Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

problemy z ustawianiem geometrii w O2

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • problemy z ustawianiem geometrii w O2

    Zamieszczone przez Samiec
    A ja niestety bede sie juz zmywal
    % pomalu puszcza i biodro daje znac o sobie :? ,musze sie rzuci na wyro :roll:
    Dzieki panowie i panie(jesli jakies zostaly :wink: ) za udana impreze k
    I do nastepnego :diabelski_usmiech
    Trzym sie. k
    Nastepny taki, a nawet lepszy to bedzie (mam nadzieje) juz na zywo
    Octa ASV 119/261(fabryka) 136/328(Masters)

  • #2
    problemy z ustawianiem geometrii w O2

    Mialem ostatnio niemila przygode ktora wystawila na probe wytrzymalosc przedniego zawiasu w O2. Solidnie zalapalem kraweznik (opona kaput + felga naprawa + zwichrowana geometria). Okazal sie na szczescie ze przednia alu belka zawieszenia przesunela sie na mocowaniach ok 2mm do tylu i nie wrocila na swoje miejsca. Wszystko proste.. byla tylko kwestia zeby ustawic geometrie.
    Problem robi sie w serwisie gdzie nie ma w kompie do geometrii danych dla zadnych O2 ! Jeszcze nie ma ! Poniewaz seriws znajomy i znajomy kierownik zmobilizowal caly serwis do rozwiazania tego problemu udalo sie i nie zostalem odprawiony z kwitkiem ani tez uziemiony bez auta na kilka dni zanim to by sie dowiadzieli jak ustawiac geometrie w O2.

    W kazdym razie rada dla uzytkownikow O2... zeby nie odprawili Was z kwitkiem ze nie maja zadnego softu do O2.. to mozecie im powiedziec ze dane maja sobie recznie wprowadzic ze sparyfikacji O2 jaka lezy w kazdym seriwsie w segregatorach :wink:

    Przy okazji polecam ASO w Zakrecie... maja na prawde switenego kolesia od geometrii k (jeden jedyny obsuguje u nich geometie od kilku ladnych lat)
    A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

    Komentarz


    • #3
      Też się serwisuję w Zakręcie (miałem ze dwie wizyty) i jak na razie jestem zadowolony. Zobaczymy jak po pierwszym przeglądzie po 15 kkm
      Sprzdana - Octavia II 1.9 TDI Elegance
      Obecnie Ford Focus II 1.6 - najlepszy bo służbowy

      Komentarz


      • #4
        No to musze powiedzieć kumplowi co jest tam kierownikiem że mają jeden z niewielu chwalonych serwisów
        Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
        teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
        czarna AR 156 1.8 T.Spark

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez Martinez
          No to musze powiedzieć kumplowi co jest tam kierownikiem że mają jeden z niewielu chwalonych serwisów
          Nexus tez ich polecal, tak wiec najblizszy przeglad zrobie u nich.
          Zobaczymy jak wypadna :roll: Moze zyskaja stalego klienta
          "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
          Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

          STOP ECO-TERRORISM!

          Komentarz


          • #6
            Ze wszystkich serwisow Skody z ktorymi mialem do czynienia ten na Zakrecie wypada zdecydowanie najlepiej i juz od ponad roku jezdze do nich.
            TDI 205PS

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez Purchawa
              Zamieszczone przez Martinez
              No to musze powiedzieć kumplowi co jest tam kierownikiem że mają jeden z niewielu chwalonych serwisów
              Nexus tez ich polecal, tak wiec najblizszy przeglad zrobie u nich.
              Zobaczymy jak wypadna :roll: Moze zyskaja stalego klienta
              potwierdzam k
              With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

              Komentarz


              • #8
                Czyzby pierwsze ASO ktore dostanie od OCP plusa :?:

                Jeszcze chyba dwa wiem, ze chwalicie.
                Spritmonitor.de

                Komentarz


                • #9
                  jak takie dobre, to tylko wystarczy "napuscic" na ten serwis naszego prezesa i wywalczyc znizki, wtedy moze bedzie jeszcze lepiej, i samochody z naklejka OCP 10% znizki k
                  bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
                  Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
                  Perfect service by DobryGrzesWawa

                  Komentarz


                  • #10
                    5% zniżki masz już przy drugiej wizycie :diabelski_usmiech
                    With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                    Komentarz


                    • #11
                      a czy byl juz ktos u nich z ASV-em i problemem turbiny :?: :wink: skoro tacy dobrzy to moze wymienia ... :roll:
                      NajtFukinPatrol North-West

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez Jackal
                        jak takie dobre, to tylko wystarczy "napuscic" na ten serwis naszego prezesa i wywalczyc znizki, wtedy moze bedzie jeszcze lepiej, i samochody z naklejka OCP 10% znizki k
                        Jak sprawdze na wlasnej skorze, czy wszystko bedzie OK, to pomyslimy o negocjacjach.
                        Zamieszczone przez karolz
                        a czy byl juz ktos u nich z ASV-em i problemem turbiny :?: :wink: skoro tacy dobrzy to moze wymienia ... :roll:
                        To jest mysl :!: :idea: :twisted:
                        "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                        Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                        STOP ECO-TERRORISM!

                        Komentarz


                        • #13
                          Nie spodzialem sie ze macie takie dosyc dobre zdanie o ASO w Zakrecie... ja na prawde polecam... w razie zakupow jakis sluze kontaktem do fajnego handlowca/ z-cy kierownika salonu k

                          kol. Zeb juz skorzystal i chyba zadowolony ?

                          "Za chwile" tez jade do nich na pierwszy przeglad :wink:

                          [ Dodano: Czw 28 Kwi, 05 01:53 ]
                          Wiem tez z doswiadczenia (na razie tylko kolegi) ze nie ma u nich zadnych problemow jak cos jest w aucie niefabryczne / przerobione. typu zawias, hamulce 312, spawana miska olojowa itp (oczywiscie wszystko przechodzi bez utraty gwarancji) k
                          A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

                          Komentarz


                          • #14
                            Jak już mnie Mach wciągasz w dyskusje to podziele się swoimi doświadczeniami...

                            Miałem/mam dwa problemy. Jeden dotyczył alarmu. Nie chciał się włączać. Panowie serwisanci poradzili żeby w takim wypadku na chwilę jeden bezpiecznik wyciagnąć, zresetować alarm i będzie chodził. No ale ile można, przecież bnie będę codziennie resetował alarmu. Na trzeciej wizycie w tej sprawie w końcu ulegli i wymienili centralkę. Od tego czasu jak ręką odjął, wreszcie nie muszę sprawdzać czy alarm zaskoczył, czy też muszę rozbierać boczek deski i go resetować...

                            Drugi problem to niepokojący dźwięk silnika w zakresie obrotów 2.900-3.000. Panowie potwierdzili, że występuje takie zjawisko ale ni kuta nie wiedzą dlaczego i skąd pochodzi. Obejrzeliśmy/opukaliśmy samochodzik z każdej strony i wszystko jest jak powinno. Umówiliśmy się że jeśli dźwięk będzie sie nasilał to do nich podjadę i będziemy szukać dalej. Generalnie dowiedziałem się, że tego typu defekty są najtrudniejsze do zdiagnozowania a tym samym naprawy... Potwierdza się, że jak na VAG-u nie podaje błędu to zaczyna się masakra bo nikt już nie wie gdzie szukać usterek. Ach te czasy kiedy kowal naprawiał Dziadkowi mojemu Syrenke 105 :P

                            Także uczucia mam mieszane, zobaczymy jak będzie dalej!

                            Komentarz

                            POWRÓT NA GÓRĘ
                            Pracuję...
                            X