Jak odessiesz zawartość obudowy filtra oleju i dobrze rozgrzejesz furkę przed zmianą oleju to do maksa na bagnecie potrzeba 4,4 litra. Jak tego nie zrobisz to równe 4 litry. Jak napisał Maincroft lej pełny syntetyk. Ja u siebie mam Castrol Edge 5w-40 i jest ok.
Octavia v Astra II Kombi [Diesle]
Zwiń
X
-
Octavia v Astra II Kombi [Diesle]
Witam wszystkich!!!
Śledzę Wasze forum już od paru miesięcy jednak dopiero teraz zdecydowałem sie zarejestrować.
Obecnie posiadam astre 1.4 LPG
Rozważam zmiane tego samochodu na cos nowszego.
Po wielu analizach, przeglądaniu forum i ogłoszeń doszedłem do dwóch typów.
1. Octavia 1,9 Tdi (klima)
2 Astra II Kombi 1,7 diesel (klima)
W strone LPG już jakoś sie nie składniam gdyż za dużo z tym komplikacji itp. Aczkolwiek w mojej astrze wiekszych problemów nie mam.
na wydanie mam max. 40 000 ( jak zmieszcze się w 35 000 to będzie bardzo dobrze)
Samochodu uzywam do następujących czynności:
dojazd do pracy i powrót - codziennie około 50km(trasa poza miastem)
jakieś zakupy itp(jazda po mieście) max 2km sporadycznie
samochód będzie stał pod blokiem
Potrzebuje samochodu taniego w utrzymaniu( nie tylko koszt paliwa ale i ubezpieczenia, części, serwis itd)
Specjalnie wygląd mnie nie interesuje(jednak w tej kategorii wygrywa Octa)
Samochód ma być narzędziem tanim i jak najmniej awaryjnym.
Planuje powiekszenie rodziny wiec duży bagażnik na wózek będzie wskazany.
Cenie sprawdzone i bezawaryjne konstrukcje
Co mnie narazie skłania ku Astrze:
mniejsze koszty ubezpieczenia, mniejsze spalanie,
moje pozytywne doświadczenie z moją astrą i Astrą II ojca, brak problemów z niskim zawieszeniem miski olejowej(Octa) i to że za daną cene Octy dostane młodszą Astre II z podobnym wyposażeniem.
Relatywnie podobne koszty części do obu samochodów - tego tematu głeboko nie drązyłem wiec proszę mnie sprostować jak ktos ma wieksze rozeznanie
Bardziej podoba mi się Octa ale jeszcze raz przypomne że duży czynnik to ekonomia użytkowania.
Bardzo proszę o porady i przedstawienie waszych punktów widzenia.
Aha i pisząc Otca mam na myśli I bo II raczej by mnie drożej wyniosła w zakupie i użytkowaniu.
Licze na Wasze wsparcie gdyż mam mętlik w głowie.
-
-
Sigma_74
bearman79, nie mam nic przeciwko ASTRZE, ale wydaje mi sieze z OI bedziesz zadowwolony bardziej.
poza tym ma poteżny kufer i to jest plus tego auta.
w kwocie któa podałeś śmiało mozesz szukać auta z 2003 roku.
jakiej OI byś nie kupił to bedziesz zadowolony, pod warunkiem ze kupisz z dobrej ręki, a z tym juz trudniej, śledz forum, nieraz na forum sprzedaja i to są autka w większości godne polecenie.
Komentarz
-
Kilka miesiecy temu moja zona dostala Astre II na kilka tygodni jako auto zastępcze.
Wczesniej nigdy szczególnie na to nie zwracałem uwagi, ale powiem szczerze, ze przy Octavii 1, Astra II jest bardzo tandetna w środku.
Plastiki to nie plastiki tylko błyszczące się plaściory. Do tego chyba bardzo kiepskie jakościowo, bo ta Astra miala co prawda ponad 200.000 km przebiegu, ale widac, ze wiele elemetnów się poddało. Poprzecierało, powyginało, itd.
Nigdy nie widzialem Octavii w takim stanie -> nawet jesli byla źle traktowana.
Tu po prostu widac bylo, ze materiały sie poprzecierały, bo są po prostu marne.
Wiec środek IMO zdecydowanie dużo lepszy w O1. Ople w srodku tak naprawdę dobrze wyglądają dopiero od ostatniej generacji.
Z zewnątrz IMO rowniez wygrywa Octavia... O ile jeszcze wersja 5D Astry wyglada jak samochod osobowy, o tyle kombi bardziej kojrzy mi sie z jakims Partnerem lub Berlingo.
Nie ma w tym aucie lekkosci, tylko taki perfidny wół roboczy.
O1 zdecydowanie bardziej mi sie podoba.
Silniki.
Jednostka Volkswagena 1.9 jaką ma opinie kazdy wie.
Silnik 1.7 Opla, a raczej Isuzu z kolei uchodzi za motor marny. Taka jest powszechna opinia od strony warsztatowej. Ja osobiscie uwazam, ze jest troche przesadzona, ale nie zmienia to faktu, ze zdecydowanie przegrywa z 1.9.
Co do spalania, to mozna smialo przyjac, ze bedzie na tym samym poziomie. Tak naprawde, to zalezy od stylu jazdy, ale pomimo wiekszej pojemnosci w Skodzie nie bedzie ona palila zauwazalnie wiecej.
Ceny cześci, itd. Tego nie wiem. Jednak O1 ma kilka blizniaczych wersji (Leon, Golf, Bora, itp), a co za tym idzie do glosu dochodzi ekonomia skali.
Ilsoc czesci zamiennych, zamiennikow i ich ceny, dostępność praktycznie na zawołanie, jak sądzę przemawiają na korzyść Octavii.
Jeśli Octavia jest drozsza, to weź tez pod uwagę, ze drozej pozniej ją sprzedasz - i zapewne szybciej (wieksze zainteresowanie).
Jako zadowolony uzytkownik Astry rozumiem, ze mozesz miec dylemat, ja jako byly zadowolony uzytkownik O1 takiego dylematu akurat bym nie mial.
Choć to wszystko zalezy tez od stanu auta. Jesli uda Ci sie znalezc jakąś Astrę bardzo zadbaną, w rozsdanej cenie, to pewnie doradziłbym, żeby brać, bo okazja moze sie nie powtorzyć...
Ale sie rozpisalem... :roll:TDI 205PS
Komentarz
-
-
Widzę, że w tej cenie myślisz o Astrze II i Octavii I . No cóż Astra jest autem totalnie bez wyrazu ( przynajmniej jak dla mnie). Takie zwykłe szare auto niczym się nie wyróżniajace. No i jeszcze jedno. Mianowicie na palcach jednej reki mogę policzyć Astry II z bogatszym wypasażeniem. Z reguły sa to tatalne golasy mające na wyposazeniu 2 poduszki i wspomaganie i .... nic wiecej
Octavia I jest pod wym względem (wyposażenia) dużo lepszą propozycją.
Piszesz ze planujesz powiększenie rodziny, więc Octavia I kombi będzie dla Ciebie w sam raz Ma wielki wręcz przepastny bagażnik (Astra II kombi ma mniejszy).
Dodatkowo w Octavii masz do dyspozycji duuuużo wieksza paletę jednostek napedowych. POczynając od tych o małej mocy 1.6 (75 KM) 1.9 SDI, poprzez, 1.6 (102 KM) 1.8 (125 KM), 1.9 TDI (90 i 110 KM) a skończywszy na bardzo mocnych 1.8 T (150 KM) oraz 1.9 TDI (130 KM). Więc na pewno coś dla siebie wybierzesz.
Astra II ma dużo mniej urozmaiconą paletę silników. W jej przepadku postawiono głownie na jednostki benzynowe 1.2 16V (75 KM) 1.4 75 KM, 1.6 ( 80 i 100 KM) oraz diesel 1.7 cos koło 85 KM
Ja będąc na Twoim miejsce zdecydowanie wybrałbym Octavię I.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Astre II 1,7 sobie daruj. to auto w ogole nie jezdzi.
kumpel ma Astre II 2,0 100KM i jak jechalismy razem do chorwacji to spalanie mial wieksze o 1l - czyli sporo jak na jazde po autostradach, w stosunku do mojej fabi. o przyspieszaniu nawet nie mowie - bardzo zostawal z tylu
zastanow sie nad fabia kombi. w tych pieniadzach znajdziesz bardzo fajny egzemplarz i mlodszy od octavi o rok lub dwa, a do bagaznika spokojnie wchodzi wozek
pzdr
Komentarz
-
-
No i jeszcze jedno. Mianowicie na palcach jednej reki mogę policzyć Astry II z bogatszym wypasażeniem. Z reguły sa to tatalne golasy mające na wyposazeniu 2 poduszki i wspomaganie i .... nic wiecej Octavia I jest pod wym względem (wyposażenia) dużo lepszą propozycją.
Piszesz ze planujesz powiększenie rodziny, więc Octavia I kombi będzie dla Ciebie w sam raz Ma wielki wręcz przepastny bagażnik (Astra II kombi ma mniejszy).
Ja będąc na Twoim miejsce zdecydowanie wybrałbym Octavię I.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bearman79Bardzo proszę o porady i przedstawienie waszych punktów widzenia.
Aha i pisząc Otca mam na myśli I bo II raczej by mnie drożej wyniosła w zakupie i użytkowaniu.
Licze na Wasze wsparcie gdyż mam mętlik w głowie.
Myślę iz po tej lekturze na naszym forum powinieneś napisać podobnie na forum opla i
wtedy będziesz miał jeszcze większy metlik . Mam nadzieje iz nie oczekiwałeś od użytkowników skody odpowiedzi typu " kup sobie opla bo jest lepszy".
Kupno samochodu nie jest rzecza łatwą , a dopiero po kilku tygodniach uzytkowania mozna okreslić trafność zakupu., czy dane auto spełnia nasze oczekiwania .
Koledzy pisząc o przepastnym bagazniku zapomnieli dodac o stosunkowo małej ilości miejsca dla pasarzerów na tylnej kanapie ( co według mnie jest dużą wadą).
Jak zwykle mozna powiedzieć wybór należy tylko do Ciebie i nie powinienes sugerowac sie opiniami na tym lub podobnym forum .
Mam nadzieję że za wypowiedz narażę się kolegom z forum.
Zyczę powodzenia w kupnie auta.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez litusMam nadzieje iz nie oczekiwałeś od użytkowników skody odpowiedzi typu " kup sobie opla bo jest lepszy".
W tym wypadku Octavia wypada poprostu lepiej od Astry i nie ma sie co oszukiwac, ze jest inaczej."...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Ja w miarę bezstronnie sie wypowiem - bo nie mam Octy
Byłem w podobnej sytuacji, jak Twoja. Coś większego niż standard, diesel, popularny, ekonomiczny. Osiągi na zdecydowanie dalszym miejscu. Moje typy to była też astra II o octa I (najlpiej obie kombi, czyli ideał). Sam Astrą II sedan benzyna+gaz trochę jeździłem - bardzo sympatyczny samochód, ale bagażnik jak na mnie mały . Co do wnętrza - od ręki widać, jak wygląda, czy zniszczone. Jak ktoś dba, to i po 8 latach będzie O.K.
Jaka była moja decyzja?
- Octa I combi - był mały wybór
- Astra II combi - też mały
- Octa I liftback - większy bagażnik niż Astra II combi - no, może inny kształt, nie każdemu pasuje
i ona Prawie wygrała....
W rezultacie: ze względu na zmianę potrzeb (Octa I combi za mała) zdecydowałem się na coś większego - VW transporter Tego jednak żadna osobówka nie przeskoczy. A Jak będzie mnie stać, to do jazdy sobie kupię kiedyś Superb'a combi
Reasumując - popieram Octę I, także w wersji Liftback (lub combi jak dostaniesz zadbaną) - to świetne auto. Astra II jest fajna, ale musiał byś dostać rewelacyjną sztukę za pół darmo by przebiła typową Octę I w liftbacku. No i to forum jest zdecydowanie NAJLEPSZE - jakie znam. Masa kompetentnych, przyjaznych ludzi. Tego (jak sie obawiam) opel nie jest Ci w stanie zapewnić....
Komentarz
-
-
Powiem tak, przed przesidka do octy w rodzinie jezdzila astra I w wersji robionej na austrie, kupiona u nich w salonie po roku czasu - auto sluzylo jako samochod do jazdy probnej. Przjechalismy nim 200kkm, gdy bralismy mial ok 3-4. Astra ma pod maska silnik 1.7TDi 90KM od GM-a, nie zaden isuzu. Do 195kkm bylo ok, pozniej po kolei musielismy wyminic:
caly rozrzad lacznie z walkiem itd, padlo wspomaganie, padl centralny zamek. Jak na ten przebieg auto jest bardzo zniszczone, chociaz ciagle bylo o nie dbane i bylo garazowane.
Brat poltorej roku temu kupil octe 1.8T przjechal nia od tego czasu ok 60kkm bez zadnej naprawy, jedynie olej i klocki wyminial. Zdecydowanie jesli chodzi o komfort jazdy, jakosc wykonania, zuzywanie sie wnetrza wygrywa octavia.Octavia I Elegance 1.9TDi
Komentarz
-
-
Witam
Ja napisze same szybciutko same fakty Jezdzilem 6 lata astra II 1.6 100Km w kombi, teraz jezdze 3 rok Octavia..Oba auta kupione jako nowe..
Nie wiem czemu oceniacie tak zle tego Opla..Pzrejechalem nim 120kkm wiec tak sobie, w tym czasie procz materialow eksploatayjnych wymienilem koncowke drążka i tlumik koncowy i to wszystko..Absolutnie moja bez awaryjna..Jakos wykonczenia mialem ok..Materialy tez, nie skrzypialo, nie trzeszczalo, czego nie moge powiedziec o mojej obecnej skodzie Wyposazenie 2 poduchy, el szyby lusterka, wspomaganie abs..LAdownosc i pojemnosc pzrestrzenie bagaznika i po zlozeniu siedzien nie raz mnie zaskoczyla in plus..
Ja osobiscie polecam auto jak sie uda kupic zadbany egzemplarz..
Co do Octavii..Wole moja obecna od Astry na pewno..Ale te auta nie dadza sie porownac, bo tu mam lepszy silnik, lepsze wyposazenie, dzieki czemu jezdzi sie lepiej..
Moim zdaniem astra ma fajniesza reakcje na kierownice..
Teraz mam 55 kkm tez bezobslugowo..
A jakosc wnetrza hmm..MOja skorzana kierownica juz jest podtarta przy 55kkm ..Dziwne nieprawdaz
W dieslach bez 2 zdan wybieraj Skode, ale czy porownywalne np wersje benzynowe Octavii sa tak wiele lepsze od astry to nie wiem..
Mnie skoda jezdzi sie bardzo dobrze i sobie nie narzekam wiec moge ci ja smialo polecic
Pozdrawiam--------------
Komentarz
-
-
dziękuje za Wasze opinie. Zgadzam się że Octavią będzie sie jeździło przyjemniej i z wyglądu też mi się bardziej podoba. Po głębszej analizie waszych porad stwierdzam że jestem w stanie też wyłożyć na nią większe pieniądzę(niż na Astre) gdyż tak jak to pisze kolega MiKruS pozniej łatwiej i drożej ją będe mógł sprzedać. Zainwestowanie większej ilości pieniędzy na początku mnie specjalnie nie przeraża.
A i jednym z większych plusów jest to forum. Naprawde podoba mi się tutejszy "klimat" i otwartość uzytkowników. Jak narazie nie spotkałem Oplowskiego forum tak dobrze zorganizowanego jak to ( nie odbierajcie tego jako wazeliniarstwa
Mam jeszcze kilka pytan:
1. Co z bieżącymi kosztami utrzymania? czy waszym zdaniem nie jest tego troche więcej niż przy Astrze II kombi?(spalanie, części, ubezpieczenie,itp)
2. Mam pewne obawy co do zakupu używanego diesla gdyz z tego co słyszę można się naciąć na samochód o który ktoś nie dbał. W jaki sposób najlepiej nabyć taką Octavie?
3 Co myślicie o programie Skody Sprawdzone Auto? ktoś już z tego korzystał?Czy zakupy używanych aut z ASO to dobry sposób aby kupić pewne auto?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomekkowalskiJeśli Astra to tylko 2.0 100KM.
Zamieszczone przez bearman79Jak narazie nie spotkałem Oplowskiego forum tak dobrze zorganizowanego jak to
Zamieszczone przez bearman79Co myślicie o programie Skody Sprawdzone Auto? ktoś już z tego korzystał?Czy zakupy używanych aut z ASO to dobry sposób aby kupić pewne auto?
ad 1) Co do spalania to pamiętaj, że mały silnik nie zawsze znaczy mniejsze spalanie, takie 1.7 musi się znacznie bardziej namęczyc z rozpędzeniem kombi niż 110KM TDI. Więc w cale bym sie nie zdziwił gdyby paliło nawet więcej. Kuzyn miał kiedyś taka Astre II i coś mówił o 6l średnio. Co do ubezpieczenia to za Astre zapłacisz mniej ze względu na pojemnośc, a nie które ubezpieczalnie patrzą też na markę i na model (popyt u złodziei), ale nie wiem jak to się ma do tego.
o eksploatacji sie nie wypowiem bo mam swoja dopiero 2 tyg. w każdym razie wypada jak na diesla dosyc tanio z tego co się orientuje.W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
Sluchaj ja ci odpowiem tylko na punkt nr 3..Bo jesli chodzi o czesci to tak jak pisalem ani w jednym ani w 2gim nie wymienialem zbyt wiele..Na szczescie
Ale wracajac do tej sprawy co chce napisac..Do mnie do firmy przyjezdzal pewien znajomy dostawca towaru, ktory swoja Octavia ASZ(130 KM) nabilw 3 lata 240tys km, w sumie jak mowil bezproblemowo..Ale ze duzo jezdzi postawnowil wziasc idento ale nowa, stara zostala w ASO w rozliczeniu..Po jakims czasie dostaje telefon od pewego jegomoscia ktory to auto zakupil z ASO.. I jakiez bylo jego zdziwienie gdy Pan pytajac o rozne rzeczy napomnial o przebiegu 140tys...Auto bylo serwisowane, mialo ksiazke..Reszte sam sobie dopowiedz..Nie wiem czy to jest norma ale ta sytuacja jest dla mnie niedopomyslenia,moze to byl jednostkowy przypadek
Pozdrawiam--------------
Komentarz
-
-
Co do drugiego i trzeciego Twojego pytania to proponuję zakup auta poprzez przydealerskie komisy. Podzwoń po dealerach popytaj ointeresujące Cie auto lub poprzeglądaj witryny internetowe dealerów , na pewno znajdziesz cos ciekawego. Tym bardziej że do komisów przydealerskich w większości wstawiane są auta kupine u danego dealera i zostaweiane w rozliczeniu za następne, wiec jest dostęp do pelnej historii auta.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Dorzuce moją opinie na temat silników Opla.
Wszystkie silniki DTI czyli 1.7, 2.0, 2.2 DTL lub DTH są konstrukcją z pompą wtryskową która w przypadku Opla jest dosyć awaryjna. Drugi jest problem w tym, że w pompie wtryskowej jest elektronika i jest zapisane w niej immo. Naprawa tych pomp jest dosyć kosztowna, a sprawa wymiany pompy na używaną jest bardzo utrudniona właśnie ze względu na immo jakie jest zapisane w pompie. W przypadku TDI wymiana pompy na inna nie stanowi większego problemu. Osiągi silników z Opla też nie są powalające (1.7DTL 75KM, 2.0DTL 82KM, 2.0DTH 100KM, 2.2DTH 120KM).
Kwestia nadwozia i wyposażenia to już rzecz gustu.DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
Komentarz
-
-
Jak pisał Maicroft - miałem Astrę II diesla, a mam Octę I diesla.
Moja Astra była z roku 98 i miała silnik 1.7 TD 68KM - tylko w pierwszym roku produkcji je montowali, potem już te od Isuzu 1.7 75KM.
Powiem tak: jak kupowałem Astrę, to też myślałem naiwnie, że mały silnik to małe spalanie i małe opłaty... Tymczasem praktyka pokazała, że opłaty - jak pisali koledzy wcześniej - nie są zauważalnie mniejsze... Jeśli nawet, to minimalnie.
Z kolei spalanie było sporo większe niż w OI. Ten silnik czuć było że się męczy z tym autem.
Śmiech mnie ogarnia, jak pomyślę, że w Astrze gdy spaliłem 7l/100km to uważałem, że to całkiem nieźle (silnik 68KM), tymczasem teraz niespecjalnie oszczędzając, na tej samej trasie i w podobnych warunkach wychodzi 6,4. No i 130KM pod butem.
Dodatkowo - jak pisał Krzych - silnik jest awaryjny, miałem przygody z pompą (m.in. jadąc do porodu żony stanąłem w lesie), te przygody dość kosztowne...
Oleju wchodziło tam bodajże 5,5 litra przy wymianie, więc 2 baniaki na wymianę trzeba mieć...
Jak chodzi o kwestie użytkowe, to faktycznie - bagażnik sporo mniejszy niż w Octavii, plastiki dużo niższej klasy, obicia foteli również, kierownica (do dziś pamiętam) cała plastikowa z przyciskami od klaksonu po bokach (jak trzeba nagle trąbić, to odruchowo się w nie nie trafia)...
Miałem wersję na 100-lecie Opla, więc nie golasa, ale nie skutkowało to jakimś lepszym wykończeniem wnętrza...
A, no i max prędkość 150km/h - tak, żeby auto nie cierpiało, uszy również i żeby nie bać się, że ta niepewna turbinka się nie przekręci albo co... Co prawda sprzedałem auto koledze i twierdzi on, że jeździł potem do Francji 180km/h (spalanie 10l/100 wtedy), ale ja sobie tego w tym aucie nie wyobrażam.
Podsumowując: zanim kupiłem Astrę - podobała mi się, potem już nie, z kolei zanim kupiłem Octę - średnio mi się podobała, teraz już tak.
123KM/264Nm by VW... 133KM/323Nm by VTech. :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
...skupie sie na silniku bo mialem Zafire 2,0di 82ps z konca 99r w chwili zakupu 122kkm przy sprzedyzy 168kkm, a oto spostrzezenia:
- na trasie (predkosci ok 140-150kmh) olejo zeryny.
- ZERO elastycznosci (znajomy twierdzil ze jego T4 2,4D jest elastyczniejszy)
- zuzycie palia na trasach ok.7,7 l/100
- poczatek problemow z pompa (objawialo sie to tym iz na mrozie za pierwszym razem palil na dotyk, kazdy nastepny start nawet po 5sek. wymagal krecenia i zostawaly chmury dymu).
- wieczne problemy z instalacja cisnieniowa sterowania turbiny ( tylko w zimie jak na drodze byla sol)
- bardzo droga diagnostyka i dluga droga( czytaj kosztowna) do chwili usuniecia usterki
- ogniska korozji na elementach podwozia (szczegolnie uklad wydechowy)
Znajomy mial Astre II kombi 2000r i przy podobnym przebiegu mial dokladnie te same problemy, nie dal sie namowic na zmiane auta i doczekal ZONKa pompy wtryskowej.
Regeneracja kosztowala 2800pln.
Komentarz
-
-
Big, sorki kolego ale chyba o dobrych autach z przy salonowych komisów raczej możesz zapomnieć . jak coś tam zostaje dla gawiedzi to raczej zonki jak ta biała kombi u nas , niedawno była zielona lk, trochę o tym wiem . i to nie tylko w skodzie a w każdym komisie w zasadzie. ostatnio sprzedawał swoją kierownik serwisu to już czekało paru chętnych , a nie był to młody wózek i przebieg miał też solidny , ale wiadomo - superserwisowany :szeroki_usmiechO2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leszekmwBig, sorki kolego ale chyba o dobrych autach z przy salonowych komisów raczej możesz zapomnieć . jak coś tam zostaje dla gawiedzi to raczej zonki jak ta biała kombi u nas , niedawno była zielona lk, trochę o tym wiem . i to nie tylko w skodzie a w każdym komisie w zasadzie. ostatnio sprzedawał swoją kierownik serwisu to już czekało paru chętnych , a nie był to młody wózek i przebieg miał też solidny , ale wiadomo - superserwisowany :szeroki_usmiech
i kazdy mogl ja kupic.Trwalo to 5 miesiecy,ale to byla benzyna,ktore sie troche gorzej sprzedaja[chyba].
Moim zdaniem mozna kupic auto w komisie przy ASO,pod warunkiem posiadania troche
wiekszej gotowki...warto poszukac.
pozdrawiamTato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
Komentarz