octikombi,
myślę że kiepsko przyłożyli się do roboty. ustawienie na wprost kierownicy, przy geometrii to prosta sprawa, wystarczy złapać ją w trzymak w odp. pozycji i dopiero regulować końcówkami.
jeśli jest krzywe koło to musisz wyjąć mcfersona bo na nim trzyma się całe zawieszenie, krzywy wachacz, gumy i sworzeń kulowy mozna wykluczyć, chyba że coś ci stuka, ale to można sprawdzić przy okazji na szarpaku.
przestawianie na wieloklinie nic nie da, nie naprostujesz tym koła a to , w tym wypadku jest najważniejsze.
myślę że kiepsko przyłożyli się do roboty. ustawienie na wprost kierownicy, przy geometrii to prosta sprawa, wystarczy złapać ją w trzymak w odp. pozycji i dopiero regulować końcówkami.
jeśli jest krzywe koło to musisz wyjąć mcfersona bo na nim trzyma się całe zawieszenie, krzywy wachacz, gumy i sworzeń kulowy mozna wykluczyć, chyba że coś ci stuka, ale to można sprawdzić przy okazji na szarpaku.
przestawianie na wieloklinie nic nie da, nie naprostujesz tym koła a to , w tym wypadku jest najważniejsze.
Komentarz