[O1] Problem z odpalaniem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Flawek
    Classic
    • 2009
    • 10

    [O1] Problem z odpalaniem

    na shell'u ; )
    Flawek
  • tomatos
    Classic
    • 2007
    • 13

    #2
    [O1] Problem z odpalaniem

    Witam wszystkich forumowiczów!!!

    Jestem nowy na forum, więc sorki za ewentualne błędy.
    Mam Octavkę od pół roku i kilka problemów a właściwe dwa, które mi przeszkadzają.
    Rano mam problem z odpaleniem auta, trochę musze pokręcić silniczkiem a jak odpali to pracuje tak jak na trzy garki. Świece sprawdzone, grzeją. Wydaje mi się, że chyba kąt wtrysku jest przestawiony, ale nie wiem gdzie w Bielsku-B można to solidnie sprawdzić.
    Rozrząd wymieniony w lipcu i tu doszukuje się winy, może nie został dobrze ustawiony.
    Drugi problem: wydaje mi się że trochę dużo pali bo popołudniu jak są małe korki rzadko wskazuje mi mniej jak 9litrów do pracy mam jakieś 7km więc auto w sumie nie zdąży się zagrzać, ale rano wskazuje mi jakieś 6,5litra. Więc trochę mnie to dziwi. Mam jeszcze zamiar wyczyścić EGR, zobaczymy czy będzie poprawa. Jakby ktoś znał dobrego mechanikora w Bielsku to prosze o pomoc.

    Pozdrawiam wszystkich.

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      A swiece jak sprawdzone, na krotko?? Prad na listwie pojawia sie??

      Mi pali roznie, raz 6 raz 7 a innym razem 9l - nie ma reguly

      Jak szukasz firmy ktora ew, moglaby sie zajac np. sprawdzeniem kata wtrysku to:
      1) Compsport - ul Cieszynka 45, niebieska brama po lewej jadac od rynku
      2) Ecusoft - Cmentarna

      Inni moze sa, ale nie mam pojecia o ich pracy.

      Kolektor to bym nawet i sam Ci wyczyscil, tyle ze dopiero po nowym roku Pod VAG-a podlaczyc tez moge, ale to w najblizszych dniach moze byc ciezkie.
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • tomatos
        Classic
        • 2007
        • 13

        #4
        Świece były wyciągane i spinane do acu i żarzyły ostro, na listwie nie wiem nie sprawdzałem nawet nie wiem jak się zabrać do tego ops:
        Co do Ecusoft to tam robiłem rozrząd mój kuzyn też i też nie może odpalić, nawet ma gorzej nieraz kręci 10 sekund, lubię tych gości, ale czy rzeczywście zrobili wszystko ok ręki sobie odciąc nie dam. Jutro chyba sam ściągnę EGR-a i zobacze jak tam czysto :twisted: pewnie niezły czad hehe. Jeszcze trochę tak jakby szumiało od turbo, ale wajcha chodzi dość gładko, sprawdzałem w kanale z kumplem przy odpalonym silniku. Może byśmy go kiedyś podpieli do vaga jak będziesz miał czas w nowym roku.
        Pozdrawiam dzięki że się odezwałeś.

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          Kilka osob nie tylko ze Skoda bylo u Adasia i niby auto im dziala No coz kat wtrysku zawsze mozna sprawdzic rowniez Przy grzebaniu z EGR-em tak na calego polecam odrazu zaopatrzyc sie w oring miedzy kolektorem ssacym a EGR-em. On zawsze jest juz w stanie nie do uzycia, a potem jak go nie ma to cieknie. Albo szukac w ASO chyba 2zl kosztuje :lol: albo na Piotra Skargi jest taki sklep z uszczelnieniami i tam mozna cos podebrac na wymiar.
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • tomatos
            Classic
            • 2007
            • 13

            #6
            Dzięki Maicroft za podpowiedź, o tym oringu nie wiedziałem, myślałem, że jest jakaś uszczelka płaska. Dziś trzeba zrobić zakupy.
            Co do chłopaków z Ecu to są ok, przeważnie tam wszystkie naprawy robiłem, może wszystko jest ustawione ok, a jakaś pierdoła spędza mi sen z powiek. Jest gdzieś do zdobycia książka w formie elektronicznej, póki co znalazłem tylko po czesku :lol:

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #7
              Miedzy EGR-em a kolektorem jest oring, miedzy kolektorem a glowica jest plaska uszczelka, lecz IMO nie ma sensu tego wymieniac. Przy okazji, zeby nie nastapil nawrot syfu, trzeba zaslepic EGR na wezyku ktory idzie od turbo Na forum wrzucalem kiedys do poradnikow taki opis jak to zrobic itd
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • tomatos
                Classic
                • 2007
                • 13

                #8
                Żeby nie pozostawić tematu co dolega mojej skoduni to: mam szczelony kąt wtrysku- opóźniony o 10 stopni, tak zesrali mi rozrząd że nie mam już regulacji na pompie, śrubki w "fasolkach" na kole pompy są już w skrajnym położeniu. Ale jestem juz umówiony na poprawę-w innym warsztacie.

                Komentarz

                • vivvaldi
                  Drive
                  • 2007
                  • 56

                  #9
                  tomatos, Napisz mi gdzie sprawdzałeś to ustawienie kąta wtrysku. Chyba mnie to czeka bo świece grzeją ale zapalanie z rana mnie nie pasuje. I dlatego chciałby sprawdzić to ustawienie kąta wtrysku. No i oczywiście ile takie cuś kosztuje i jak długo trwa/ się czeka

                  Komentarz

                  • turbojajko
                    Ambiente
                    • 2008
                    • 168

                    #10
                    Wlasnie , napisz napisz chyba i mnie to czeka ..
                    Co prawda nie trzymam klucyka az 10 sek , ale jakos tak jakby za dlugo ..
                    miauuuuuuuuuuu!
                    O1 SLX

                    Komentarz

                    • vivvaldi
                      Drive
                      • 2007
                      • 56

                      #11
                      No i przy pomocy kolegi tomatos ustawiłem kąt wtrysku. No i bajka. Silnik pali z rana i jak jest zimny od strzału. Ewidentnie zaczął chodzić o wiele ciszej. Kąt wtrysku miałem przestawiony na maksa, ale wszystko dobrze poszło i udało się na luzie poprawić na pompie.
                      Jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc dla tomatos

                      Komentarz

                      • bielinek
                        Ambiente
                        • 2008
                        • 157

                        #12
                        Mechanicy k...wa mać. Sorry ale muszę się wyżyć. Zostawiasz im samochód, dajesz nowiuśkie części, PŁACISZ KASĘ (niemałą) potem odbierasz i kupa..., znowu szukasz, zastanawiasz się, PŁACISZ KASĘ (znowu niemałą). Może zamiast działu POLECANE WARSZTATY, zrobić - PARTACZE(omijać z daleka) i województwami pojechać. Jak ludzie przestaną do nich zaglądać to może zdechną z głodu. Sorry musiałem...

                        Kliknij "POMÓGŁ" jeśli wkurzyłem Cię tak, że brakuje Ci bluzg
                        ________________________________________

                        Komentarz

                        Pracuję...