Kable idą progiem, pod kierownicą i do popielniczki.
Po wyjęciu wkładu popielniczki trzeba wyciąć obudowę żeby radio weszło.
Żeby ją wyjąć musisz zdjąć ramkę dźwigni zmiany biegów(zatrzaski) i z przodu masz dwa torksy.
Miałem długą wtyczkę antenową w radiu, za popielniczką jest kanał nawiewu, musiałem wyciąć dziurę i zalepić folią/taśmą aby było wgłębienia na wtyczkę.
Jak przerobisz kabel na krótką wtyczkę powinno obejść się bez wycianania kanału.
Generalnie jest trochę kombinacji żeby znaleźć prawidłową pozycję radia, ale jest to do zrobienia.
Kabel antenowy - odkręcasz panel w bagażniku(tam gdzie haczyk), zdejmujesz boczek kanapy tylnej, zdejmujesz progi (na zatrzaskach) i dochodzisz do przodu. Zdejmujesz osłonę pod kierownicą - włącznik świateł wcisnąć i przekręcić w prawo - reszta torksy od spodu, w schoweczku i pod pokrywą bezpieczników.
Będziełatwiej jak przeciągniesz kabel bez wtyczki.
Zasilanie mam podłączone pod bezpiecznik od zapalniczki.
Głośnik przykręcony na blachowkręty, kabelek puszczony z boku.
Uchwyt na gruchę - listwa jest na zatrzaskach, na uchwycie miałem fasolkę, założyłem na zatrzask i po zamontowaniu listwy gra - docisnęło się.
Na dach nalepiłem przeźroczystą folię samoprzylepną żeby lakier się nie rysował - można ją dostać w sklepie papierniczym.
Trzeba zarezerwować sobie trochę czasu, bo nie jest to skomplikowane ale czasem potrafi troszkę wkurzyć.
Miałem porobić zdjęcia pokazujące jak to wygląda po rozebraniu, ale za diabła nie mam czasu żeby to zrobić.
Mam nadzieję, że to info pomoże.
Po wyjęciu wkładu popielniczki trzeba wyciąć obudowę żeby radio weszło.
Żeby ją wyjąć musisz zdjąć ramkę dźwigni zmiany biegów(zatrzaski) i z przodu masz dwa torksy.
Miałem długą wtyczkę antenową w radiu, za popielniczką jest kanał nawiewu, musiałem wyciąć dziurę i zalepić folią/taśmą aby było wgłębienia na wtyczkę.
Jak przerobisz kabel na krótką wtyczkę powinno obejść się bez wycianania kanału.
Generalnie jest trochę kombinacji żeby znaleźć prawidłową pozycję radia, ale jest to do zrobienia.
Kabel antenowy - odkręcasz panel w bagażniku(tam gdzie haczyk), zdejmujesz boczek kanapy tylnej, zdejmujesz progi (na zatrzaskach) i dochodzisz do przodu. Zdejmujesz osłonę pod kierownicą - włącznik świateł wcisnąć i przekręcić w prawo - reszta torksy od spodu, w schoweczku i pod pokrywą bezpieczników.
Będziełatwiej jak przeciągniesz kabel bez wtyczki.
Zasilanie mam podłączone pod bezpiecznik od zapalniczki.
Głośnik przykręcony na blachowkręty, kabelek puszczony z boku.
Uchwyt na gruchę - listwa jest na zatrzaskach, na uchwycie miałem fasolkę, założyłem na zatrzask i po zamontowaniu listwy gra - docisnęło się.
Na dach nalepiłem przeźroczystą folię samoprzylepną żeby lakier się nie rysował - można ją dostać w sklepie papierniczym.
Trzeba zarezerwować sobie trochę czasu, bo nie jest to skomplikowane ale czasem potrafi troszkę wkurzyć.
Miałem porobić zdjęcia pokazujące jak to wygląda po rozebraniu, ale za diabła nie mam czasu żeby to zrobić.
Mam nadzieję, że to info pomoże.
Komentarz