na pewno też nie włączaj stacyjki po zdjęciu poduszki / bo potem będziesz miał błąd
Cóż, ja musiałem przekręcić kluczyki, żeby nie blokowała mi się kierownica. Zakładałem tempomat.
Mam teraz świecącą kontrolkę poduszek.
I zastanawiam się czy ruszać to VAGiem 3.11 ?? Samochód z 2001 roku.
Słyszałem że to niebezpieczna zabawa. Robił to ktoś w takiej konfiguracji?
Witam wszystkich i prosze o pomoc!!!
Kupilem kilka dni temu Octavie 1,6 benzyna z 2001 i myslalem ze wreszcie mam moj upragniony samochod...a tu surprise! Jeszcze w dniu kupna, po 1,5 godzinnym postoju skodzina po prostu nie chciala odpalic. :cry: Wszystkie kontrolki gasna oprocz tej od akumulatora...oczywiscie jak ja troche 'pocheltam' to wszytko jest w porzadku, ale jak silnik troche ostygnie to problem znowu sie pojawia. Jestem kompletnym laikiem samochodowym, ale juz troche poszperalem na forum i widze ze to moze byc przepustnica...mam racje? A moze swiece? A moze to ten slynny czujnik temperatury??? Podkreslam od razu ze jeszcze nic nie bylo w nim wymieniane...jutro wybieram sie do mechanika. Ale mimo wzystko jestem troche podlamany....miało byc tak pieknie :cry:
prosze pomozcie!!!
no w sumie to sam sobie odpowiedziałeś na postawione pytania; więc za bardzo nie rozumiem w czym jeszcze możemy pomóc- auta na odległość jeszcze nikt nie naprawił, i raczej nie naprawi.
Jeśli jesteś , tak jak piszesz laikiem w kwestii samochodów, to może najlepiej po prostu odstaw auto do mechanika i już. Ostatnio miałem książkowy przykład człowieka, który bez większego pojęcia próbował poprawić sobie wolne obroty w vitarce. robił wszystko to , co mu ktokolwiek powiedział - a to ruszył krokowym, a to tps,a zderzakiem na przepustnicy. I teraz si dziwi, że w ASO krzykneli co najmniej 200 za doprowadzenie tego bajzlu do nastaw fabrycznych.
OT : jest pięknie jak kupujesz nowe z salonu. jak kupujesz używkę zawsze należy się liczyć z mniejszymi lub większymi wydatkami na usuniecie pewnych usterek.