czas na szukanie czesci i pozniej wyklocac sie z wlascicielem, ze tu jest wieksza szpara a tam mniejsza ...
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
to zależy jaki kolor, ostatnio widziałem jak pewne ASO źle dobrało odcień lakieru malowanego zderzaka i klient zgłaszał reklamacje... naprawiając w ASO również trzeba uzbroić sie w cierpliwość bo im też wpadki sie zdarzają
...w takiej opcji jak mowisz, zeby wyjsc do przodu, to trzeba kupowac uzywane czesci itd ... wraz z zamiennikami lipnej jakosci. Jak to sie bedzie mialo podczas nastepnej kolizji ? Auto podda sie jak domek z klockow lego. Widzialem kiedys testy ori czesci vw i czesci zamiennych w Golfie 3. Byla niesamowita roznica. Taki sam przypadek, jedno auto z przednia belka, zderzakiem, wzmocnieniem i cala reszta ori vw, wgniecenie doszlo tylko do belki i tu sie zatrzymalo, belka przyjela ciezar, rozlozyla go po dlugosci i tyle.
W przypadku nr 2 ztcp bylo o jeden most za daleko ... bo byly juz uszkodzenia silnika.
jestem tego samego zdania; jak robić to porządnie - części nowe i oryginalne, niezależnie od formy rozliczenia; primo po pierwsze: bezpieczeństwo, primo po drugie: jak to ktoś mądrze powiedział "nie stać nas na kupowanie rzeczy tanich".
Teraz siedze w domu i czekam az zadzwoni pan z PZU. Jednak na 99 % robie auto bezgotowkowo, chyba ze mi nalicza kolo 12k zl dla mnie, wtedy bede mogl pokombinowac, a wlasciwie to nie ja, tylko znajomy, no i ma sie rozumiec wszystko na ori czesciach.
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
marekzu, aku wytrzymal, poszly jego umocowania. Zdjec nie moglem zrobic, bo ... ciul z PZU ktory robil obdukcje, wogole mnie nie powiadomil o terminie. W zwiazku z tym zrobie dzika rzeznie o to.
Druga sprawa w rozliczeniu ujal czesci zamienne ... czy moja Octavia byla skladana w Chinach w garazu na czesciach zamiennych pytam sie ja!! Jutro ide sie odwolywac, a jak nie dadza na ori, to idziemy do sadu, bo sad akurat mi przyzna racje, wiele spraw tego typu juz bylo w SN. :evil: :evil: :evil: :evil:
karmel, to ja mu wytlumacze, ze skoro nie jestem sprawca, a poszkodowanym to wymagam takich czesci, jakie byly w aucie zapakowane przed wypadkiem.
Mi nikt nie bedzie nic tlumaczyl, bo intepretowanie prawa, ktore zaczyna u nas obowiazywac w zwiazku z wejsciem do UE wg wlasnego "widzimisie" ubezpieczalni, to dla mnie lamanie prawa. A zgodnie z art 354 par 2 mam prawo zadac pelnej rekompensaty szkody ( III CZP 32/03 )
Nie jestem sprawca to raz. Auto bylo bezwypadkowe to dwa. Kolejna sprawa, jestem poszkodowany to 3. Ostatnia istotna rzecz - nie mialem zamiennikow w aucie i nie zamierzam ich miec, kosztem oczednosci PZU. To nie ja mam oszczedzac, to niech oni pooszczedzaja na swoich zabojczo ogromnych prezesowskich pensjach.
Tyle w temacie.
Jutro ide do tego szefa szefow we Wroclawiu, powiem mu krotko. Auto nie jezdzilo na zamiennikach, maja policzyc mi zderzak do RS'a wraz z atrapa, bo takowe byly zamontowane. Dodatkowo maja policzyc wszystkie zamienniki na oryginaly. Trzy to dowale im o to, ze w rozmowie telefonicznej, ktora defacto nagrywali, wyraznie przekazalem pani ze prosze o kontakt z osoba przeprowadzajaca kosztorys o godzinny kontakt przed ogladaniem auta. Takowego nie bylo. Cztery, poinformuje go, ze nawiazalem kontakt z ECO ( Europ. Centrum Odszkodowan ) i jesli PZU nie pojdzie mi na reke, zamierzam sie odwolac od decyji a szanownego ubezpieczyciela pociagac po sadach zadajac pelnego zadoscuczynienia w tej sprawie.
Tyle w temacie. Mysle ze jutro bede bardzo dobitny, a jesli nie, to wyjde z ow gabinetu zegnajac slowami : do zobaczenia w sadzie, prosze Pana.
Kolejna sprawa. Ubezpiecz. w Polsce nie wyplacaja kwoty odszkodowawczej w zwiazku z utrata auta na wartosci, jak to ma miejsce w cywilizowanych panstwach zachodu. O tym tez wspomne w sadzie, ze skoro przyjmuja "zle" prawo to i niech przyjma to "lepsze" dla klienta z UE. W kazdym badz razie nie zamierzam sie poddawac, chocby to mialo wplynac na sam fakt nieposiadania przeze mnie samochodu przez pewien czas. Za to tez ich odpowiednio podlicze, zalaczajac odpowiednie rozliczenia comiesiecznie i udokumentowywujac straty ...
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
Po mojej stłuczce :x też robiłem na bezgotówkowo i teraz żałuje. Wycenili mi na coś koło 17 tysi , auto było 3 letnie a jak potem dostałem do wiadomości ile pzu zapłaciło warsztatowi to mi oczy wyszły z orbit - 33 tysie . Warsztaty mają swoich cwaniaczkowatych prawników i oni potrafią wycyckac firmy ubezpieczeniowe !!!!!
Komentarz