Ktoś może mnie oświecić w/w temacie. Dlaczego TDI kombi ma mniej kuców niż braciak sedan. Zmniejszone ciśnienie doładowania czy co :? Np. Bora kombi ma 130 KM tyle co sedan. O co biega?
Chcę kupić TDI kombi i bardziej podciągnąć silnik w górę, auto raczej pójdzie -40mm do gleby.
Walłem się z tym sedanem oczywiscie, że hatchback.
Co do Bory to poniżej jak to nazwiecie?
Dobrze ale wrócmy do tematu. Raczej będę kupował Octavię z lat 1999 - 2001, zależy od kasy co się trafi. Ponoć w tych modelach kombi miało w najmocniejszym TDI 105KM a odpowiednik hatchback 110 - 115 KM. Jeśli jest inaczej dajcie info. Nie chcę, żeby mnie ktoś w konia zrobił.
Dobrze ale wrócmy do tematu. Raczej będę kupował Octavię z lat 1999 - 2001, zależy od kasy co się trafi. Ponoć w tych modelach kombi miało w najmocniejszym TDI 105KM a odpowiednik hatchback 110 - 115 KM. Jeśli jest inaczej dajcie info. Nie chcę, żeby mnie ktoś w konia zrobił.
bzdura jakich mało :!: :!: :!: Octavia z tych lat z silnikiem TDI występowała jako 90KM, 110KM w wersjach liftback i combi oraz o ile już był dostępny :!: jako 101KM w Combi ale tylko z napędem 4x4. Ten ostatni silnik to silnik nowszej generacji na pompowtryskach
Jest Bora kombi. W Polsce nie byla oferowana, ale na zachodzie to dosc popularne auto i dosc czesto spotykane.
Zreszta w Polsce tez widzialem cos takiego ze dwa razy.
To ze na tym zdjeciu Bora ma dwie czerwone literki wcale nie musi oznaczac ze to silnik ASZ 130KM PD, moze to byc wlasnie taki sam silnik jak w Octavii 4x4 czyli ATD 101KM PD.
Z rocznikow ktore podajesz, w Polsce byly silniki o mocy 90, 101, 110KM. Silnik o mocy 130KM wszedl na rynek Polski okolo listopada 2002r.
bzdura jakich mało :!: :!: :!: Octavia z tych lat z silnikiem TDI występowała jako 90KM, 110KM w wersjach liftback i combi oraz o ile już był dostępny :!: jako 101KM w Combi ale tylko z napędem 4x4. Ten ostatni silnik to silnik nowszej generacji na pompowtryskach
OK
Dzięki za konkrety. Czyli moźna spokojnie szukać 110KM TDI w kombi w wersji SLX.
To który był silnik, wedle numerków w tej budzie? Nie znalazłem na forum podziału TDI wedle roczników? Czym się różni 90 od 110? Pytam, bo jak się np. trafi dobry stan i cena czy brać (mimo, że to tylko 90KM)?
Dzięki za konkrety. Czyli moźna spokojnie szukać 110KM TDI w kombi w wersji SLX.
To który był silnik, wedle numerków w tej budzie? Nie znalazłem na forum podziału TDI wedle roczników? Czym się różni 90 od 110? Pytam, bo jak się np. trafi dobry stan i cena czy brać (mimo, że to tylko 90KM)?
Qrde, przejzyj forum :!: O oznaczeniach silnikow i czym sie rozni 90tka od 110tki bylo juz wiele razy.
"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść" STOP ECO-TERRORISM!
Czyli bez stresu można siekać nawet 90 TDI (jeśli cena i stan będą cacy). Potem robimy z tego 148 kuców.
:diabelski_usmiech
ale jak weźmiesz 110tkę będziesz musiał mniej rzeźbić żeby osiągnąć około 140KM przy odrobinie szczęścia wystarczy program :idea: a jak będziesz chciał więcej to wtedy zaczyna się rzeźba dopiero :wink:
ale jak weźmiesz 110tkę będziesz musiał mniej rzeźbić żeby osiągnąć około 140KM przy odrobinie szczęścia wystarczy program :idea: a jak będziesz chciał więcej to wtedy zaczyna się rzeźba dopiero :wink:
Ok to będę polował na 110, ale zobaczymy co mogę z 30 patyków wychaczyc.
Myślałem o ciągnięciu od żabojadów lub helmutów z małym felerem typu - błotnik przód lub zderzak, lampa. Ale ni wim bo zawieche i tak chcę zmienić na starcie. Temu chyba nie ma co patrzeć, że tam śmigała po lepszych drogach.
Komentarz