Zawieszenie przód - problem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jurrek1008
    Classic
    • 2004
    • 36

    Zawieszenie przód - problem

    Zamieszczone przez MisiekWAW
    Chyba Ty powinienneś wiedzieć z jakimi prędkościami się poruszasz :?: :roll:
    Generalnie opona o wyższym indeksie prędkości będzie IMO wyższej jakości :idea:
    Wiem, że 240 nie polecę :cry:
    Moja Octa teraz licznikowo leci 205 czyli naprawdę pewnie 190 czyli H to zapas nawet na wirusa! Ale facet handlujacy oponami przekonywał mnie, że indeksy prędkości to nie tylko prędkość ale i dopuszczlany moment obrotowy. Wiec zbił mnie trochę z tropu :shock: I jestem cała głupia :lol: Więc pytam zawirusowanych kolegów czy mają H czy V i jakie z tym doświadzcenia??
  • tomi98
    Rider
    • 2004
    • 564

    #2
    Zawieszenie przód - problem

    Od pewnego czasu słyszę dziwny trzask w przednim zawieszeniu tylko przy skręcaniu w lewo ( hałas jest słyszalny z przedniego zawieszenia z lewej strony ) :?: . Jak jadę po równej drodze , nie słychać, jak tylko pojawią się na drodze nierówności - wtedy słyszę. Co to może być. Sprawdzałem wzrokowo stan zawieszenia - nic nie widać, luzów nie ma.
    Gumy stabilizatora wymienione były przy 45tyś.
    Stan licznika 58tyś.
    Trochę mnie to wkurza, nie lubię jak coś mi stuka puka itp. - pzdr -

    Komentarz

    • rentier
      Ambiente
      • 2005
      • 203

      #3
      mam ta sama dolegliwosc, po prawej stronie, ale tylko przy skretach, jak jade po nierownosciach na prostej to nic nie trzeszczy lub stuka, tylko przy skretach .... gumy stabilizatora i inne byly wymieniane po 75k km, teraz na liczniku mam 81k km, bylem w serwisie i po prostu wszystko jest OK, zadnych luzow, nic ... chyba bede musial wysmarowac to jakims mazidlem, zeby nie stukalo lub trzeszczalo, w kazdym razie mam jeszcze podjechac do serwisu jak znajde troche czasu
      1.9 TDI ATD KOMBI 4x4

      Komentarz

      • adik_s
        Rider
        • 2005
        • 259

        #4
        u mnie ksrzypi ze wszystkich stron z przodu, ale to zapewne gumy bo nie wymieniane a na liczniku 100tyś :szeroki_usmiech

        Komentarz

        • Martinez
          L&K
          • 2004
          • 1366
          • Audi

          #5
          Jeżeli chodzi o trzeszczenie przy skręconych kołach i hamowaniu (najczęściej) to u mogą to być także silentblocki.
          Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
          teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
          czarna AR 156 1.8 T.Spark

          Komentarz

          • tomi98
            Rider
            • 2004
            • 564

            #6
            Jeżeli chodzi o trzeszczenie przy skręconych kołach i hamowaniu (najczęściej) to u mogą to być także silentblocki.
            to nie do końca jest trzeszczenie tylko - krótki trzask ( czy to na pewno aby silentblocki ? )

            Komentarz

            • Sebastian_M26
              RS
              S_OCP Member
              • 2005
              • 1823
              • Superb II (3T4)

              #7
              Wydaje mi się że to przekładnia kierownicza bo jak jest skręcona to ma większy luz i koło na dziurze dobija.................................
              Seria 188KM/270Nm na 95RON

              Komentarz

              • Masmo
                L&K
                • 2005
                • 1145

                #8
                Ja bym stawiał na przeguby

                Takie objawy wskazywałyby na przeguby (trzaski przy skręcie w jedną stronę). Jeśli katujesz auto wjerzdzając np na krawężnik to mogłeś załatwić....
                Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                Komentarz

                • Emil
                  L&K
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 1092

                  #9
                  w ASO powiedziliby "ten typ tak ma" :diabelski_usmiech a na powaznie to moga byc laczniki ale pewien na 100% nie jestem
                  BMW E46 320d by MT 184PS@406Nm
                  CR-V 2,2 i-ctdi
                  Perfectservice by Dobrygrześwawa

                  Komentarz

                  • luky8
                    Rider
                    S_OCP Member
                    • 2004
                    • 623

                    #10
                    Ja proponuje sprawdzić osłony silnika te plastikowe długo szukałem co u mnie stukało na prawie każdej dziórze i juz wiem co, właśnie te plastiki, po prostu poluzowały sie mocowania.
                    Zapraszam na www.rebel-tuning.com

                    Komentarz

                    • Chicken
                      Ambiente
                      • 2004
                      • 113

                      #11
                      u mnie tez stuka i to taki bardziej metaliczny dźwięk
                      jeszcze porozmawiam z szefem serwisu poniewaz jego wiedza jest ogromna
                      jeden z mechaników powiedział mi, ze przekładnię mozna na jakiś czas uszczelnić (chyba) smarem molibdenowym i to powinno pomóc na jakiś czas
                      zobaczymy bo jak byłem na przeglądzie w stacji kontroli to gośćmi powiedzial, ze to tulejka, a serwisie, ze tulejka jest OK
                      Pozdrawiam

                      "Teoria jest wtedy gdy wiesz wszystko, a nic nie działa.
                      Praktyka jest wtedy, gdy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego.
                      Tu łączymy teorię z praktyką.
                      To znaczy nic nie działa i nikt nie wie dlaczego."

                      Komentarz

                      • xekon
                        Rider
                        S_OCP Member
                        • 2005
                        • 742

                        #12
                        Takie ostre trzaski, psztrynkania to moga powodowac padniete lozyska gorne w kolumnach McPersona ale to nie przy tym przebiegu, oraz wlasnie przeguby to juz predzej ze wzgledu na mozliwosc zalatwoenia ich chyba np przez bootowanie na skreconych kolach.
                        luky8, ma racje zeby sprawdzic najpierw oslony, u mnie cos cholernie rezonowalo w okolicach 1800 obrotow i okazalo sie ze powodem jest plastikowy wklad nadkola - a juz mnie szlak trafial.

                        Komentarz

                        • Masmo
                          L&K
                          • 2005
                          • 1145

                          #13
                          Re: Zawieszenie przód - problem

                          Zamieszczone przez tomi98
                          Od pewnego czasu słyszę dziwny trzask w przednim zawieszeniu ....
                          Jak już koledzy odgrzali kotleta (nie tylko ja dziś mam jazdę na starocie :lol: ) to może kolega tomi98 powie jak poradził sobie...
                          Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                          Komentarz

                          • tomi98
                            Rider
                            • 2004
                            • 564

                            #14
                            masmo nie znalazłem żródła, ale w tej chwili jest spokój, sprawdziłem czy nie ma luzów, obejrzałem auto od spodu - osłony boczne
                            wygląda, że wszystko jest oky

                            Komentarz

                            Pracuję...