ZNOWU PROBLEM Z 1,9TDI ASV 04r... CO TYM RAZEM? GUBI MOC

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • tadek
    Classic
    • 2008
    • 31

    ZNOWU PROBLEM Z 1,9TDI ASV 04r... CO TYM RAZEM? GUBI MOC

    Heh... Forumowy obronca ucisnionych, ktory sam teraz cienko spiewa... :lol:
  • moalord
    Classic
    • 2007
    • 11

    #2
    ZNOWU PROBLEM Z 1,9TDI ASV 04r... CO TYM RAZEM? GUBI MOC

    Witam

    Problem wczesniej mialem, z duzym rezonansem i przeladowaniu turbo przy wiekszych predkosciach, po wyjeciu turbiny - zapieczone kierowniczki.... mechanik wyczyscil wszystko pieknie - turbinka jak nowa... przejechalem 1000km i LIPA

    Czasem auto odchodzi ze wciska w siedzenia, czasem slabo - jakby mialo 80KM a jeszcze czasem, gdy np. przekrocze na 3-cim lub 4-tym biegu 4tys obrotow - to poprostu auto wogle nie przyspiesza, cisne pedal a predkosc ta sama :/ musze wylaczyc zaplon i wlaczyc ponownie....

    Nie wiem juz co robic.... wkur**** sie na to auto - jest to 04 RIDER z przebiegiem 130tys km

    Co to moze byc tym razem ?

    POMOCY :cry:
    1,9TDI 2004 - RIDER -

    Komentarz

    • MiKruS
      RS
      S_OCP Member
      • 2004
      • 7976

      #3
      Bez diangozy mozemy zgadywac do osranej smierci.

      Musisz jechac do kogos, kto sprawdzi o co chodzi. Przez forum samochodu sie nie naprawi.

      Przyczyny notlaufów są powszechnie znane i mozesz je odszukac poprzez wpisanie tego slowa do szukajki.
      Nic wiecej nie da sie zrobic w temacie, chyba, ze chcemy sobie gdybac...

      BTW: Dla mnie, po tym co piszesz, wyglada jakby dalej sie kierownice nie ruszaly jak nalezy. Moze jednak rozruszanie pomoglo tylko na chwile? Mieszek byl sprawdzany?

      [ Dodano: Czw 20 Wrz, 07 20:42 ]
      BTW2: Z Bialegostoku wyplyneli dzis na forum jacys fachowcy (Borys), moze sie podejmą diagnozy. Zapytaj na priv.
      TDI 205PS

      Komentarz

      • Ziomal
        RS
        S_OCP Member
        • 2005
        • 5841
        • Octavia I (1U2)
        • BFQ 1.6 MPI 102 KM

        #4
        moalord, w czwartek mamy spot możemy podłączyć i zobaczyć...

        Zamieszczone przez MiKruS
        BTW2: Z Bialegostoku wyplyneli dzis na forum jacys fachowcy (Borys), moze sie podejmą diagnozy. Zapytaj na priv.
        Polecam.
        Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

        Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

        Jest O1 1.6 BFQ

        Komentarz

        • moalord
          Classic
          • 2007
          • 11

          #5
          Kurde..... 400zl zaplacilem za te czyszczenie turbiny :/ Fuck..... nie wiem co robic.... czemu nastepuje przeladowanie :/

          Co to jest ten mieszek ?
          1,9TDI 2004 - RIDER -

          Komentarz

          • sptom
            Rider
            • 2007
            • 351

            #6
            Zamieszczone przez moalord
            Kurde..... 400zl zaplacilem za te czyszczenie turbiny :/ Fuck..... nie wiem co robic.... czemu nastepuje przeladowanie :/

            Co to jest ten mieszek ?
            Mieszek to ten grzybek :szeroki_usmiech co kończy lub zaczyna sztange idaca od sprezarki
            Ponizej obrazek mieszka zdjatko ktoregos z naszych kolegow
            Dostojnie do przodu by Dynosoft

            Komentarz

            • moalord
              Classic
              • 2007
              • 11

              #7
              no wydaje mi sie ze wszystko patrzyl... zawor, kierowniczki i inne podzespoly turbiny, to nie stare auto przeciez.... nie wiem z kad te komedie :/

              przyczyna moze byc N71 ? Lub cos innego ?
              1,9TDI 2004 - RIDER -

              Komentarz

              • jaro4444
                Rider
                • 2006
                • 508

                #8
                Zamieszczone przez MiKruS
                Z Bialegostoku wyplyneli dzis na forum jacys fachowcy (Borys), moze sie podejmą diagnozy. Zapytaj na priv.
                Mikrus skąd ten przekąs?
                Zobacz na roboty Borysa i widać, że to nie nowicjusz:

                Był czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+

                Komentarz

                • Ziomal
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 5841
                  • Octavia I (1U2)
                  • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez jaro4444
                  Mikrus skąd ten przekąs?
                  może nie przekąs a świeża nowinka

                  Zamieszczone przez jaro4444
                  Zobacz na roboty Borysa i widać, że to nie nowicjusz:

                  http://forum.vwgolf.pl/vi...r=asc&start=255
                  Podpowiem że to samochód kolegi z naszego forum , widziałem jak to jest zrobione i szczerze mogę powiedzieć , że jest zrobione profi
                  Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                  Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                  Jest O1 1.6 BFQ

                  Komentarz

                  • jaro4444
                    Rider
                    • 2006
                    • 508

                    #10
                    Zamieszczone przez Ziomal
                    Podpowiem że to samochód kolegi z naszego forum ,
                    Zimal naszego czyli LCT :diabelski_usmiech

                    To jest Leon Grzybka :szeroki_usmiech
                    Był czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+

                    Komentarz

                    • moalord
                      Classic
                      • 2007
                      • 11

                      #11
                      Ej, to nie jest temat o jakims golfie - wiec do rzeczy prosze.....


                      Czy slychac jak pracuje N75 podczas wlaczonego silnika ? Powinien cykać czy jak ?
                      1,9TDI 2004 - RIDER -

                      Komentarz

                      • jaro4444
                        Rider
                        • 2006
                        • 508

                        #12
                        Zamieszczone przez moalord
                        wiec do rzeczy prosze.....
                        Sprawdź:
                        - turbinę - czy mechanizm zmiany geometrii działa poprawne,
                        - siłownik geometrii turbiny (mieszek) - czy jest sprawny,
                        - podciśnienie - połączenia wszystkich rurek, zaworek jednokierunkowy, zawór N75,
                        - MappSensor - czy nie wykazuje za dużego ciśnienia i przez niego wóz nie przechodzi w tryb awaryjny,

                        Zaworek jeśli glośno stuka to nie jest dobrze.
                        Był czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+

                        Komentarz

                        Pracuję...