Notlauf mam od czasu do czasu tylko na V biegu i to muszę ostro dawać 165km/h i w górę ale generalnie nie katuję auta, nie przyspieszam ostro, na codzień eksploatuję auto b.łagodnie. Może dlatego kierownice się przycierają, ale martwi mnie ze koszty mogą być duże. A propos stawiania diagnoz poprzez VAG myślę o Diagtronic-u Janki. Chyba że masz/macie inne propozycje na terenie Wa-wy.Pozdr.WM
[O1] Podlaczylem do VAG-a i mam dwa bledy...
Zwiń
X
-
[O1] Podlaczylem do VAG-a i mam dwa bledy...
no i stało się to co miało się stać, Czeszka dzisiaj otrzymała pewne pchnięcie VAG-COM-em i odrazu pokazały się następujące błędy
2 Faults Found:
19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground
P3105 - 35-10 - - - Intermittent
18009 - Relay for Supply Voltage Terminal 30 (J317): Implausible Signal
P1601 - 35-00 - -
co one oznaczają, co może być ich przyczyną i jak można by je wyeliminować (pierwszy jest nie do skasowania)
było jeszcze trochę innych ale głównie z powodu padniętego wcześniej akumulatora / zasilania centralnego zamka i wszystkie wykasowałem
Pozdrawiam
-
-
Re: Czeszka straciła dziewictwo....
Zamieszczone przez Tommi4u2 Faults Found:
19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground
P3105 - 35-10 - - - Intermittent
co one oznaczają, co może być ich przyczyną i jak można by je wyeliminować (pierwszy jest nie do skasowania)
Komentarz
-
Komentarz