Myślę, że warto mieć tu taką statystykę informacyjnie.
Widać, ze sprzedaż maleje dość mocno. Myśle, że wpływ na to ma dziwaczna polityka cenowo-rabatowa. Po prostu O1 wcale nie wychodzi jakoś znacząco taniej od O2.
Warto tylko wspomnieć, że na wszystkich swoich rynkach Skoda planuje wzrost sprzedaży Toura w tym roku, głównie dzięki sprzedaży na rynki mniej zamożne.
Oto jak kształtowała się dotychczas sprzedaż Skody Octavia Tour na polskim rynku:
- rok 1998: 4 656 sztuk
- rok 1999: 7 446 sztuk
- rok 2000: 8 138 sztuk
- rok 2001: 7 539 sztuk
- rok 2002: 9 098 sztuk
- rok 2003: 10 981 sztuk
- rok 2004: 10 687 sztuk
- rok 2005: 5 234 sztuk
- rok 2006: 5 441 sztuk
- rok 2007: 4 051 sztuk
- rok 2008 (styczeń-kwiecień): 1 201 sztuk
Źródło SAMAR
Widać, ze sprzedaż maleje dość mocno. Myśle, że wpływ na to ma dziwaczna polityka cenowo-rabatowa. Po prostu O1 wcale nie wychodzi jakoś znacząco taniej od O2.
Warto tylko wspomnieć, że na wszystkich swoich rynkach Skoda planuje wzrost sprzedaży Toura w tym roku, głównie dzięki sprzedaży na rynki mniej zamożne.
Oto jak kształtowała się dotychczas sprzedaż Skody Octavia Tour na polskim rynku:
- rok 1998: 4 656 sztuk
- rok 1999: 7 446 sztuk
- rok 2000: 8 138 sztuk
- rok 2001: 7 539 sztuk
- rok 2002: 9 098 sztuk
- rok 2003: 10 981 sztuk
- rok 2004: 10 687 sztuk
- rok 2005: 5 234 sztuk
- rok 2006: 5 441 sztuk
- rok 2007: 4 051 sztuk
- rok 2008 (styczeń-kwiecień): 1 201 sztuk
Źródło SAMAR
Komentarz