motorsport, to ASO to pewien mily czlowiek z tego forum - Neck99 Zapytaj go, moze jeszcze Ci zalatwi wtryski.
A co do turbo od ASZ nie musisz zmieniac wydechu. Uklad smarowania turbiny i tak bedziesz musial dolozyc, jak chcesz z.geom. wiec na sermater sie spinac? Do tego kolektor i jazda. Ponadto 130 PS na samym turbo od 110 to bedzie juz mocnio wyzylowany program, troche koksu bedzie ... Jak sie obawiasz wlasnie o awaryjnosc, to znacznie lepiej ( nie koniecznie taniej jesli chodzi o koszta pcozatkowe ) jest wlasnie zalozyc taki setup, zeby nie bylo trzeba mocno dawac koksu. Przy odpowiednio mocno sikajacych wtryskach i fajnie dmuchajacej turbawce na np 1.5bar'a bedzie imho lepiej, niz na dmuchawie, ktora daje 1.1-1.2 ?
Ja tam zawsze uwazam, ze lepiej miec czegos wiecej, niz mniej i sie spinac z softem.
A co do turbo od ASZ nie musisz zmieniac wydechu. Uklad smarowania turbiny i tak bedziesz musial dolozyc, jak chcesz z.geom. wiec na sermater sie spinac? Do tego kolektor i jazda. Ponadto 130 PS na samym turbo od 110 to bedzie juz mocnio wyzylowany program, troche koksu bedzie ... Jak sie obawiasz wlasnie o awaryjnosc, to znacznie lepiej ( nie koniecznie taniej jesli chodzi o koszta pcozatkowe ) jest wlasnie zalozyc taki setup, zeby nie bylo trzeba mocno dawac koksu. Przy odpowiednio mocno sikajacych wtryskach i fajnie dmuchajacej turbawce na np 1.5bar'a bedzie imho lepiej, niz na dmuchawie, ktora daje 1.1-1.2 ?
Ja tam zawsze uwazam, ze lepiej miec czegos wiecej, niz mniej i sie spinac z softem.
Komentarz