MiKruS, ale jako dziecko z kąpielą? Przecież niektórzy się rejestrują tylko po to, żeby dodać darmowe ogłoszenie. Później się już tu nigdy nie pojawiają. Przecież jak ktoś zakłada konto, żeby po minucie dodać ogłoszenie to chyba wiadomo po co się zarejestrował.
Gdzie te konie ???
Zwiń
X
-
Gdzie te konie ???
Cześć Wszystkim,
mam pytanie czy przy zacinających się kierowniczkach turbo zawsze towarzyszy objaw NOTLAUFU (silnik 1,9 TDI AHF - 235 000 nalatane) ??? Pytam bo od pewnego czasu Octavka osłabła i troche więcej pali, nie miałem natomiast tego słynnego notlaufu. Nie czujęjednak już takiego wyczuwalnego kopa powyżej 2,5 tys obr/min. jak to było kiedyś - niby się zbiera ale to już nie to samo.
Wymieniłem już przepływkę i wywaliłem kata, błędów na kompie tez nie ma.
Co mozna jeszcze sprawdzić?
dzięki z góry za wszelkie podpowiedzi.
-
-
Zamieszczone przez stysiekNOTLAUFU
Przeładowanie ciśnienia doładowania dzieje się tak jak mieszek jest przyrdzewiały i dźwignia się zacina oraz przy zapieczonych kierowniczkach zmieni się nagle ich geometria i wali ciśnieniem absurdalnym
[ Dodano: Nie 09 Gru, 07 13:37 ]
Zamieszczone przez michal77mam pytanie czy przy zacinających się kierowniczkach turbo zawsze towarzyszy objaw NOTLAUFU (silnik 1,9 TDI AHF - 235 000 nalatane) ??? Pytam bo od pewnego czasu Octavka osłabła i troche więcej pali, nie miałem natomiast tego słynnego notlaufu. Nie czujęjednak już takiego wyczuwalnego kopa powyżej 2,5 tys obr/min. jak to było kiedyś - niby się zbiera ale to już nie to samo.
Możesz mieć nieszczelność na przewodach jest taki trujnik niedaleko N75 i zaworu zwrotnego mnie często wypada jeden przewód z tego i auto jeździ jakby było bez turbinkiTakie zwykłe Ambiente
Komentarz
-
-
stysiek...panowie na forum uzywaja niekiedy slow niemieckich np. notlauf.
Po ''naszemu'' to bedzie ''tryb,program awaryjny''umozliwiajacy dotoczenie sie do
ASO bez uszkodzenia np.silnika,skrzyni biegow.
''program awaryjny''moze wystapic w roznych sytuacjach,nie tylko zapieczonych kierownicach turbiny.
U mnie wystapil w benzyniaku po wysypaniu sie kola magnetycznego na wale korbowym co skutkowalo pogubieniem zaplonow.
Wloklem sie 60km/h do ASO.
pozdrawiamTato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
jeżeli nie przechoddzi w tryb awaryjny, a jednak brak jej mocy to najczęsciej są dwie rzeczy:
przepływomierz -trzeba podpiąc VAG i sprawdzić podczas jazdy wydatek owego urzadzenia
nieszczelność w układzie dolotowym, też najlepiej podpiąc po tester, i wtedy najczęsciej wychodz usterka (cisnienie doladowania, nieosiągnięta granica regulacji)
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
ok, dzięki za podpowiedzi, posprawdzam dolot i te wszystkie wężyki, może faktycznie jest jakaś nieszczelność.
Ale z waszych odpowiedzi wnioskuję że kierowniczki powinny być raczej ok - brak trybu awaryjnego. Autko dośc nawet jedzie jak sie mu wcisnie do spodu ale tak jak powiedziałem to już nie jest to co było...i to spalanie, nie zejde poniżej 6,5 l/100 żebym nie wiem jak spokojnie jechał.
Komentarz
-
Komentarz