Octavia I 1.8T 150KM AUM - kilka PILNYCH pytan

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • prus
    Classic
    • 2009
    • 30

    Octavia I 1.8T 150KM AUM - kilka PILNYCH pytan

    KUBAŃCZYK, super Octa, zrobiona ze smaczkiem . Od siebie dodałbym ciemne szybki i będzie bosko. Jak Ci się jeździ na tych felach i zawiasie po naszych pseudo drogach :?:
  • Geralt
    Rider
    S_OCP Member
    • 2007
    • 589

    #2
    Octavia I 1.8T 150KM AUM - kilka PILNYCH pytan

    Witam
    Mam na imie Adam i jest to moj pierwszy post na tym forum. Od razu uprzedze ze uzylem opcji "szukaj" i zanim zdecydowalem sie na pisanie przeczytalem kilkanascie tematow na tym formum (i nie tylko). Generalnie na codzien jezdze Passatem VR6 z 1995r ale latka leca wiec pora na przesiadke... i tu zaczyna sie moja historia:
    znalazlem calkiem fajna octavie 1.8T z 2003r o oznczeniu silnika AUM - auto ma niecale 190 000km przebiegu (nie malo ale na 100% autentycznie) i do chwili obecnej jest caly czas serwisowane w polskim ASO.

    -------
    Wybor na ten model padl ze wzgledu na to ze chce miec auto o porownywalnych do mojego osiagach ale nizszym zuzyciu paliwa (passat wciaga srednio 14~16L LPG /100km w trasie a 15~25 w miescie - zalezne od wielkopsci krokow). Ale odbiegam od tematu...

    -------
    poejchalem obejzec ta skode - miala delikatnego dzwona w tylne nadkole ale wielkosc szpachli to 2x10cm wiec tyle co nic - prawdopodobnie otarcie na parkingu. Stan ogolny oceniam na bdb. (sprawdzalem testerem grubisci lakieru i 2x Vagiem - przed i po jezdzie probnej).

    Pyatnia jakie mam do WAS w zasadzie tycza silnika:
    wzialem auto na "testy" i oto moje wrazenia: generalnie dynamika gorsza niz VR6 ale tragedi nie ma, w srodku łącznie byly 3 osoby o łącznej wadze ok 220kg, zdziwil mnie fakt ze rozbujanie od 80km/h do 110km/h na piatym biegu
    trwalo ok 20 sekund (ok, od 100km/h teren byl lekko pod gorke ale jak na turbo myslalem ze bedzie lepiej).
    1 I tu pierwsze pytanie: czy to normalne?
    (po redukcji na 4 bylo juz ok.)

    2 samochod w zasadzie zaczyna ciagnac od jakis 2200obrotow a n ie od "katalogowych" 1800) - czy to rowniez normalne?

    3 Olej (teoretycznie mobil1 0W40 czy 0W50 (syntetyk) miał... rdzawy kolor - rozmawialem z mechanikiem i mowil ze w turbo moze tak byc ze wzgledu na spaliny ktore czesciowo moga sie dostawac do oleju.

    4 Jakie przebiegi bez remontu silnika osiaga sie na tym motorze bez remontu generalnego?
    mowimy o normalnej jezdzie przy zalozeniu 20%/80% miasto/trasa.

    5. Czy uwazacie ze konkretnie auto jest warte zakupu - chodzi mi glownie o to czy silnik AUM nie mial jakis wad fabrycznych (np 1.8 AWT montowany w passacie mial).

    6. Do tego auta bede chcial zrobic maly mod na jakies 190KM i zalozyc LPG (PRINS lub BRC lub V generacja - ejscze nei wiem ktora najlepsza) - macie doswiadczenia w takim polaczeniu?

    Z gory dziekuje za informacje - do jutra musze dac odpowiedz czy ja biore czy nie i stad ten pospiech w tremacie.


    pozdrawiam
    Adam W.
    pozdrawiam
    Adam W.

    Komentarz

    • Big
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 6389

      #3
      Ostatnio miałem okazje pojeździc troszkę nowiutką Octavią I 1.8 T i ten silnik wywarł na mnie niesamowite wręcz wrażenie :shock:
      Ciągnął właśnie od ok. 1800 obr/min a przyśpieszenie nawet na 5 było ekspresowe (fakt że jeździłęm sam bez pasażerów).
      Jak dla mnie silnik suuuuper.
      Czarny Elegance

      Komentarz

      • Geralt
        Rider
        S_OCP Member
        • 2007
        • 589

        #4
        widzisz - ale jak pisales jezdziles nowa skoda a to moze byc zasadnicza roznica, poza tym z calym szacunkiem z tego co widze na codzien masz 1.6 wiec przesiadka do 1.8T musi byc fajna, ale przesiadajac sie z 2.8 (teoretycznie 174KM i 240nm - ile po drodze zdechlo nie wiem) masz zupelnie inne porownanie... tym nie mniej jestes na razie jedynym ktory odpowiedzial i dzikuje Ci za to
        pozdrawiam
        Adam W.

        Komentarz

        • Piotr_T
          Rider
          S_OCP Member
          • 2006
          • 479

          #5
          Re: Octavia I 1.8T 150KM AUM - kilka PILNYCH pytan

          Zamieszczone przez Geralt
          Witam
          Pyatnia jakie mam do WAS w zasadzie tycza silnika:
          wzialem auto na "testy" i oto moje wrazenia: generalnie dynamika gorsza niz VR6 ale tragedi nie ma, w srodku łącznie byly 3 osoby o łącznej wadze ok 220kg, zdziwil mnie fakt ze rozbujanie od 80km/h do 110km/h na piatym biegu
          trwalo ok 20 sekund (ok, od 100km/h teren byl lekko pod gorke ale jak na turbo myslalem ze bedzie lepiej).
          1 I tu pierwsze pytanie: czy to normalne?
          (po redukcji na 4 bylo juz ok.)

          2 samochod w zasadzie zaczyna ciagnac od jakis 2200obrotow a n ie od "katalogowych" 1800) - czy to rowniez normalne?

          3 Olej (teoretycznie mobil1 0W40 czy 0W50 (syntetyk) miał... rdzawy kolor - rozmawialem z mechanikiem i mowil ze w turbo moze tak byc ze wzgledu na spaliny ktore czesciowo moga sie dostawac do oleju.
          ad.1. - nie mierzylem nigdy, ale zdaje mi sie, ze powinno sie to stac szybciej.
          ad.2. - turbo laduje od tych 1800 i czuc, ze idzie lepiej, ale dopiero od troche ponad 2krpm naprawde laduje mocno. Stad moze uczucie, ze cos nie tak, ale wydaje mi sie, ze normalne - a od ktorego momentu gwizdalo i czy wcisnales pedal do konca czy wciskales go w miare przyspieszania ? Bo to zauwazylem roznica (przynajmniej u mnie).
          ad.3. - rdzawy kolor ? Nie rozumiem, dla mnie nowy olej ma rdzawy kolor - potem ciemnieje i tyle. A olej to albo 0W40 albo 5W50 roznica w parametrach spora, o ile wiem to 5W50 nie spelnia norm VW dla tego silnika wiec powinien byc 0W40 (ten spelnia).
          Na reszte nie odpowiem bo mam to auto mniej niz rok i na liczniku dopiero 22kkm.

          Komentarz

          • Geralt
            Rider
            S_OCP Member
            • 2007
            • 589

            #6
            Re: Octavia I 1.8T 150KM AUM - kilka PILNYCH pytan

            Zamieszczone przez Piotr_T
            ad.1. - nie mierzylem nigdy, ale zdaje mi sie, ze powinno sie to stac szybciej.
            ad.2. - turbo laduje od tych 1800 i czuc, ze idzie lepiej, ale dopiero od troche ponad 2krpm naprawde laduje mocno. Stad moze uczucie, ze cos nie tak, ale wydaje mi sie, ze normalne - a od ktorego momentu gwizdalo i czy wcisnales pedal do konca czy wciskales go w miare przyspieszania ? Bo to zauwazylem roznica (przynajmniej u mnie).
            ad.3. - rdzawy kolor ? Nie rozumiem, dla mnie nowy olej ma rdzawy kolor - potem ciemnieje i tyle. A olej to albo 0W40 albo 5W50 roznica w parametrach spora, o ile wiem to 5W50 nie spelnia norm VW dla tego silnika wiec powinien byc 0W40 (ten spelnia).
            Na reszte nie odpowiem bo mam to auto mniej niz rok i na liczniku dopiero 22kkm.
            dzieki za konkretna odpowiedz

            gaz wcisnalem do dechy - wyrazny swist slychac od ok 2100rpm

            olej byl koloru "sraczkowatego" (obrazowo ale najbardziej konkretnie) byl matowy, nie przezroczysty - zupelnie inny niz 10W40 ktory leje do mojego paska - przezroczysty byl dopiero po roztarciu na cienka warstwe na palcu, byl czysty nie mial widocznych zanieczyszczen.
            pozdrawiam
            Adam W.

            Komentarz


            • #7
              Re: Octavia I 1.8T 150KM AUM - kilka PILNYCH pytan

              Zamieszczone przez Geralt
              Witam
              Mam na imie Adam i jest to moj pierwszy post na tym forum. Od razu uprzedze ze uzylem opcji "szukaj" i zanim zdecydowalem sie na pisanie przeczytalem kilkanascie tematow na tym formum (i nie tylko). Generalnie na codzien jezdze Passatem VR6 z 1995r ale latka leca wiec pora na przesiadke... i tu zaczyna sie moja historia:
              znalazlem calkiem fajna octavie 1.8T z 2003r o oznczeniu silnika AUM - auto ma niecale 190 000km przebiegu (nie malo ale na 100% autentycznie) i do chwili obecnej jest caly czas serwisowane w polskim ASO.

              -------
              Wybor na ten model padl ze wzgledu na to ze chce miec auto o porownywalnych do mojego osiagach ale nizszym zuzyciu paliwa (passat wciaga srednio 14~16L LPG /100km w trasie a 15~25 w miescie - zalezne od wielkopsci krokow). Ale odbiegam od tematu...

              -------
              poejchalem obejzec ta skode - miala delikatnego dzwona w tylne nadkole ale wielkosc szpachli to 2x10cm wiec tyle co nic - prawdopodobnie otarcie na parkingu. Stan ogolny oceniam na bdb. (sprawdzalem testerem grubisci lakieru i 2x Vagiem - przed i po jezdzie probnej).

              Pyatnia jakie mam do WAS w zasadzie tycza silnika:
              wzialem auto na "testy" i oto moje wrazenia: generalnie dynamika gorsza niz VR6 ale tragedi nie ma, w srodku łącznie byly 3 osoby o łącznej wadze ok 220kg, zdziwil mnie fakt ze rozbujanie od 80km/h do 110km/h na piatym biegu
              trwalo ok 20 sekund (ok, od 100km/h teren byl lekko pod gorke ale jak na turbo myslalem ze bedzie lepiej).
              1 I tu pierwsze pytanie: czy to normalne?
              (po redukcji na 4 bylo juz ok.)

              2 samochod w zasadzie zaczyna ciagnac od jakis 2200obrotow a n ie od "katalogowych" 1800) - czy to rowniez normalne?

              3 Olej (teoretycznie mobil1 0W40 czy 0W50 (syntetyk) miał... rdzawy kolor - rozmawialem z mechanikiem i mowil ze w turbo moze tak byc ze wzgledu na spaliny ktore czesciowo moga sie dostawac do oleju.

              4 Jakie przebiegi bez remontu silnika osiaga sie na tym motorze bez remontu generalnego?
              mowimy o normalnej jezdzie przy zalozeniu 20%/80% miasto/trasa.

              5. Czy uwazacie ze konkretnie auto jest warte zakupu - chodzi mi glownie o to czy silnik AUM nie mial jakis wad fabrycznych (np 1.8 AWT montowany w passacie mial).

              6. Do tego auta bede chcial zrobic maly mod na jakies 190KM i zalozyc LPG (PRINS lub BRC lub V generacja - ejscze nei wiem ktora najlepsza) - macie doswiadczenia w takim polaczeniu?

              Z gory dziekuje za informacje - do jutra musze dac odpowiedz czy ja biore czy nie i stad ten pospiech w tremacie.


              pozdrawiam
              Adam W.
              1/ Miałem Octavię z takim silnikiem i pamiętam, że miał ZDECYDOWANIE krótszy czas
              wyprzedzania na 5 biegu.

              Komentarz

              • Geralt
                Rider
                S_OCP Member
                • 2007
                • 589

                #8
                Re: Octavia I 1.8T 150KM AUM - kilka PILNYCH pytan

                Zamieszczone przez Kaszana

                1/ Miałem Octavię z takim silnikiem i pamiętam, że miał ZDECYDOWANIE krótszy czas
                wyprzedzania na 5 biegu.
                hmm... jak mowisz/mowicie - wina zajechanej turbiny?
                pozdrawiam
                Adam W.

                Komentarz

                • bobas
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 1676

                  #9
                  Zamieszczone przez Geralt
                  hmm... jak mowisz/mowicie - wina zajechanej turbiny?
                  sprawdzanie vagiem oraz testerem pozwolilo ci zdecydowanie o stanie auta itd lecz nigdy nie dowiesz sie jaki jest stan turbiny bo na gole oko nie widac tego , w zaleznosci czy kupujesz autko od dziadka czy mlodej osoby ... oczywiscie zawsze mozna sie pomylic lecz pewnie ktos na pewno chcial sie pobawic tym silnikiem na trasie a jak wszyscy wiemy niestety o turbine trzeba dbac ... naprawa jest bardzo duza ...

                  dodatkowo pamietaj ze VR6 jest naprawde mocnym silnikiem jestem w klubie VW POMORZE i mialem okazje jezdzic takim czyms i ciezko to porownac do czegos innego ... pamietaj ze jestes przyzwyczajony do duezej mocy ....
                  BYŁ : MÓJ SZKODNIK http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=17786

                  JEST : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78705


                  www.tri-dent.pl www.kancelaria-storoniak.pl


                  FB: Michał Storoniak

                  Komentarz

                  • cieq
                    Rider
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 745
                    • Octavia I (1U2)
                    • AGU 1.8 20VT 150 KM
                    • BKD 2.0 TDI 140 KM

                    #10
                    Podpinałeś do VAG'a? Może przepływka padnięta? Zwróciłbym też uwagę na DV i zaworek N75 jako częstą przypadłość 1.8T.

                    [ Dodano: Pon 17 Wrz, 07 15:23 ]
                    Zamieszczone przez bobas
                    dodatkowo pamietaj ze VR6 jest naprawde mocnym silnikiem
                    Bez przesady, 8,2s do setki i 224 km/h v-max'a (popraw mnie jeżeli mam złe informacje) to niewiele lepiej od "zdrowego" 1.8T.
                    VR6 najlepiej zapina w Corrado (6,9s do 100km/h).
                    www.pinkbike.com

                    Komentarz

                    • Geralt
                      Rider
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 589

                      #11
                      byl blad przeplywki lub lambdy (oxygen sensor) ale po wykasowaniu zniknal - sprawdzilem rowniez na blokach porownawczych (mass blocks) i wskazania przeplywki mieszcza sie w normie. Musze dodac ze wykasowalem przed jazda testowa a na niej naprawde skody nie zalowalem - jelsi mialy wyskoczyc bledy to by je wywalilo.

                      bobas wiem ze mam mocny motor i 3 lata jezdzenia VR'em przyzwyczaily mnie do mocy dlatego miedzy innymi zadaje pytanie Wam na forum aby miec porownanie pomiedzy moim subiektywnym odczuciem a tym jak powinno byc naprawde.

                      ps:
                      Bez przesady, 8,2s do setki i 224 km/h v-max'a (popraw mnie jeżeli mam złe informacje) to niewiele lepiej od "zdrowego" 1.8T
                      dlatego wybor padl na to auto/ten silnik, ale prawdziwa roznice pomiedzy VR6 a kazdym innym odczowa sie na 3 biegu - mozesz z nigo ruszyc bez szarpania a odciecie ejst przy ok 170~174km/h 8) i to jest to co tygryski lubia najbardziej.

                      pozdrawiam
                      Adam W.[/quote]
                      pozdrawiam
                      Adam W.

                      Komentarz

                      • cieq
                        Rider
                        S_OCP Member
                        • 2005
                        • 745
                        • Octavia I (1U2)
                        • AGU 1.8 20VT 150 KM
                        • BKD 2.0 TDI 140 KM

                        #12
                        Ok, bardzo fajnie :szeroki_usmiech Nie róbmy już OT

                        Zamieszczone przez Geralt
                        rozbujanie od 80km/h do 110km/h na piatym biegu
                        trwalo ok 20 sekund
                        IMO zdecydowanie za długo.

                        6. Do tego auta bede chcial zrobic maly mod na jakies 190KM i zalozyc LPG (PRINS lub BRC lub V generacja - ejscze nei wiem ktora najlepsza) - macie doswiadczenia w takim polaczeniu?
                        Skoro jeździ w Polsce S3 zagazowane, to myślę że nie będzie problemów. Trzeba zainwestować w dobrą instalację. Niech się wypowiedzą "zagazowani" koledzy :szeroki_usmiech
                        www.pinkbike.com

                        Komentarz

                        • Geralt
                          Rider
                          S_OCP Member
                          • 2007
                          • 589

                          #13
                          a czy ktos z Was w wolnej chwili (powiedzmy w drodze do domu) moglby zobaczyc ile u niego trwa taki "sprint" ??
                          pozdrawiam
                          Adam W.

                          Komentarz

                          • Hanz2k
                            Rider
                            S_OCP Member
                            • 2006
                            • 522

                            #14
                            Geralt sprawdzałem - przy 80kmh silnik ma około 2000 obrotów na minutę. Koło sekundy trwa zanim się zbierze i zacznie mocno ciągnąć. Ja miałem poniżej 8 sekund ale motorownia jest po zastrzyku u Mastersa.
                            Poniżej masz test z typowymi parametrami prędkości obrotowej silnika na biegach i obwiedni przyspieszeń dla 1,8T 110kW i przy okazji 1,9 TDi 96kW:
                            KAPITOLA 2: Jelikož v diskusích neutichá debata, zda je lepší benzín nebo nafta, připravili jsme komplexní srovnání turbomotorů 1.8T 110 kW a 1.9 TDI 96 kW v Octavii. V článku najdete kompletní parametry, pružnost, jízdní dojmy, převody, spotřebu a velkou fotogalerii.

                            Ogólnie 190 kkm jak na ten samochód to nie jest jeszcze dużo. W firmie, w której pracuje passaty z 1,8T przelatują 250-280kkm bez napraw motorowni. A poźniej idą w sprzedaż dla pracowników i dalej jeżdżą.
                            Hanz2k
                            1,8 T by MT
                            :admin: bo nie użyłem Szukaj

                            Komentarz

                            • misiekwaw
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2004
                              • 7715
                              • Ford

                              #15
                              pamietajcie ze 3 osoby obciazenia to sporo, wiec jak ktos poda czas serii to trzeba bedzie dorzucic wage do tego wyniku jakos :idea:
                              Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                              http://www.disi-tune.pl
                              Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                              Był WRX
                              Była Octa

                              Komentarz

                              • Geralt
                                Rider
                                S_OCP Member
                                • 2007
                                • 589

                                #16
                                hmm... wedlug tych danych:

                                1.8T:
                                60-100 km/h: 2 – 3,9 s; 3 – 5,8 s; 4 – 7,8 s; 5 – 10,3 s
                                80-120 km/h: 3 – 6,4 s; 4 – 7,6 s; 5 – 9,8 s

                                ... to ten silnik nie jest w najlepszym stanie - jak obstawiacie co moze byc przyczyna i jakie jest prawdopodobienstwo ze to wina padajacego turba?
                                pozdrawiam
                                Adam W.

                                Komentarz

                                • djczas
                                  RS
                                  • 2005
                                  • 9612

                                  #17
                                  Geralt, przepływomierz, zatkany katalizator, sonda lambda, to trzeba sprawdzić pojeździć z vagiem ewentualnie słabe przyspieszenie może też oznaczać kończące się cewki i sprawdzić ciśnienia doładowania co do silnika to aum jest udaną jednostką i mało awaryjną mój jak na razie tylko szklanki wymienił z seryjnych części
                                  co do gazu to ja jestem na nie jak chcesz oszczędzać to kup diesla

                                  Komentarz

                                  • Geralt
                                    Rider
                                    S_OCP Member
                                    • 2007
                                    • 589

                                    #18
                                    Wiesz - szczerze mowiac myslalem nad TDI w 130KM ale jest ok 10000zł drozsza od tego co moge kupic a to duza roznica... za duza. Biorac pod uwage ze w kazdy uzywany samochod trzeba wlozyc ok 3000zł w czesci to jest to malo oplacalne.
                                    Mialem juz 2 auta w gazie i jesli zalozysz pozadna instalacje w DOBRYM zakladzie to nie ma problemow.

                                    pozdrawiam
                                    Adam W.
                                    pozdrawiam
                                    Adam W.

                                    Komentarz

                                    • djczas
                                      RS
                                      • 2005
                                      • 9612

                                      #19
                                      Geralt, pamietaj ze instalka do 1.8t kosztuje dobra cos koło 6kzł tak ze zastanów sie bo szkoda silnika na gaz przerabiac zwazywszy ze chcesz chipa zrobić

                                      Komentarz

                                      • Geralt
                                        Rider
                                        S_OCP Member
                                        • 2007
                                        • 589

                                        #20
                                        Prins 5100zł w sprawdzonej firmie, chip... 900~1500zł; inne (przeplywka, turbina czy co tam nie poszlo licze +/- 1500zł)

                                        130pd w tdi to tez za malo wiec chip w tdi tak samo. koszta paliwa podobne:

                                        11L lpg = 24zł + jakies 30zl miesiecznie na pb
                                        8L ON =28zł
                                        pozdrawiam
                                        Adam W.

                                        Komentarz

                                        • djczas
                                          RS
                                          • 2005
                                          • 9612

                                          #21
                                          Geralt, policz sobie inaczej koszt zakupu plus instalka plus przeglądy ile robisz km rocznie i napisz co wyszło plus naprawy

                                          Komentarz

                                          • Geralt
                                            Rider
                                            S_OCP Member
                                            • 2007
                                            • 589

                                            #22
                                            Geralt, policz sobie inaczej koszt zakupu plus instalka - 31000zł
                                            45 000
                                            przeglady- nie robie w ASO tylko u sprawdzonego mechanika - olej co 15 000km + filtry, rozrzad byl wymieniony 10000km temu a wymienia sie co 120 000.

                                            w tdi po chipie wychodzi tak samo (olej) chyba ze nie lubisz swojego silnika a jak zatankujesz hu...ego paliwa moga ci pojsc pompowtryskiwacze - policz ile kosztuje ich wymiana- znajde ci tyle + co minusow tej inwestycji i tak naprawde nie ma rozwiazania idealnego. :?
                                            pozdrawiam
                                            Adam W.

                                            Komentarz

                                            • djczas
                                              RS
                                              • 2005
                                              • 9612

                                              #23
                                              Geralt, z wyliczeń wychodzi że jazda na benzynie nawet jak robisz u pana kazia wychodzi w ogólnym rozrachunku ciut drożej od diesla do 100kkm powyżej diesle są tańsze najdrożej wychodzi w ogólnym rozrachunku gaz a auta turbinowe nie lubią gazu

                                              Pamiętaj że coś sie podzieje z gazem i mieszanka zrobi sie za uboga przy chipie a tłoki będziesz "wyjmował" z miski olejowej ja już miałem podobny stres w swoim aum gdzie temp przy 2000 obrotów sięgała 1100 stopni przy czujniku egt który mi wskazuje temp (temperatura spalin w kolektorze wydechowym przed turbiną) sonda lambda sie zawiesiła i o mały włos silnik nie powiedział papa gdyby nie wskaźnik egt

                                              Komentarz

                                              • misiekwaw
                                                RS
                                                S_OCP Member
                                                • 2004
                                                • 7715
                                                • Ford

                                                #24
                                                Stasek, nie mecz sie, kolega jest wyznawca szlachetnego paliwa smierdzacego kapusta :szeroki_usmiech nawet jak mu wyliczysz ze mu sie nie oplaca i tak wie swoje :wink:
                                                Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                                http://www.disi-tune.pl
                                                Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                                Był WRX
                                                Była Octa

                                                Komentarz

                                                • djczas
                                                  RS
                                                  • 2005
                                                  • 9612

                                                  #25
                                                  MisiekWAW, ja sie nie męcze :wink:

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...