na shell'u ; )
[O1] Problem z odpalaniem
Zwiń
X
-
[O1] Problem z odpalaniem
Witam wszystkich forumowiczów!!!
Jestem nowy na forum, więc sorki za ewentualne błędy.
Mam Octavkę od pół roku i kilka problemów a właściwe dwa, które mi przeszkadzają.
Rano mam problem z odpaleniem auta, trochę musze pokręcić silniczkiem a jak odpali to pracuje tak jak na trzy garki. Świece sprawdzone, grzeją. Wydaje mi się, że chyba kąt wtrysku jest przestawiony, ale nie wiem gdzie w Bielsku-B można to solidnie sprawdzić.
Rozrząd wymieniony w lipcu i tu doszukuje się winy, może nie został dobrze ustawiony.
Drugi problem: wydaje mi się że trochę dużo pali bo popołudniu jak są małe korki rzadko wskazuje mi mniej jak 9litrów do pracy mam jakieś 7km więc auto w sumie nie zdąży się zagrzać, ale rano wskazuje mi jakieś 6,5litra. Więc trochę mnie to dziwi. Mam jeszcze zamiar wyczyścić EGR, zobaczymy czy będzie poprawa. Jakby ktoś znał dobrego mechanikora w Bielsku to prosze o pomoc.
Pozdrawiam wszystkich.
-
-
A swiece jak sprawdzone, na krotko?? Prad na listwie pojawia sie??
Mi pali roznie, raz 6 raz 7 a innym razem 9l - nie ma reguly
Jak szukasz firmy ktora ew, moglaby sie zajac np. sprawdzeniem kata wtrysku to:
1) Compsport - ul Cieszynka 45, niebieska brama po lewej jadac od rynku
2) Ecusoft - Cmentarna
Inni moze sa, ale nie mam pojecia o ich pracy.
Kolektor to bym nawet i sam Ci wyczyscil, tyle ze dopiero po nowym roku Pod VAG-a podlaczyc tez moge, ale to w najblizszych dniach moze byc ciezkie.
Komentarz
-
-
Świece były wyciągane i spinane do acu i żarzyły ostro, na listwie nie wiem nie sprawdzałem nawet nie wiem jak się zabrać do tego ops:
Co do Ecusoft to tam robiłem rozrząd mój kuzyn też i też nie może odpalić, nawet ma gorzej nieraz kręci 10 sekund, lubię tych gości, ale czy rzeczywście zrobili wszystko ok ręki sobie odciąc nie dam. Jutro chyba sam ściągnę EGR-a i zobacze jak tam czysto :twisted: pewnie niezły czad hehe. Jeszcze trochę tak jakby szumiało od turbo, ale wajcha chodzi dość gładko, sprawdzałem w kanale z kumplem przy odpalonym silniku. Może byśmy go kiedyś podpieli do vaga jak będziesz miał czas w nowym roku.
Pozdrawiam dzięki że się odezwałeś.
Komentarz
-
-
Kilka osob nie tylko ze Skoda bylo u Adasia i niby auto im dziala No coz kat wtrysku zawsze mozna sprawdzic rowniez Przy grzebaniu z EGR-em tak na calego polecam odrazu zaopatrzyc sie w oring miedzy kolektorem ssacym a EGR-em. On zawsze jest juz w stanie nie do uzycia, a potem jak go nie ma to cieknie. Albo szukac w ASO chyba 2zl kosztuje :lol: albo na Piotra Skargi jest taki sklep z uszczelnieniami i tam mozna cos podebrac na wymiar.
Komentarz
-
-
Dzięki Maicroft za podpowiedź, o tym oringu nie wiedziałem, myślałem, że jest jakaś uszczelka płaska. Dziś trzeba zrobić zakupy.
Co do chłopaków z Ecu to są ok, przeważnie tam wszystkie naprawy robiłem, może wszystko jest ustawione ok, a jakaś pierdoła spędza mi sen z powiek. Jest gdzieś do zdobycia książka w formie elektronicznej, póki co znalazłem tylko po czesku :lol:
Komentarz
-
-
No i przy pomocy kolegi tomatos ustawiłem kąt wtrysku. No i bajka. Silnik pali z rana i jak jest zimny od strzału. Ewidentnie zaczął chodzić o wiele ciszej. Kąt wtrysku miałem przestawiony na maksa, ale wszystko dobrze poszło i udało się na luzie poprawić na pompie.
Jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc dla tomatos
Komentarz
-
-
Mechanicy k...wa mać. Sorry ale muszę się wyżyć. Zostawiasz im samochód, dajesz nowiuśkie części, PŁACISZ KASĘ (niemałą) potem odbierasz i kupa..., znowu szukasz, zastanawiasz się, PŁACISZ KASĘ (znowu niemałą). Może zamiast działu POLECANE WARSZTATY, zrobić - PARTACZE(omijać z daleka) i województwami pojechać. Jak ludzie przestaną do nich zaglądać to może zdechną z głodu. Sorry musiałem...
Komentarz
-
Komentarz