Nie no trzeba przyznać że VW rzeczywiście są lepiej wyciszone ja miałem okazje porównać, a jeszcze lapiej Audi tam TDi chodzi tak jakby go nie było :wink:
Propozycja
Zwiń
X
-
Propozycja
Dziś byłem na stronie FABIACLUB. Jest tam dział techniczny a w nim:
Różne naprawy/wymiany/modernizacje - opisane od początku do końca (jak je wykonać i na co zwracać uwagę oraz jakich narzędzi uzywać ) i dodatkowo porobione zdjęcia - super sprawa. - polecam zobaczyć ...
Więc zachęcam - kto oczywiście miał by ochote i cyfrówke pod ręką - by swoje boje z octavką opisał, ofotkował - napewno to sie przyda na przyszłość ...
Co o tym sądzicie ? Można by zrobić dział i nazwać go np. SAMODZIELNE NAPRAWY/MODERNIZACJE (albo jak tam chcecie) i tam byśmy umieszczali opisy i fotkiOII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
-
-
Podobne porady sa na stronie Klubu Vectry i jest to bardzo przydatna rzecz.
Ja juz 3 razy demontowalem licznik i stacyjke w swojej Octavi. Nie robilem jeszcze fotek, ale na pewno bede zdejmowal jeszcze raz w najblizszym czasie, wiec moge przygotowac takie dwie male porady
Tarcze hamulcowe tez bede zdejmowal niedlugo poraz trzeci wiec tez moge porobic fotki i opisacPozdrawiam
Radek
Komentarz
-
-
No to myśle ze pomysł chyba dobry
ja bede montował moduł stopu wiec też zapodam opis i foty (choć to pewnie nie skąplikowana rzecz ale ..
BTW. Przyda mi sie opis demontażu licznika - bo chce założyć te srebrne obwódkiOII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Nexus6Zamieszczone przez neck99Przyda mi sie opis demontażu licznika - bo chce założyć te srebrne obwódki
Generalnie wyjecie licznika, to jest jakies 5 minut roboty. Wyjecie 2 zaslepek, odkrecenie 4 srubek na kluczyk imbusowy, odlaczenie 2 kostek i wyciagniecie licznika.
Pozniej szybka licznika jest na zwyklych zatrzaskach - leciutko sie je podwaza i wyciaga szybke i juz gotowe do zalozenia pierscieni.
Mozna probowac zdjac ten czarny plastik, ktory przykrywa licznik dookola i pozniej probowac zdjac szybke, bez wyjmowania licznika.Pozdrawiam
Radek
Komentarz
-
-
Dwu zarnikowa zarowka, a uklad od pozycyjnych zmostkowac ze starymi pozycjami. Moc tych zarowek nie jest tak wysoka, wiec przewody nie powinny sie potopic.
Czyli chcesz miec 4 pozycje i 4 stopy i przy tym ostatnim nie wiem czy szafa nie zacznie mrugac, ze cos jest inaczej tzn poczuje, ze sa 4 zarowki a nie dwie i uzna, ze mamy wpieta przyczepe.
Komentarz
-
-
Jak bede miał chwilew niedziele to zrobie instrukcje montażu/demontażu liczników popartą fotkami :szeroki_usmiech w końcu tyle razy juz to rozbierałem, ze pora zrobic to jeszcze raz dla dobra ludzkości kZapraszam na www.rebel-tuning.com
Komentarz
-
-
: :
Czekam z niecierpliwością .... na dokładny opisikOII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
Popieram w 100 %"Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
Pionek znów gra.......
Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30
www.dynosoft.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftJak bedzie tego troche to moze powstanie nowa kategoria na forum.
Poprostu jesli ktos bedzie pisal taki temat to prosze napisac w temacie:
[samoobsługa] Zmiana filtra przeciwpylkowego.
Dzieki temu bedzie wiadomo o co chodzi no i dodatkowo jak sie wpisze w szukajke slowo samoobsluga to od razu wyskocza wszystkie tematy "instruktazowe".
Tworzenie nowego podforum mija sie z celemTDI 205PS
Komentarz
-
Komentarz