Zawieszenie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • brimley
    Classic
    • 2008
    • 6

    Zawieszenie

    wytłumaczcie mi dlaczego od jakiegoś czasu rowerzyści jeżdżą po lewej stronie, bo ja tego nie rozumiem. Naljepiej jak wjeżdżaja z mojej prawej podporządkowanej w moim kierunku i patrzą w prawo, jadą na czołówkę ze mną, po zwróceniu uwagi są zdziwieni o co chodzi.
  • maro21
    Drive
    • 2007
    • 78

    #2
    Zawieszenie

    Mam problem od jakiegoś czasu zauważyłem że lewy przód jest niższy od prawego. Mieżąc miarką od krawędzi błotnika do koła różnica wynosi 2cm. Nie zauważyłem żadnych stuków ani nie widzę śladów na sprężynie że może pęknięta. Wydaję mi się że jakby sprężyna była pęknięta to efekt byłby inny. Nie wiem co jest grane może spotkaliście się z takim przypadkiem kiedyś.

    Komentarz

    • JanuszSz
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 2835
      • Superb II combi (3T5)

      #3
      Wydaje się,że jedna sprężyna jest gorszej jakości,być może wada produkcyjna i w trakcie pracy odkształciła się mocniej niż druga.Rozsądnym wyjściem jest wymiana obu na nowe.
      Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

      Komentarz

      • -Piotr-
        L&K
        S_OCP Member
        • 2006
        • 1018
        • Octavia III (5E3)
        • CHPA 1.4 TSI 140 KM

        #4
        Może amortyzator zakończył swój żywot. Nie buja Ci bardziej prawa strona w czasie jazdy?
        O I złota w kombi 1.6 BFQ - od tego Tu się zaczęło
        KIA Carens 2.0 CRDI - przerwa na kawę ....
        O III czarna liftback - reaktywacja

        Komentarz

        • deespe
          L&K
          S_OCP Member
          • 2007
          • 1468

          #5
          Może amortyzator zakończył swój żywot.
          chyba zużyty amor nie ma wpływu na wysokość przecież to sprężyna ustala prześwit.
          :zlo: :zlo: South Side Madafaka Knight Rider's :zlo: :zlo:............................... prądownia ...

          Komentarz

          • Kinzi
            L&K
            • 2005
            • 1275
            • Superb III (3V3)

            #6
            Jak masz dużo przejechane i w większości jeździsz sam to też może być powód. Po prostu większe obciążenie jednej strony.
            Octavia TDI

            Komentarz

            • -Piotr-
              L&K
              S_OCP Member
              • 2006
              • 1018
              • Octavia III (5E3)
              • CHPA 1.4 TSI 140 KM

              #7
              Zamieszczone przez deespe
              chyba zużyty amor nie ma wpływu na wysokość przecież to sprężyna ustala prześwit
              Z racji swojego przeznaczenia takie ma zadanie. Przy kompletnym zawieszeniu w praktyce bywa różnie. Dlatego warto i to sprawdzić.
              O I złota w kombi 1.6 BFQ - od tego Tu się zaczęło
              KIA Carens 2.0 CRDI - przerwa na kawę ....
              O III czarna liftback - reaktywacja

              Komentarz

              • maro21
                Drive
                • 2007
                • 78

                #8
                Dzięki. Byłem ostatnio na szarpaku i amorki są b.dobre, a więc najprawdopodobniej sprężyna się odkształciła. Tak twierdzi mechanik. Będę zmuszony wymienić chyba obydwie bo mnie to wkurza. Autko wygląda jak zgarbione.

                Komentarz

                • Janusz
                  Rider
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 598

                  #9
                  Zamieszczone przez Kinzi
                  Jak masz dużo przejechane i w większości jeździsz sam to też może być powód. Po prostu większe obciążenie jednej strony.
                  to tez nie jest powod musialby wazyc ze 200 kg i przejechac ze 300 tys bez robienia czego kolwiek w zawieszeniu...

                  Zamieszczone przez maro21
                  Będę zmuszony wymienić chyba obydwie bo mnie to wkurza. Autko wygląda jak zgarbione.
                  wymieniaj obydwie bo bedzie taki sam efekt tylko ze z 2 strony :szeroki_usmiech tam gdzie bedzie nowa sprezyna bedzie wyzej stal
                  i wiesz to nie tylko chodzi o zgrabny wyglad auta ale i o to ze nie spelnia ono swoich funkcji nalezycie co w skrajnych przypadkach moze prowadzic do tragicznych w skutkach zdarzen na drodze... wiec zrob to jak najszybciej, zreszta amorek w tej chwili nie pracuje tak jak nalezy ( bo ma skrocony skok ) co moze doprowadzic do jego szybszego zuzycia ( uwazaj teraz szczegolnie na duze dziury bo mozesz go szybko zalatwic wpadajac w 1 z nich )

                  Komentarz

                  • maro21
                    Drive
                    • 2007
                    • 78

                    #10
                    Wreszcie dzisiaj zabrałem się do roboty. Zamieniłem amorki wraz ze sprężynami miejscami, czyli z lewej na prawą. Przy okazji wymieniłem łożyska na amorkach i gumy i wyobraźcie sobie koledzy nadal jest tak samo żadnych zmian. Nadal lewa strona jest niżej od prawej a powinno być odwrotnie. Czegoś tu nie rozumie. Autko nie było bankowo nigdy rozbite. Może macie jakieś propozycje co to może być?

                    Komentarz

                    Pracuję...