Panowie a nie prościej jakaś nawigacja z punktami fotoradarów i pomiarów prędkości ??
Choć sprzęt jest droższ niż CB to jednak oprucz ostrzegania o niespodziankach ma funkcje doprowadzenia do potrzebnego miejsca. No i rużni się tym od AR że jest legalne. Znaczy można używać. Poza tym niektóre AR informują gdy już nie ma szans na zbicie prędkości z nawigacją mi sie to nie zdażyło.
Jedyne przed czym nie chroni to videorejestrator ale na to AR też chyba nie chroni
prościej to jeździć zgodnie z przepisami :P :szeroki_usmiech
OT nie mógłbys zacząć uzywać Firefoxa ze sprawdzaniem błędów :?: :?
2 tygodnie temu stałem się (mam nadzieję) szczęśliwym posiadaczem nowej O2 1.6FSI w wersji Ambiente z paroma dodatkami... Na blacie na razie 900 km i już pojawiły się pierwsze problemy:
- przy puszczaniu gazu słychać we wnętrzu (okolice prawego słupka, prawa klatka wentylacyjna) turkot przypominający pracę zużytego małego silniczka elektrycznego (trudno określić dokładnie ten dźwięk), pojawia się to przy sporych wibracjach silnika - dotykałem wszystkich punktów na desce rozdzielczej i nic!
- dziwna praca wycieraczek: gdy jest naprawdę mokro, prawe pióro "haczy" tak jakby przy samym dole szyby, dziś zauważyłem również, że przy gaszeniu silnika wycieraczki próbują wystartować do góry, lecz po chwili opadają znów na dół,
- przy 70-80 km/h słychać głośno i wyraźnie huczenie z prawej strony (w starym Polonezie wył tak tylny most, bądź łożyska kół), na moje dźwięk ten pochodzi z prawego koła, chociaż Forumowicze wskazują na tylną uszczelkę szyb...
Nie mam chwilowo czasu udać się do ASO, być może któryś z Forumowiczów miewał podobne problemy??? A tak ogólnie autko spisuje się rewelacyjnie, chociaż średnie spalanie na poziomie 9,3 l/100 km (trasa+miasto) mogłoby być trochę mniejsze :lol:
właśnie wziąłem się za czytanie instrukcji i znalazłem takie oto zdanie:
"Po co drugim wyłączeniu wycieraczek albo co piątym wyłączeniu zapłonu zmienia się położenie spoczynkowe wycieraczek. Zapobiega to przedwczesnemu zużyciu się gumek wycieraczek."
A już myślałem, że kurde poważna awaria! Dobrze wiedzieć na przyszłość.
Mniej to raczej nie będzie, ja jak jeżdziłem 1,6 fsi w mieście to potrafiłem z niej wyciągnąć 12l/100 a nie należę do szaleńców, tyle że Kraków to miasto wiecznych korków może dlatego takie dłuże spalanie.
co do stukania to w jakich zakresach obrotów nasila sie ono??
u mnie stukało w przedziale od 1500 do 2000 obrotów. ten pastik pod maska co jest nad chłodnica chyba to jest chwyt powietrz wpadał w wibracje i sie tłukło jutro zrobie zdięcie tego czegos i bedzie wiadomo o co chodzi podobno w 1,6 FSI to sie czesto tłucze!
co do spalania jeżdrze po krakowie i spalanie mam na poziomie 8,5 litra 12 to i paliła jak leciałem na autostradzie w niemczech z predkościa praktycznie non stop 170-190km/h
Karmel zgadzam się z Tobą, 8,5 pali jeśli policzysz średnią np. z całego zbiornika, ale jesli policzysz spalanie samochodu stojąc w korku a ostatnio w Kraku jest ich coraz więcej to ja nie wierze w te 8,5 , no chyba tp nazwiemy spalaniem chwilowym
Częste dotankowania też można tam rejestrowac, ale największy bajer to dostęp z komórki przez wap, po zatankowaniu nie musisz szukać długopisu czy papieru tylko wprowadzasz dane do komórki i już po chwili są one widoczne w systemie.
nie musisz pisać każdego tankowania. zachowaj paragony lub faktury zsumuj litry i złotówki a przebieg wpisz aktualny z ostatniego. Jak zobaczysz u mnie czasami są tankowania 70l, a zbiornik mam 48l
Komentarz