DUZE problemy z wolnymi obrotami

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • adach
    Classic
    • 2009
    • 5

    DUZE problemy z wolnymi obrotami

    nie ma problemu, tylko trzeba ustalić wzór na forum i do roboty. moja propozycja jest taka, jak ktoś ma inną to trzeba i ją zobaczyć, i zdecydować kolektywnie.
  • atbrtr2
    Drive
    • 2007
    • 54

    #2
    DUZE problemy z wolnymi obrotami

    Witam wszystkich forumowiczow i milosnikow skoda octavia. Mam bardzo duzy problem z wolnymi obrotami silnika, posiadam silnik 1.6 75kw +gaz sekwencja, otoz po odpaleniu autka po nocy jest brak ssania silnik pracuje na swoich minimalnych obrotach ale bardzo nie rowno jak juz sie rozgrzeje jest tyckie lepiej ale nadal sa bardzo nie rowne niskie obroty silnik sie trzesie obrotomierz tez sie buja a nieraz jest tak ze silnik pracuje tak jak bym go lekko gazowal a nic nie dotykam, bylem u gazowcow niby reduktor, wymienilem na nowke z robocizna (600zl), bylem u gzanikowcow, kapitalne czyszcenie przepustnicy i wtryski itd. jest niby ok ustawiaja kompa jest si prze 2 dni i zaraz znow sie rozkalibrowuje i ponownie brak rownej pracy na wolnych obrotach, dzieje sie tak samo na benzynie jak i na gazie, trace glowe i szlak mnie trafia ze nikt nie potrafi tego naprawic. Prosze o pomoc jak ktos umie mnie uratowac.
    RTR
    Nic Tak Nie Boli Jak Zlamane Serece.

    Komentarz

    • mroko
      Rider
      S_OCP Member
      • 2006
      • 659
      • Octavia II (1Z3)
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Jakie błędy pokazuje VAG gdy występują te problemy :?:
      Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

      Komentarz

      • huwe
        Elegance
        S_OCP Member
        • 2005
        • 976

        #4
        jak rozumiem, to problem występuje na benzynie ( bo jak piszesz masz sekwencję - a ta przełącza paliwo po uzyskaniu określonej temp.) więc zostaw na tą chwile gaziarzy i nie ładuj bez sensu kasy w reduktory, skoro problem dotyczy pracy silnika w ogóle a nie tylko na gazie.
        czujnik temp sprawdzałeś? to głównie od niego zależy "ssanie" w układzie wtryskowym. dalej - miałeś czyszczoną przepustnicę, czy jej potencjometr?- to też ma wpływ na obroty. no i podstawa - jakieś błędy w VAG??
        Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc

        Komentarz

        • atbrtr2
          Drive
          • 2007
          • 54

          #5
          ok bede musial sie wybrac do mechaniora i sprawdzic jekie sa te bledy VAG, czy mozna to jakos inaczej sprawdzic.
          RTR
          Nic Tak Nie Boli Jak Zlamane Serece.

          Komentarz

          • mroko
            Rider
            S_OCP Member
            • 2006
            • 659
            • Octavia II (1Z3)
            • BSE 1.6 MPI 102 KM

            #6
            Zamieszczone przez atbrtr2
            czy mozna to jakos inaczej sprawdzic.
            Tylko za pomocą VAG-a.
            Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

            Komentarz

            • hubert78
              RS
              S_OCP Member
              • 2007
              • 1576

              #7
              Zamieszczone przez atbrtr2
              ok bede musial sie wybrac do mechaniora i sprawdzic jekie sa te bledy VAG, czy mozna to jakos inaczej sprawdzic
              Kolega wasyl900, chiba ma VAG'a tak więc daj mu cynę a nóz pomoze

              Komentarz

              Pracuję...