bastek016, i co z tego wynika
[O1] xenony do O1 (przed liftingiem)
Zwiń
X
-
legalny zestaw świateł xenon zgodnie z przepisami homologacyjnymi do stosowania w pojazdach musi posiadać ,między innymi spryskiwacze reflektorów oraz układ ich poziomowania. Stanowi o tym regulamin EKG ONZ nr 48, w której jest opisane o światłach samochodowych. Polska musi się także stosować do tego regulaminu. Stosowanie innych rozwiazań jest nilegalne.O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
endryu, jesli zaglebisz sie dalej w ten przepis doczytasz ze w szczegolnosci dopuszca sie regulacje reflektorow "pokretlem" dostepnym z siedzenia kierowcy - czyli silniczki manualnej regulacji reflektorow tez sie nadaja (rozmawialem z diagnostami i z drogowka) - natomiast 100% wymogiem sa spryskiwacze
Komentarz
-
-
lilo, nie słuchaj pseudodiagnostów, dla których liczy sie tylko kasa za przegląd i oby do przodu, do kolejnego przeglądu. Do reflektora homologowanego i konstrukcyjnie przeznaczonego do określonego źródła światła nie można stosować innych źródeł światła. Jest to opisane na poprzewdnich stronach tego topika. Na terenie Wrocławia i okolic misiaki ścigaja za takie przeróbki, leci dowód rejestracyjny i wizyta u diagnosty, który sie cieszy (kasa, kasa za sprawdzenie reflektorów) i później kolejki w wydziale komunikacji przy odbiorze dow. rej. Za przymykanie oczu przez diagnostów, dla nich jest ryzykowne. Za stwierdzenie lewizny w stacji kontroli pojazdów diagnoście cofa się uprawnienia a może także zostać zamknięta stacja kontr. poj.
Ale kasa robi swoje, ta na rachunek oraz ta na "umowę zlecenie" z diagnostą. Wystarczy sie umówić na okresloną ilość "biletów Narodowego Banku Polskiego" i czas przyjemnie zleci w trakcie przeglądu. Co kraj to obyczaj.O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
Szczerze mowiac to duzo tego jezdzi u nas na pomorzu. Niektore slepia a niektore pieknie swieca. Niewiem od czego to zalezy. Pamietam tez, ze ktos pisal, ze zalozyl zarowki jakies najlepsze Philipsa i tez gdy jechal w nocy to mu mrugali, ze jedzie na dlugich wiec niewiem czy to tez rozwiazanie. Tyle, ze jak kogos zabije to nikt sie do mnie nieprzyczepi, ze mam osprzet bez homologacji. Ojciec ma xenony u siebie i tez mi czasem mrugaja lampami, ze ich oslepiam a jade na krotkich. Nasunela mi sie jeszcze jedna sparawa. Wielu uzytkownikow Octavii jezdzi na zalozonych ori xenonach ale bez auto- poziomowania i niebyl bym tego taki pewien, ze tez nikogo nieoslepiaja. A z autopsji wiem, ze auto-poziomowanie nie dziala tylko na postoju zaraz po przekreceniu kluczyka jak to niektorzy sadza tylko caly czas gdy wlaczone sa reflektory. Co myslec o HiDach? Sam juz niewiem. Niezaloze ori ksenonow bo musialbym przerabiac caly przod, czego poprostu niechce. Poki co HiDow tez niezaloze. Sprawa w toku :P
Komentarz
-
Komentarz