własnie vasem sprawdzaja w czasie jazdy ile jest nm :!:
[O1] Dobra diagnostyka VAG w Warszawie potrzebna
Zwiń
X
-
[O1] Dobra diagnostyka VAG w Warszawie potrzebna
Sorry, że jako nowy użytkownik Octavii (choć stary już forumowicz) zakładam kolejny temat, ale znowu muszę prosić Was o pomoc (cóż, chcę swojego Szkodnika doprowadzić do ideału - ma nim jeździć przede wszystkim żona z córeczką - ja chcę dalej ujeżdzać swojego niezniszczalnego, pełnoletniego Golfa mk2). Otóż mam takie problemy:
1. na VAG-u w ASO wyskoczyły dwa błędy sondy lambda,
2. czasami falują wolne obroty, potrafi też zgasnąć,
3. czasem ciepły silnik trzeba dość długo kręcić (2-3 s), zdecydowanie dłużej niż przy ciepłym (choć pomaga tu dłuższe potrzymanie włączonych kontrolek przed włączeniem silnika),
4. spalanie średnie (z jednego tankowania na tej samej stacji i dystrybutorze) wyszło 9l.
Poczytałem trochę forum OCP, a także www.vwgolf.pl i wynika z nich, że mogę mieć problemy z:
a. sondą lambda,
b. czujnikiem halla,
c. czujnikiem temperatury,
d. przepustnicą,
e. świecami,
f. kablami WN,
g. filtrem paliwa,
h. nieszczelnościami w układzie dolotu/wydechu,
i. zaworem EGR,
i kilkoma innymi elementami.
Otóż za tydzień jadę na wymianę świec i kabli WN (bo i tak chcę to zmienić) i wtedy też chciałbym podjechać do Vag-diagnosty, który sumiennie i uczciwie prześwietli elektronikę. Mam tu bowiem w pamięci perypetie swojego kuzyna, w którego POLO 6v (sprawdzanym przez wielu "VAG-fachowców"), mimo wymiany lambdy i wielu innych czujników, błąd sondy co chwila się pojawiał - zniknął dopiero po zmianie wadliwego czujnika temperatury. Ja chcę uniknąć metody prób i błedów (i związanych z nią wydatków). Może jesteście w stanie dać mi jakieś namiary na polecanego fachowca? Będę wdzięczny...
-
Komentarz