mam pytanie czy na naszym forum jest temat z fotorelacja z wymiany przegubu zewnetrznego w oI 1,8 z prawej strony badz z jakies wskazowki jak sie do tego zabrac z gory dziekuje za pomoc
AUTO JEST BOGIEM, PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM, WYŚCIGI ZABAWA A DRIFT TO PODSTAWA
jak sie bawisz w mechanike to prosta sprawa - luzujesz nakretke , spinasz sprezyne , odkrecasz dolny sworzen , nakretka do konca , odkrecasz gore , wyciagasz kolumne , wymieniasz przegub i heja w druga strone
Już zrobiłem rozkręciłem przegub od flanszy przy skrzyni potem zdjąłem kolo odkręciłem nakrętkę stuknąłem młotkiem przegub wylazł, zbiłem go z półosi włożyłem nowy i jest oki. Moglem zrobić parę fotek może by sie komuś przydało jedyny problem to była nietypowa nakrętka trzymająca przegub bodajże 12 Kątna bez klucza sie nie obędzie. Oczywiście lepiej by było wyjąc półoś wogóle ,na zewnątrz ale za dużo rozkręcania tak tez dobrze idzie jak ktoś ma trochę sprytu. A proponuję obrazu dokupić 2 opaskę zaciskowa kulkową bo ta co dają w zestawie jest kiepska do zaciskania a kulowa jak trytytytka działa. Jak będę miał chwilę to zorbie dokładny opis jak to zrobiłem bez rozkręcania pół przodu. Jeśli ktoś stwierdzi ze to się może przydać .
AUTO JEST BOGIEM, PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM, WYŚCIGI ZABAWA A DRIFT TO PODSTAWA
Komentarz