jakby turbo padło to auto by jechało jak 1.9 sdi albo i gorzej ja myśle że przepływka
al sprawdź u kogoś kto ma VAG. I jeszcze jedno zo znaczy mułowata trochę gorzej przyspiesza czy wogule nie jedzie ?
Nie ma przyspieszenia, dotyczy to zarówno biegów niskich jak i wysokich. Czasem strach wyprzedzać bo nie ma kopa jak to wcześniej było.
Serwisowałem na Felińskiego (Pol_Mot Auto). Jestem nowy na tym portalu i jeszcze czuję się zagubiony, kogo mi polecicie do takiej diagnostyki?
dziwne..ostatno zaczał zyć własnym życiem :lol: :lol: .....po odpaleniu zimnego auta idzie sobie do góry tak jak powinien..jak dochodzi do pozycji na pół ( czyli tak jak powinno być) zaczyna opadać :shock: ..i tak prawie do zera...i z powrotem do góry...i za chwile znowu w dół :lol: ...aha jak wyłacze samochód i stacyjke w momencie jak wskaznik mi opada np na zero..to jak po chwili włacze to jest na pół tak jak powinien być :shock: ..pada czujnik czy cos innego? :?
W TDI jest po prawej stronie silnika (patrzac od przodu), pod kroćcem wodnym- myśle że U Ciebie będzie podobnie. Stawiam że czujnik pada - ja mialem takie akcje ze swiece zarowe grzaly mi nawet do 20 sekund gdy silnik mial 90 st C :twisted:
Aha, czujnik ma dwa odbwody - jeden dla sterownika drugi dla szafy.
Witam
W jednej Octavii miałem fikołki na szafie a w obecnej co jakiś czas grzanie świec. Wszystko wskazuje na to że czujnik średnio znosi próbe czasu i tak w okolicach 50kkm zaczyna świrować. Koszt w ASO to jakieś 80 zeta wraz z wymianą.
U mnie też są problemy ze wskaźnikiem temp. wody praktycznie wcale sie nie rusza! Myślicie że czego to może być wina czujnika czy termostatu? Ja myślę że raczej czujnik chodź silnik dobrze pali na zimnym i ciepłym ale gdyby to była wina termostatu to pewnie wskazówka by coś choć trochę wskazywała ale pewny nie jestem więc jeśli ktoś wie o co może chodzić to proszę o pomoc.
Komentarz