Gdzie te konie ???

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • 1wheler
    Classic
    • 2007
    • 18

    Gdzie te konie ???

    MiKruS, ale jako dziecko z kąpielą? Przecież niektórzy się rejestrują tylko po to, żeby dodać darmowe ogłoszenie. Później się już tu nigdy nie pojawiają. Przecież jak ktoś zakłada konto, żeby po minucie dodać ogłoszenie to chyba wiadomo po co się zarejestrował.
  • michal77
    Ambiente
    • 2006
    • 113

    #2
    Gdzie te konie ???

    Cześć Wszystkim,

    mam pytanie czy przy zacinających się kierowniczkach turbo zawsze towarzyszy objaw NOTLAUFU (silnik 1,9 TDI AHF - 235 000 nalatane) ??? Pytam bo od pewnego czasu Octavka osłabła i troche więcej pali, nie miałem natomiast tego słynnego notlaufu. Nie czujęjednak już takiego wyczuwalnego kopa powyżej 2,5 tys obr/min. jak to było kiedyś - niby się zbiera ale to już nie to samo.
    Wymieniłem już przepływkę i wywaliłem kata, błędów na kompie tez nie ma.
    Co mozna jeszcze sprawdzić?

    dzięki z góry za wszelkie podpowiedzi.

    Komentarz

    • stysiek
      Rider
      • 2007
      • 537

      #3
      Zamieszczone przez michal77
      NOTLAUFU
      co to konkretnie jest ???

      Komentarz

      • koja86
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 3178

        #4
        Zamieszczone przez stysiek
        NOTLAUFU

        Przeładowanie ciśnienia doładowania dzieje się tak jak mieszek jest przyrdzewiały i dźwignia się zacina oraz przy zapieczonych kierowniczkach zmieni się nagle ich geometria i wali ciśnieniem absurdalnym

        [ Dodano: Nie 09 Gru, 07 13:37 ]
        Zamieszczone przez michal77
        mam pytanie czy przy zacinających się kierowniczkach turbo zawsze towarzyszy objaw NOTLAUFU (silnik 1,9 TDI AHF - 235 000 nalatane) ??? Pytam bo od pewnego czasu Octavka osłabła i troche więcej pali, nie miałem natomiast tego słynnego notlaufu. Nie czujęjednak już takiego wyczuwalnego kopa powyżej 2,5 tys obr/min. jak to było kiedyś - niby się zbiera ale to już nie to samo.
        N75 sprawdź ale wówczas byłby błąd w kompie sprawdź turbinę jakie ciśnienie ładuje może już po prostu jej nie masz ?
        Możesz mieć nieszczelność na przewodach jest taki trujnik niedaleko N75 i zaworu zwrotnego mnie często wypada jeden przewód z tego i auto jeździ jakby było bez turbinki
        Takie zwykłe Ambiente

        Komentarz

        • gebek
          L&K
          S_OCP Member
          • 2007
          • 1214

          #5
          stysiek...panowie na forum uzywaja niekiedy slow niemieckich np. notlauf.
          Po ''naszemu'' to bedzie ''tryb,program awaryjny''umozliwiajacy dotoczenie sie do
          ASO bez uszkodzenia np.silnika,skrzyni biegow.
          ''program awaryjny''moze wystapic w roznych sytuacjach,nie tylko zapieczonych kierownicach turbiny.
          U mnie wystapil w benzyniaku po wysypaniu sie kola magnetycznego na wale korbowym co skutkowalo pogubieniem zaplonow.
          Wloklem sie 60km/h do ASO.
          pozdrawiam
          Tato,tato...czy to auto jest chore?
          Nie synku...to diesel PD.

          Honda...the power of dreams.
          Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

          Komentarz

          • kurynio
            Ambiente
            • 2007
            • 166

            #6
            jeżeli nie przechoddzi w tryb awaryjny, a jednak brak jej mocy to najczęsciej są dwie rzeczy:
            przepływomierz -trzeba podpiąc VAG i sprawdzić podczas jazdy wydatek owego urzadzenia

            nieszczelność w układzie dolotowym, też najlepiej podpiąc po tester, i wtedy najczęsciej wychodz usterka (cisnienie doladowania, nieosiągnięta granica regulacji)

            Pozdrawiam

            Komentarz

            • michal77
              Ambiente
              • 2006
              • 113

              #7
              ok, dzięki za podpowiedzi, posprawdzam dolot i te wszystkie wężyki, może faktycznie jest jakaś nieszczelność.
              Ale z waszych odpowiedzi wnioskuję że kierowniczki powinny być raczej ok - brak trybu awaryjnego. Autko dośc nawet jedzie jak sie mu wcisnie do spodu ale tak jak powiedziałem to już nie jest to co było...i to spalanie, nie zejde poniżej 6,5 l/100 żebym nie wiem jak spokojnie jechał.

              Komentarz

              Pracuję...