Z tego co mi wiadomo (hehe mam wtyki u Prezesa :lol: :lol: :lol: ) mówił mi kiedys ze jutro dopiero bo zostaje tam w sprawach slużbowych..
no i klima sie wysrała:( chyba?
Zwiń
X
-
no i klima sie wysrała chyba?
prosze was o pomoc, bo juz mam doscyc problemow z tą octa(
kiedys wam pisalem ze po wlaczeniu klimatronika na tryb auto zaczynaja sie dziwne odłogsy (takie metaliczne stukanie) w okolicach paska wielorowkowego. wg waszych opinii mogło to byc sprzęgiełko klimy czy cos takiego. w ostatnich dniach paruja mi szyby jak szlak i zaczelo mnie to wkurzac, poczytalem posty, zmienilem filtr kabinowy i dupa. dzis postanowilem jezdzic na auto'macie i faktycznie nie parowaly ale nie dlugo... teraz jak wracalem wieczorem mialem wlaczony w trybie auto, zgasilem silnik poszedlem do domu, przyszedlem do auta,ponownie uruchomilem silnik, szyba cala przednia zaparowała i dupa - klimatronik nie reaguje na automatyczny tryb - no i pewnie wysrala sie sprężarka - czy moze mi ktos powiedziec co to moze byc? przegladalem forum ale nie widze nic takiego to co moze wam pomóc to to co zaobserwowalem teraz tzn: podczas wlaczania na tryb auto nie spadaja na sek obroty silnika (brak obciazenia poboru energii), a wczesniej spadaly, no i druga kwestia nie ma tego metalicznego stukania po włączeniu w tryb automatyczny. co to moze byc?
no i dodatkowo dodam ze od paru dni jakos dziwnie zachowuje sie nawiew, jest tak jakby mniej dmuchal;(
dzieki za pomoc;(VW Golf V black;DD ---> 1.9TDI BXF 08" DD
-
-
janusz_007, wiesz, na odległość tego nie zdiagnozujemy. Ale może byc, że padła sprężarka. Sprężarka jest wielotłoczkowa i taki rytmiczny stuk może oznaczać, że chodzi bez właściwego smarowania albo z jakimś uszkodzeniem. Wiadomo, że za długo tak nie pochodzi. Ale to też gdybanie.... Teraz stoi zatarta :?:
Szukaj mechanika :wink:Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI
Komentarz
-
-
posrednio sam sobie udzieliles odpowiedzi. Nic nie piszesz o wnioskach jakie wynikly po pierwszych problemach ze sprzeglem klimy.
Jak sam slusznie stwierdziles ni widac poboru mocy wiec na bank wspomniane sprzeglo nie dziala co bezposrednio przekalda sie na sprezarke.
Jesli chodzi o przyczyny to :
-problemy z obwodem zasilania /bezpieczniki, zlaczki/
-uszkodzone sprzeglo/mozna je sprawdzic np za pomoca omomierza/
-obwod sterowania /przekazniki lub bledy z klimatronika/
Nic nie piszesz na temat tego czy sa jakies bledy z VAG`apablo_doctor
Rozdawajmy sobie punkty za rzeczowe informacje
CB-RADIO MIDLAND 220 modyfikowany - /15W Roger Beep / , odwiercona antena na środku dachu - obecnie LEMM 160
http://picasaweb.google.com/pablo.doctor.OCP www.zuart.pl
Komentarz
-
-
nie pisalem nic o błędach bo dopiero jutro podepne auto pod VAG'a. puki co bede na razie jezdzil w trybie econ i nie bede wlaczal automatu, ale cholera mnie bierze z tym parowaniem szyb a co do sprzęgła klimy to nie ruszalem tego bo nie za kazdym razem byl ten problem z tym hałasem - raz byl a raz nie;/ nie wiem czy jechac z tym do aso czy gdzie? bo u nas jako tako nie ma szpeców od klimy ;( na VAGu co wyjdzie ? pokaze jakieś usterki?
ps
czyli może być tak ze padło tylko sprzęgło sprężarki i przez to ona sie nie załącza tak? a jesli padl kompresor to na vagu to wyjdzie?VW Golf V black;DD ---> 1.9TDI BXF 08" DD
Komentarz
-
-
no dobra, moze i ona sie teraz nie zalącza, ale w ogóle nie ma poboru prądu po właczeniu na auto,a jak jechalem to na pewno chodzila, bo moment znikly zaparowane szyby w aucie, a poza tym do tej pory byly chlodniejsze dni i sie załączało, a pozatem tak nagle w przeciągu 5 minut nie przestaje cos tam trzeszczec po włączeniu na automat...
dzis sprawdze sprzęgiełko sprężarki miernikiem, czy daje opór, jesli nie tzn ze ono dało ciałka, a jesli nic nie wyjdzie to jade na VAGa moze padł sterownik, aczkolwiek tak nagle by sie to tez nie działo. stawiam na sprzęgło, zobaczymy co pokaże rzeczywistość...VW Golf V black;DD ---> 1.9TDI BXF 08" DD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez brandOBTW czym to jest spowodowane jakimś brakiem wydajności przy takiej temperaturze z czystej ciekawości pytam...
Zamieszczone przez janusz_007no a jesli jest niska temp to wówczas przy włączaniu na automat tez nie bedzie zadnego obciazenia w energii?Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez RomanSZamieszczone przez brandOBTW czym to jest spowodowane jakimś brakiem wydajności przy takiej temperaturze z czystej ciekawości pytam...
Zamieszczone przez janusz_007no a jesli jest niska temp to wówczas przy włączaniu na automat tez nie bedzie zadnego obciazenia w energii?
Wydawało mi się, że klimatyzacja powoduje też osuszanie powietrza, a do tego powinna być włączona sprężarka??
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bieniasTZN jak jest poniżej 5st. to między ECO i Auto nie ma różnicy??
Wydawało mi się, że klimatyzacja powoduje też osuszanie powietrza, a do tego powinna być włączona sprężarka??
Masz rację, klimatyzacja powoduje osuszanie powietrza i do tego potrzebna jest włączona sprężarka. Jej włączenie jest jednak warunkowane temperaturą ok. 5 stopni C. W niektórych autach jest to 6-7 topni, w niektórych może być 4 stopnie.Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez janusz_007a te błędy które wyszły na VAGu?? wyszły mi dwa błędy:
błąd 792 Włącznik cisnieniowy klimatyzacji F129 C 0.7.0 i
błąd 281 przetwornik prędkości pojazdu G68.
? zmieniac ten czujnik czy nie zmieniac? bo nie wiem co z tym robic?Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI
Komentarz
-
-
kasowałem błędy. nadal sie powtarzaja, kable od nich byly sprawdzane i nic sie nie zmienilo. wiec pewnie trzeba zmienic ten czujnik. a co z tym drugim bledem 281? Gdzie to w ogóle znalezc? ps jesli zmienie ten czujnik od klimy to musze błedy kasowac czy one same po wyjeciu kluczyka sie skasuja?VW Golf V black;DD ---> 1.9TDI BXF 08" DD
Komentarz
-
-
Z tego co mi wiadomo (poprawcie mnie jak się mylę) w silnikach BXE nie ma już sprzęgła do sprzężarki. Chodzi ona cały czas a załączenie następuję poprzez zawór który chyba właśniej koledze padł. Nie znaczy to, że sprężarka jest sprawna. Sugeruję podjechać do serwisu. Niestety tutaj to chyba najlepiej do ASO, które może dysponować takim zaworem od ręki.
Mi padł ten zawór podczas wyjazdu za granicą. Całe szczęście trzecie ASO po drodze w Słowacji miało zawór a czwarte ochotę na jego wymianę.Powered by Rogalotti + DSG
Komentarz
-
Komentarz