kapie olej

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • kapie olej

    Zamieszczone przez MiKruS

    Tworzenie nowego podforum mija sie z celem
    To by moze bylo dobre, nowe podforum, jesli tego byloby naprawde duzo. Przy kilku to tez zgadzam sie nie ma to sensu.

  • #2
    kapie olej

    jestem nowym na razie szczęśliwym posiadaczem Octy a wszystko zależy od Waszej odp. na moje pytanie. Nie znam się na mechanice więc zobrazuję o co mi chodzi.W przedniej części auta z prawej strony [patrząc z wnętrza samoch.], znajduje się mala chlodnica, pewnie od turbiny. W tym rejonie trochę cieknie mi olej.Dajcie znać jaka może być przyczyna. Dzięki

    Komentarz

    • MiKruS
      RS
      S_OCP Member
      • 2004
      • 7976

      #3
      Pewnie turbina puszcza olej do dolotu. Jaki masz przebieg, bo to jest jeden z objawow jej konca?

      Powinienes wszystko rozebrac i oczyscic z oleju w tym miejscu, bo nie powinno go tam byc.
      TDI 205PS

      Komentarz

      • Piotrus
        Rider
        • 2004
        • 524

        #4
        Nie strasz kolegi
        U mnie też widać olej na IC (mam klejony IC bo kiedyś "zawadziłem" o płytkę chodnikową) a turbina ma się dobrze :wink:
        Olej w dolocie najczęściej pochodzi z odmy - łatwo to sprawdzić zaglądając w rurę dolotową.Jeśli od miejsca w którym podłączona jest odma widać ślady oleju to nie ma czym się przejmować.


        Oczywiście warto wszystko przeczyścić - tak jak wspomniał Mikrus
        Piotruś
        AGR(RIP) + ALH

        Komentarz

        • MiKruS
          RS
          S_OCP Member
          • 2004
          • 7976

          #5
          Piotrus a Ty nie masz czasem odmy na zewnatrz?



          Czyszczenie sie przyda, bo od razu bedzie mozna usunac nieszczelnosc na skutek, ktorej olej wyplywa...
          TDI 205PS

          Komentarz

          • Luca
            Rider
            • 2004
            • 524

            #6
            Koledzy dobrze mówią.......... :szeroki_usmiech
            "Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
            Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
            Pionek znów gra.......

            Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30
            www.dynosoft.pl

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez MiKruS
              Pewnie turbina puszcza olej do dolotu. Jaki masz przebieg, bo to jest jeden z objawow jej konca?

              Powinienes wszystko rozebrac i oczyscic z oleju w tym miejscu, bo nie powinno go tam byc.
              sorry ze nie odpisalem ale żadko mam dostęp do sieci Octa przejechala 120tys

              Komentarz


              • #8
                IC to najniższy punkt układu zasilania w Twoim dieslu. zwykle będą tam ślady oleju... jeśli silnik nie konsumuje go zbyt wiele (15kkm - 1l) to wszystko dziawa gicior.

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez bobasek
                  IC to najniższy punkt układu zasilania w Twoim dieslu. zwykle będą tam ślady oleju... jeśli silnik nie konsumuje go zbyt wiele (15kkm - 1l) to wszystko dziawa gicior.
                  co to znaczy 15kkm bo nie jestem w temacie czy to 15000km czy 1500km,a jezeli chodzi o IC- czy to te plastikowe kolanko które odchodzi od chlodnicy? Daj znac Bobasek Dzięki

                  Komentarz

                  • misiekwaw
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2004
                    • 7715
                    • Ford

                    #10
                    Zamieszczone przez jelcyn1967
                    co to znaczy 15kkm bo nie jestem w temacie czy to 15000km czy 1500km
                    15k(ilo)km = 15.000km :idea:
                    Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                    http://www.disi-tune.pl
                    Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                    Był WRX
                    Była Octa

                    Komentarz

                    Pracuję...