Mam takie pytanie, dość mocno teoretyzujące, ale póki nie pojadę do mechanika to chociaż chcę się uspokoić...
W niedziele pojechałem na zmianę hamulców przód-tył (nowe tarcze i nowe klocki). Przy składaniu wyszło, że mam przekręcony gwint w zwrotnicy (od śruby, która trzyma szczękę hamulcową). Diagnoza - potrzebna nowa zwrotnica (sam sprawdziłem, że gwintowanie na większą śrubę nie jest do końca bezpiecznym rozwiązaniem).
Tato pomógł mi załatwić po niższych senach zwrotnicę i łożysko z ASO. Wczoraj wszystko mi wymienili i złożyli. Wróciłem do domu, wszystko ok.
Dzisiaj pod samochodem, przy kole, przy którym było najwięcej grzebane znalazłem małą plamę (około 4-5 cm średnicy).
I teraz moje pytanie, czy możliwe, że przy demontażu zwrotnicy coś musieli robić z przewodami hamulcowymi (bo wydaje mi się, że to może być płyn hamulcowy)? Bo to chyba raczej nie katalizator...
I jakiego wogóle koloru jest płyn hamulcowy w octavii, bezbarwny?
Były:
Skoda Octavia 2004, 1.9 TDI 110 km, ASV,
Fiat Croma 2006, 1.9 MultiJet 150 km
Jest:
Volkswagen CC 2013, 1.4 TSI 160 km
Lukas81, To wszystko przez to,że naprawiałeś w niedzielę,zamiast gonić na sumę :P :szeroki_usmiech
A teraz w temacie.Albo jakaś fleja podczas odpowietrzania h-ców oblała płynem h-cowym koło,lub nie dokręcono dobrze odpowietrznika.Tak czy inaczej wejdź pod spód i druga osoba niech ciśnie pedał h-ca,jeśli jest nieszczelność,to się pokaże,tylko pedał trzeba nacisnąć i trzymać dłuższą chwilę.
kto z was w osttanim czasie wymieniał zwrtonice - jaki jest koszt tego wszystkiego...
nowa zwrotnica + łożysko + wymiana
[ Dodano: Pon 31 Maj, 10 22:38 ]
Na necie wyczytałem, że można samemu nagwintować zerwany gwint...
Orientuje się ktoś może jaki gwint tam może jest?
Czy M10 x1,5?
Komentarz