Co lepiej dobrać LUK czy SACHS, bo rozumiem, że jak robię komplet to ważne, żeby wszystko było jednego producenta, pytanie czy jest różnica którego, jak będę robił kompletnie wszystko?
Ile wytrzyma dwumasa ????
Zwiń
X
-
odgrzeję trochę temat, bo właśnie stanąłem przed dylematem: nówka czy regenerowane?
znalazłem: www.sprzeglo-service.pl
regenerują i dają 12 m-cy gwarancji. Ma ktoś może doświadczenie z regenerowaną dwumasą?If we could convert bullshit into energy, we would be millionaires.
_______________________________________
a teraz doszła służbówka O III combi 2,0 150 KM
Komentarz
-
-
widziałeś kiedyś żeby coś regenerowane było tak naprawde dobre?? bo większośc rzeczy klęka dużo wcześniej jak orginały takie jest moje zdanie, jak byłem młodszy i nie mialem kasy jechałem też na podróbkach teraz uważam to za głupote 2 razy większy wydatekhttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
JEST
megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
octavia 2 2.0TDI BKD
Komentarz
-
-
Ciężko powiedzieć ile, zależy co tam wsadzają. Generalnie czytając trochę w necie ta firma zbiera w miarę dobre opinie, choć jest ich nie wiele, konkurencja wypada gorzej. W Warszawie była firma, mieściła się na ul. Burakowskiej, która regenerowała dwumasy, na stronie piszą, że zaprzestali tego robić z powodu braku na rynku odpowiednich części, zapewne odpowiednich jakościowo. Podzwoń popytaj, regeneracja koła ok. 700 zł będzie kosztować.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez natashA nowa 1600, czyli cała różnica w naprawie to 900 zł, jak na 200 000 km to nie wiem czy warto. Bo regenerowana na bank nie wytrzyma więcej niż 100 000. Takie jest moje zdanie.If we could convert bullshit into energy, we would be millionaires.
_______________________________________
a teraz doszła służbówka O III combi 2,0 150 KM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez aro_40piszesz o samym kole dwumasowym. dolicz jeszcze sprzęgło i różnica robi się znacznie wieksza
regeneracja samego około 700 + wymianaO rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
Do tego liczył bym wymianę wysprzęglika (przynajmniej u DGW o tym mówiono).
Do różnicy w cenie niestety trzeba doliczyć robociznę, bo...
Na starcie nalezy założyć że regenerowanie koło wytrzyma mniej niż nowe.
Czy wytrzyma polowe przebiegu, wiecej czy mniej nie wiadomo. Ale niech padnie
po połowie przebiegu (w stosunku do ori) do doliczamy znów robociznę...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lorunawet nie na forum tylko pytałem mechaniora ile taka zabawa to dostałem taką odpowiedź że tyle i tyle + koszty wymiany, zastanów się nad jednomasemIf we could convert bullshit into energy, we would be millionaires.
_______________________________________
a teraz doszła służbówka O III combi 2,0 150 KM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez loruok , nie sprecyzowałaś wcześniej dlatego wziąłem pod uwagę stare TDI
thx
a tak na marginesie, to nie tylko ja mam nie najlepsze zdanie o częściach zamiennych (mam na myśli nowe). Ich jakość odbiega znacznie od oryginałów niestety na niekorzyśćIf we could convert bullshit into energy, we would be millionaires.
_______________________________________
a teraz doszła służbówka O III combi 2,0 150 KM
Komentarz
-
-
Witam Szanownych Clubowiczów.
Od pewnego czasu lubię poczytać Wasze dyskusje na różne interesujące tematy, do tej pory wystarczała obserwacja tematu, lecz nadszedł czas, gdy muszę Was prosić o opinie, do których przywiązuję dużą wagę. Sprawa wygląda tak, że mam Octavkę combi, 1,9tdi 105KM. Przy przebiegu 168 tys km wymieniłem kompletne sprzęgło, dwumasę, łożysko oporowe. Problem polega na tym, że praktycznie zaraz po wymianie zacząłem odczuwać pewne dźwięki. Dźwięk ten występuje przy zmianie biegów przy obrotach 2-2,5 tysiąca. Brzmi jakby podczas odłączania napędu jakieś elementy nie były do siebie równoległe i jeszcze kilka razy się o siebie obtarły. Dźwięk trawa nieco ponad sekundę i słychać jak jakiś element schodzi z obrotów, ale niezbyt zdrowo. Wymiana kosztowała 2300zł i nie do końca jest fajnie. Mechanik mówi że rzeczywiście coś jest nie tak, ale jeśli oddam części do reklamacji to uglebie octavke być może na miesiąc. Czytałem wyżej o wymianie wysprzęglika, czy to może być przyczyną? Bardzo proszę o opinie. Pozdrawiam.
Komentarz
-
-
No raczej wyprzęgnik powinno się wymieniać razem z sprzęgłem. Aby kiedy się wysypie ponownie nie wyciągać skrzyni. Koszt ok. 100 lub możne coś ponad tej kwoty. Wyciągniecie skrzyni od 300 - 400 zeta. Odpowiedz nasuwa się sama. To też pracuje i się zużywa, widziałem wyprzęgnik, który obracał się razem z dociskiem, najprawdopodobniej z powodu zużytego już zespołu sprzęgła. Może wyprzęgnik nierówno pracuje z nowym dociskiem i dlatego taki efekt. A może ta magiczna blaszka, zaślepka, która jest przy skrzyni biegów wydaje takie dźwięki?
Komentarz
-
-
A ta magiczna blaszka to co to takiego, myślicie, że mechanik będzie wiedział o czym mowa? No cóż widzę, że trzeba będzie jeszcze raz zdemontować skrzynie i popatrzeć, może będzie widać jakieś obtarcia albo coś innego... Wysprzęglik profilaktycznie wymienić. A co do reklamacji, warto się szarpać??? Z góry dziekuję za odpowiedź.
Komentarz
-
-
u mnie (BXE++) ori sprzęgło wytrzymało ~160kkm (tak tak, drogi navigatorze ) i w zasadzie wytrzymuje dalej, ale zrobiło się jakoś mniej przyjemnie a co za tym idzie przymierzam się do wymiany...
już mnie szlag trafia na te regenerowane gówna :? :evil:
no ale co robić...
ale generalnie, jak dla mnie te wszystkie gadki o słabym sprzęgle w BXE to jakaś bzdura, trza umić jeździć paniesaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Re: Ile wytrzyma dwumasa ????
Zamieszczone przez ww991Z czystej ciekawości jaki przebieg wytrzyma dwumasa + sprzęgło ?? Albo po jakim przebiegu należy przygotować się do jej wymiany ???
Może ktoś ma jakieś doświadczenia w tym temacie.
Pozdrawiam
Komentarz
-
Komentarz