od jakiegos czasu mam taki problem . Wycieraczki moga pracowac w roznym tempie.. zdarza sie ( nie zawsze ) ze wlaczajac pojedyncze wycieranie lub jeden z dwoch pierwszych regularnych obrotow nie dzialaja.. dopiero przy najszybszym chodza dobrze.
Sprawdzalem piora - sa ok . sprawdzalem bezpieczniki - ok. .... moze ktos wie co moze byc przyczyna ? dzieki
Tomasz747, to nie masz silnika 2.0 bkd
więc objawy mogą być takie jak uszkodzone połączenie elektryczne stawiam na dźwignie
i wybierz odpowiedni silnik jaki masz bo wprowadza to w błąd
wycieraczki we wszystkich autach z grupy VAG do 2002 roku mialy drobna wade ktora skutkowala tym ze w pewnym momencie zupelnie przestawaly dzialac.
Musisz rozmontowac wycieraczki i podszybie i spsikac srodkiem penetrujacym mechanizm wycieraczek.
To rozwiazanie jednak jest tylko polsrodkiem, lepiej cale rozmontowac i przeczyscic.
Mialem ten sam problem u siebie w Toledo z 1999 roku.
Pozwólcie, że podepne sie pod temat:
Ja ma tak: jak wlacze akumulator i wlaczam wycieraczki na jeden ruch - to czesto mi sie zdarza tak, ze lataja pare razy i niekeiedy koncza ruch w polowie :| - za to jak pierwsze uruchomienie wycieraczek zaczne od biegu przerywanego lub pozostaalych to dzialaja ok - zakladam, ze to włącznik wycieraczek - czy wymiana tego jest pracochlonna i wymagajaca jakis szczegolnych umiejetności??
Jeżeli zarabiasz dużo pieniędzy pomóż tym, którzy potrzebują środków na przetrwanie - pomagając kosztujesz największego bogactwa pieniędzy
u mnie jest to samo co u kolegi behemot2006 tylko ze ja mam tak cały czas albo pracuja non top albo zatrzymują się w połowie itp.......wymieniłem przekaznik - tydzień spokoju i nadal to samo :cry: silniczek od wycieraczek sparwdzony masa jest itp. więc chyba manetke trzeba wymienić...czy jest jakiś półśrodek?
od jakiegos czasu mam taki problem . Wycieraczki moga pracowac w roznym tempie.. zdarza sie ( nie zawsze ) ze wlaczajac pojedyncze wycieranie lub jeden z dwoch pierwszych regularnych obrotow nie dzialaja.. dopiero przy najszybszym chodza dobrze.
w naszych o1 jest taki myk że jak sie nie używa to sie zapiekają i zacinają się na mechanizmie, w miejscach gdzie montyje sie ramię,
należy rozebrac, przesmarowac smarem grafitowym i potem czasem używać
sprawdzone z autopsji.
A co się dzieje z tylną wycieraczką (kombi), że po jej włączeniu w jednę stronę jedzie normalnie, a powrót ma z przerwami (tzn po drodze zatrzymuje się 2-3 razy)?
A co się dzieje z tylną wycieraczką (kombi), że po jej włączeniu w jednę stronę jedzie normalnie, a powrót ma z przerwami (tzn po drodze zatrzymuje się 2-3 razy)?
Tez tak mam tyle tylko ze zatrzymuje sie tylko jeden raz w drodze powrotnej.I nie mam pojecia co to moze byc.Byle wode zbiera. :wink:
ja mechanizm mam OK - atpie żeby bezustanna praca wycieraczek po właczeniu była nastęstwem zatarcia mechanizmu itp.
Mechanizm i tak wyciagałem żeby sprawdzic silniczek,przewody itp. przy okazji sprawdziłem sam mechanizm, przekaznik mam nowy a nadal wystepują problemy :?
Nie wiem moze manetka/wyłącznik cos tam sie zrabało? miał ktos taki przypadek?
Komentarz