Problem z TDi AGR

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Jasiu1907
    Drive
    • 2009
    • 48

    Problem z TDi AGR

    Pozdrowienia dla Bulikowy, ktory mnie obtrabil na Pstrowskiego :-)
  • sauzp
    Classic
    • 2007
    • 28

    #2
    Problem z TDi AGR

    Jestem posiadaczem oct1 od niecałego tygodnia ... poczatkowo wszystko bylo ok, wczoraj zajechałem do znajomego mechanika aby sie troche przyjzał mojemu nowemu nabytkowi ... jak sie okazało skonczylo sie to (chyba) nieumyslnym odlaczaniem przewodu znajdujacego sie w górnej czesci silnika ( nie znam sie ale chyba to cos z turbina zwiazanego) co zauwazylem dopiero gdy nastepnego dnia nie moglem rozpedzic swojej skody wiecej niz ok100km/h ... podlaczylem to z powrotem... chwilowo wszystko ok samochod odzyskał ,,przyspieszenie,, , tego samego dnia zmieniłem filtr powietrza (tez za podpowiedzia zreszta tego mechanika), wyjezdzam na ulice i znowu to samo , silnik niby jedzie normalnie ale co jaki czas ewidentnie jakby tracił moc ... co moze byc powodem takiego zachowania ?? bylo ok a teraz jakby sie dławił i co jakis czas ,,przerywa,,

    Komentarz

    • pawelb1973
      Classic
      • 2007
      • 2

      #3
      Miałem podobny problem do setki jak cię mogę później pedał na podłodze i nic. W mnoim przypadku padł przepływomierz powietrza.

      Komentarz

      • Misiekoctavia
        Elegance
        • 2005
        • 891

        #4
        Przeplywka, czyli norma w TDI Poczytaj na forum bo sporo jest o przeplywonierzach. Wymienisz go sam a cena to ok 100-150pln zdaje sie. Mozesz sie przygotowac ze jesli jeszcze pojezdzisz swoja Octa to nieraz bedziesz go wymieniac :P choc u mnie przez 7 lat tylko raz wymienialem, ten trzyma juz dluuuugo jakies 100kkm.
        Pozdro.

        Komentarz

        • daneczek76
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 3642
          • Toyota

          #5
          panowie na padniętej przeplywce to agr wiecej jak 100 km/h leci , a czy ja tobie autko w czasie jazdy osłabnie i zgasis silnik i zapalisz i jest znowu dobrze jesli tak to N75 zawór jest przy podszybiu po lewej stronie, a jesli chodzi o przeplywke to jest zaraz za obudową powietrza i jak chcesz mozesz z niej odłączyc kabelek i zobaczyć czy autko nie bdzie troche lepiej jechać jeśli tak to przepływka. Najlepiej na spot loklany zapraszam i tam koledzy podłącza ci pod VAG i sprawdzisz ewentualnie nachwile mozna z innego AGR lub ALH podmienic przeplywke jesli bys niemiął błedów.
          [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

          Komentarz

          • sauzp
            Classic
            • 2007
            • 28

            #6
            Problem tak jak sie pojawił tak zniknał ... ten przewód o którym pisałem na poczatku... zajechałem do firmy w Białymstoku która sie zajmuje silnikami diesla , 3 ludzi zajeło sie moim autem a po chwili powiedzieli mi ,, nie pasuje,, nie specjalnie chyba wiedzac nawet co ... zajechałem do znajomego i po chwili okazało sie ze nie tam gdzie trzeba próbowali to podłaczyc zrobilismy to sami i jak narazie jest ok tzn przyspieszenie wróciło, predkosc max tez chyba jest ok tzn 120 zrobiłem( nie bylo gdzie specjalnie dalej jechac ), tak własciwie to dalej nie wiem co to jest za przewód ... (to moj pierwszy samochód własciwie) ;P

            Komentarz

            • kmink
              L&K
              • 2007
              • 1360
              • Superb III (3V3)

              #7
              jak jak jeden z tych przewodów miałem podłaczony nie tam gdzie trzeba to niezłe cyki były...turbina ładowała ile wlazło....
              Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
              https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

              www.tuneforce.pl
              www.dpfserwis.pl

              Komentarz

              Pracuję...