jestem posiadaczem Octavi I ASV po wymianie wtyrsków na 0,216 Boscha i programi u Aliego ... nie mam jeszcze FIMC ... tylko seryjny IC
Mam następujący problem jadąc autostradą dochodzę do prędkości 220 km/h licznikowych i zaczyna się wtedy również czerwone pole na obrotmierzu ... mam jeszcze zapas pod pedałem około 5 cm i samochód wogóle już nie przyspiesz dosikajać gaz ... czy to jest blokada max obrotów czy też brak FIMC ... dodam że sprawdzałem to przy temp 30 stopni na dworze jak i przy 10 stopniach jest to samo
Pozdrawiam i dziękuję z góry wszystkim za odpowiedź
Generalnie tak, cos tam koledzy majstrowali przy skrzyni, ale generalnie z 5 biegowki to juz wiecej nie wycisniesz. Mozna robic swapa na 6 biegowa i tu juz jest wiecej do zyskania ale to juz duza rzezba. 20 czy 30km w maxie cie nie zbawi. Jak dla mnie lepszy fun miec 7s do sektki niz v-max 250. Ale co kto lubi
Old Octavia 1.9 AHF - New Leon 2.0 BKD - New Passat 2.0 HGW ;-) Pontiac Trans Am 7.5
Spoty Lublin - kazda pierwsza sroda miesiaca. Zapraszamy
V max jest mało podniecające i niebezpieczne a akceleracja wciskająca w fotel cudowna
Dlatego kupilem to co kupilem i bawi mnie od czasu do czasu podgonić samochodzik. Taką samą frajdę miałem jeżdżąc Subaru Impreza WRX STI, która była zrasowana do 360 KM (4,2 s do setki)... nie pamiętam, czy przez ten czas chociaż raz miałem 200 no może ten jedyny, żeby zobaczyć jak szybko tam się dociera
Generalnie bawiło mnie przyśpieszanie i hamowanie, a prędkości dochodziły max do 120 km/h i to jest FUN
Mniejszy fun był na stacji benzynowej, kiedy średnia zużycia przy 100 km wyszła coś powyżej 20 litrów hihiih Pb98
Pozdrawiam i podziwiam tych, którym są potrzebne większe prędkości przelotowe niż 200 km/h
Dzięki serdeczne za info ... ja tez jezde do 200 km/h po autostradzie lub ekspresowaej czasmi troszke wiecej ... ale fakt lepiej miec lepszego "kopa" niz v-max ... zastanawiam się co w tej chwili zrobić aby mieć wiecej Nm ... konie nie sa zbytnio potrzebne ... ale jedno idzie w parze z drugim ... sory za OT
Komentarz