Przerywanie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ZASADZKA2
    Drive
    • 2009
    • 99

    Przerywanie

    Pablo82, a na ktora dasz rade byc w olsztynku?
    nr wyslalem na priv'a

    [ Dodano: Sro 07 Maj, 08 21:15 ]
    Pablo82, nastapila mala zmiana planowi i ja bede startowal z olsztyna kolo 14 dopiero bo mam spotkanie ktorego nie moge przelozyc... Tak wiec jesli nie bedzie Ci sie spieszylo mozemy razem jechac
  • Ziemko1
    Classic
    • 2007
    • 2

    #2
    Przerywanie

    Jestem nowy oczytałem sie sporo i nic sie nie dowiedziałem dlatego pisze po raz kolejny ten temat a mianowicie mam octavie 1,9tdi z roku 1999 na początku miałem problem z przepływomierzem powietrza auto nie miało buta wymieniałem to urządzenie az 3 razy i jak sie mówi do 3 razy sztuka działało dobrze przez pół roku teraz jak przyspieszam szybko na 4 i 5 na obrotach powyzej 2000 auto mi szarpało na początku delikatnie a teraz coraz bardziej zdazało sie ze przy prędkości 130km autem mi szarpneło i tak jakby przepływomierz nie działał auto nie ma wtedy buta jedyna rada to wyłączyć silnik i odpalić wtedy działa poprawnie do czasu az nie przyspieszam szybko i nie przekraczam 120 km przeważnie jak jezdze do jarosławia 1 do 3 tak mi sie stanie a to zaledwie 40 km proszę o pomoc ale nie o rade zeby wlac denaturat

    Komentarz

    • dariuspolo
      L&K
      S_OCP Member
      • 2007
      • 1168

      #3
      Ziemko1, silnik ASZ z twojego Avantara byl montowany dopiero od 02.2003( ty piszesz o 1999r wiec cos nie gra).
      Prawidlowe oznaczenie silnika znajdziesz na obudowie rozrzadu, naklejce w bagazniku lub ksiazce serwisowej, mozesz tez uzyc VIN dekodera.

      Zeby moc ci pomoc musimy znac koniecznie prawidlowe oznaczenie silnika.

      Odnosnie twojego problemu, co mowi Vagcom( program diagnostyczny), sa zapamietane jakies bledy? Jezeli nie bedzie zadnego bledu tona probe mozesz odpiac przeplywke i przejechac sie bez niej, sprawdz czy wtedy auto bedzie ciagnelo rowno na 4 i 5 biegu( pewnie bedzie slabsze niz normalnie).
      Ale raczej stawiam ze beda bledy zwiazane z przeladowaniem.
      T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
      SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
      Zuzycie paliwa

      Komentarz

      • pleban
        Rider
        S_OCP Member
        • 2006
        • 580

        #4
        moja rada taka zeby nie stosowac znakow przestankowych octavia nie lubi interpunkcji poza tym poco mam szukac czegos co juz bylo jak mozna prosic o pomoc w temacie ktory byl juz wielokrotnie przerabiany skoro wszyscy pytaja to moze i ja zapytam bo o co chodzi i przerywa nie ma ten tego
        była O1 1,6 102 KM
        była O1 1,9 TDI 90 KM
        była O2 1,9 TDI DSG 105 KM
        był Citroen Berlingo 1,6 HDI
        jest Ford Tourneo Courier

        Komentarz

        • Ziemko1
          Classic
          • 2007
          • 2

          #5
          strzeliłem bo nie znam oznaczenia ale pójdę sprawdzić co do tematu przeczytałem 15 postów na ten temat i oprócz odbiegania od tematów nieporozumień to doczytałem sie żeby wlac dykte choć można ja wypić i takie tam

          [ Dodano: Wto 11 Gru, 07 22:58 ]
          juz zmieniłem rodzaj silnika to AGR dziś również powtórzyła sie ta historia

          Komentarz

          • Ziomal
            RS
            S_OCP Member
            • 2005
            • 5841
            • Octavia I (1U2)
            • BFQ 1.6 MPI 102 KM

            #6
            U mnie ASO dziś diagnozę postawiło - turbulum do śmieci :lol: :?
            Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

            Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

            Jest O1 1.6 BFQ

            Komentarz

            • slawek31113
              Elegance
              • 2007
              • 824

              #7
              Ja mam podobny problem (1,9 TDI 66KW - 2003), jednak objawia się on w następujący sposób: przy obrotach ok. 2000 po wciśnięciu gazu następuję szybki wzrost obrotów, ale nie przekłada się to na przyspieszenie auta, inaczej wciskając gaz do dechy rosną obroty do ok. 3000, a następnie spadają do ok. 2000. Dzieje się tak na może nie rozgrzanym do końca silniku. Po dłuższej jeździe (gdy silnik jest w optymalnej temperaturze) sytuacja nie występuje. Czy może ktoś podpowiedzieć co się dzieje?
              pzdr.
              OII 1,4 TSI CAXA blekmiedzik

              Komentarz

              Pracuję...