[O1] problem z zapalanem na ciepło TDI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • moto-mario
    Drive
    • 2009
    • 60

    [O1] problem z zapalanem na ciepło TDI

    rafalus, oczywiście zdaję sobie sprawę że miejsce raz ruszone będzie bardziej podatne na korozję .
    A jak wygląda sprawa rdzy w Toledo II bo szczerze to jeszcze nie widziałem tego auta z rudą? Co innego Golf IV, pare rdzewiaków się trafiło jak szukałem samochodu, ale to chyba wychodziła szybka naprawa. :twisted:
  • oziemi
    Rider
    S_OCP Member
    • 2007
    • 399

    #2
    [O1] problem z zapalanem na ciepło TDI

    Witam. Od jakiegoś czasu moja octavia gdy jest ciepla bardzo tępo zapala tj. trzeba długo kręcić żeby załapala. Dodam że chodzi o silnik ASV. Mój przebieg to 200kkm. Dzis postanowiłem udac sie do mechanika i po podłączniu pod komputer wyskoczył jakiś błąd wtryskiwacza. Mechanik powiedział że są trzy wtryski identyczne i jeden troche inny z jakąś tam iglicą czy cos i na 99% to jest przyczyna i trzeba wymienic ten wtrysk. Czy to rzeczywiscie może przyczyna?? czy ktos miał moze podobny przypadek?? Jaki może byc koszt wymiany takiego wtrysku?
    Elegance
    ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
    -------------------------------------------

    Komentarz

    • deespe
      L&K
      S_OCP Member
      • 2007
      • 1468

      #3
      oziemi, był ten temat ze złym odpalaniem na ciepło.... użyj funkcji:
      :zlo: :zlo: South Side Madafaka Knight Rider's :zlo: :zlo:............................... prądownia ...

      Komentarz

      • oziemi
        Rider
        S_OCP Member
        • 2007
        • 399

        #4
        wiem, że był ten temat ale mój przypadek jest nieco inny nie znalazłem przynjmniej takowego z wtryskiwaczem :roll:
        Elegance
        ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
        -------------------------------------------

        Komentarz

        Pracuję...