Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Orlen - EKO

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Orlen - EKO

    ja mam dupniety komputer dlatego tak napisałem ten wariat wyświetlił mi kiedys zasięg 1050 km a po zatym lubie wzbudzac ożywienie na forum bo z wypowiedzi moge sie czego dowiedziec ciekawego lub nauczyć
    jeszcze raz pozdrawiam
    faktyczne spalanie u mnie wychodzi mniej wiecej przy bardzo delikatnej jeżdzie po płaskim jakies 7 8 litrów ale w tedy mie przekraczam 2000 obrotów
    a tak normalnie jakies 11 do 16 na sto
    purchawa ja nie szerze herezji tylko jestem kontrowersyjny pisze tak dla urozmaicenia forum na temat 1.8t cz tdi a tak wogóle ja lubie benzyne tylko z jednego powodu można jej silniki wkrecać w wysokie obroty do 7 tys lub w niektórych silnikach do 10 tys obrotów a tak wogóle jestem bardziej teoretyk niż praktyk ops:
    aczkolwiek...
    NajtFukinPatrol North-West
    Techno-destroyed by dobrygrzeswawa
    WhitePride :smokedevil

    6,92 s do setki by DGW

  • #2
    Orlen - EKO

    Dziś pierwszy raz byłem na Orlenie patrze a tu jakiś EKO-ON. Pytam gościa co to za EKO i czy jest zwykły ON a on ze EKO to narmalny ON tyle ze mniej siarki a nowy bedzie jakis SuperON. Wiem ze duzo ludzi chwali Orlena ja do tej pory tankowałem Slovnaft i moim zdaniem jest OK

    Ten EKO-ON z Orlenu to jest normalny ON czy jakieś EKO świństwo ?
    OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
    SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

    Komentarz


    • #3
      a to ciekawe, trza by sie dowiedziec co to za wynalazek bo ja zawsze na orlenie tankuje i lepiej, zebym juz za wczasu wiedzial co tankowac... :idea:
      podobno na opałowym nieźle ciśnie :roll: tylko, ze dla silnika to takie wesole chyba nie jest... :|

      Komentarz


      • #4
        Własnie przeczytałem na stronie orlena i sie okazuje ze to niby normalny ON tylko ma nazwe eko dlatego ze mniej siarki ma ... hmm

        jak Ty tankowałes na orlenie to jak pisało na dystrybutorze ON czy EKO-ON ?
        OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
        SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

        Komentarz


        • #5
          bylo ON, i teraz sie zastanawiam bo nie ja tankowalem tylko ten `chętnie pomoge` :P ale byl tylko jeden pistolet z ON wiec chyba zmiany dopiero wejdą w zycie, zaraz sam poczytam co oni tam nabazgrali...

          Komentarz


          • #6
            Ekodiesel Plus 50

            Ekodiesel Plus 50 to przyjazny dla środowiska olej napędowy. Jego parametry o znaczeniu ekologicznym są lepsze niż przewidują normy Unii Europejskiej na rok 2005. Nowe paliwo do silników dieslowskich wyróżnia się siedmiokrotnie niższą zawartością siarki (0,005%) niż wymagane jest to w krajach UE. Stosując nowy olej napędowy użytkownicy pojazdów przyczynią się do ograniczenia emisji siarki w spalinach samochodowych. Ekodiesel Plus 50 charakteryzuje się również wyższym wskaźnikiem jakości spalania, gwarantuje łatwiejszy zimny rozruch i wydajniejszą eksploatację samochodu poprzez podniesienie liczby cetanowej, która odpowiada za właściwości przeciwstukowe. Powyższe parametry wystawiają naszemu olejowi napędowemu świadectwo najwyższej jakości i gwarantują niezawodność eksploatacji.
            Ekodiesel Plus 50, podobnie jak inne paliwa PKN ORLEN SA wyposażony jest w pakiet biocydów, zabezpieczających paliwa przed skażeniem mikrobiologicznym, które utrudnia eksploatację silników.
            Produkcja trzech odmian Ekodiesla Plus 50: letniej, przejściowej i zimowej pozwala na jego stosowanie w naszej strefie klimatycznej przez cały rok, nawet do spadków temperatury czasie zimy do -25 stopni.

            Właściwości Jednostki Ekodiesel Plus 50
            Odmiana B,D,F Metody badań według
            Liczba cetanowa nie niższa niż 51 PN-93/C-04030
            Gęstość w temp. 15 °C kg/m3 820 - 845 PN ISO3675:1997
            PrPN EN ISO 12185
            Zawartość siarki mg/kg nie więcej niż 50 PN-88/C-04005
            EN ISO 14596
            ASTM D 5453
            Temperatura zablokowania zimnego filtru (CFPP) °C od 0 do -25 (w zależności od odmiany)
            PN-92/C-04114
            OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
            SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

            Komentarz


            • #7
              Ja leje to coś co sie nazywa EKO i śmiga bardzo ładnie, już zrobiłem na tym ponad 2 tys km i nie mam zastrzeżeń. Pozdro, od czsasu do czsu coś do baku by przesmarowac pompkę wtryskową i jazdaaaaa :szeroki_usmiech
              "Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
              Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
              Pionek znów gra.......

              Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30
              www.dynosoft.pl

              Komentarz


              • #8
                od czsasu do czsu coś do baku by przesmarowac pompkę wtryskową i jazdaaaaa
                ooo .. a co stosujesz i jak często ?
                OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
                SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

                Komentarz


                • #9
                  Ja do poprzednich autek dodawałem troche mixolu (od dwusuwu) żeby przesmarować to i owo (wtryski, pompa)
                  COMBI ELEGANCE'03 ASV

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez mario_op
                    Ja do poprzednich autek dodawałem troche mixolu (od dwusuwu) żeby przesmarować to i owo (wtryski, pompa)
                    Dokłądnie, można też dodac np: MotorLifa , to co zrobił w silniku mojego Św Pamieci szwagra, zadecydowału o stosowaniu tego specyfiku w moim samochodzie.
                    "Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
                    Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
                    Pionek znów gra.......

                    Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30
                    www.dynosoft.pl

                    Komentarz


                    • #11
                      Narazie zastosowanie estrow do ON jest w trakcie badan, zarowno przez Orlen jak i Lotos, tak wiec spoko wodza. Poki co dodtki estrow do ON czy alkoholi do benzyn sa stosowane od bardzo dawna i nawet o tym nie wiecie :lol: Z tym ze do 5%.
                      Co sie tyczy zawartosci siarki w ON, to jest ona bardzo dobrym dodatkiem dla silnika. Paliwo z mala zawartoscia siarki gorzej dziala na silnik niz na wiekszej zawartosci. Te cale obostrzenia co do zawartosci siarki to zwykle pier.....e proekologiczne. Amerykanie maja je w du..e i nie podpisali protokolu z Kioto na temat obnizenia emisji zanieczyszczen, a te europejskie matoly proboja ratowac swiat polsrodkami, a ze nasze urzedasy sa tumanami, to lansuja wieksze obostrzenia niz sama UE.

                      Tak wiec lejcie to eko i nieeko.

                      Acha i jeszcze jedno na koniec. To ze lejecie na stacji Orlenu nie znaczy ze tj paliwo Orlenu, a ze lejecie na Slovnafcie, nie znaczy ze paliwo slowackie. Na stacje idzie paliwo to skad jest blizej do hurtowni, lub z kim podpisza umowe. Przeciez nikt nie bedzie wiozl paliwa z Gdanska do Katowic, tylko zakupia w Slovnafcie.

                      Pozdrowka Dig Dug
                      Była O1 jest F2.

                      Komentarz


                      • #12
                        Paliwo z mala zawartoscia siarki gorzej dziala na silnik niz na wiekszej zawartosci. Te cale obostrzenia co do zawartosci siarki to zwykle pier.....e proekologiczne.
                        Kompletna bzdura
                        Siarka powoduje korozje, niszczy katalizator i sonde
                        Im mniej siarki tym lepiej
                        Seria 188KM/270Nm na 95RON

                        Komentarz

                        POWRÓT NA GÓRĘ
                        Pracuję...
                        X