moze wina lezy po stronie alternatora? - Wiesz szybsze obroty silnika = szybsze obroty kola alternatora = wiecej pradu
[O1] Wiatr w nadkolu :)
Zwiń
X
-
[O1] Wiatr w nadkolu
Obluzowało mi się lewe nadkole i wpada w rezonans przy ok. 2 tys. Obr/min. Zacząłem kombinować jak to przyczepić i odkryłem, że przy krawędzi nadkola, tam gdzie łączy się ono z błotnikiem jest szpara przez którą dosyć mocno dmucha wiatr . Dmuchanie występuje poniżej 3 tys. Obr/min przy wyższych obrotach ustaje.
Nie bardzo wiem pod jakim hasłem tego szukać w historii, może ktoś jest w stanie powiedzieć mi, czy jest to sytuacja normalna (np. jakiś zawór regulujący ciśnienie doładowania ma tam ujście), czy też powinienem się zaczynać martwić?
Silnik ASZ
-
Komentarz