KOLEDZY POTRZEBUJE POMOCY SZUKALEM W ISTNIEJACYCH POSTACH ALE NIC NIE ZNALAZLEM OKTAVKA WPADA W DZIWNY REZONANS MIEDZY 80 - 100 KM PRZY WIEKSZYCH PREDKOSCIACH JEST TO MNIEJ DOKUCZAJACE. SPRAWDZALEM ZAWIESZENIE LOZYSKA NIBY WSZYSTKO OK A I STALO SIE TO NAGLE. JEZDZILEM NA WYLACZONYM SILNIKU I TO SAMO SPRAWDZALEM PODWOZIE I NIC TAM NIE WIDZE (OCZYWISCIE MECHANICY PROPONUJA WYMIANY LOZYSK WSZYSTKICH AZ DO SKUTKU BO MOZE TO LOZYSKO ????). PROSZE O POMOC !!!!!!
Sprawdź opony/felgi. Przy lekko krzywej oponie ( bąbel ) lub feldze drgania są odczuwalne ( nasilają się ) przy pewnych prędkościach ( najczęściej w okolicach właśnie 80-100 km/h ). Najlepszy sposób to podmieniać po kolei na zapas ( jeśli jest w dobrym stanie w kolejności: prawy przód, prawy tył, lewy przód, lewy tył ) i jazda próbna po każdej podmianie...
Silnik: 1.9TDI ASV rocznik 2003 130 tys niema zadnych czy na luzie czy w zakretach zawsze tak samo nawet przy wylaczonym silniku slychac jak by gdzies wiatr dudnil
[ Dodano: Nie 24 Lut, 08 11:37 ]
jest na alumach podmienialem z przodu na tyl i bez zmian rezonans rozchodzi sie po calym aucie
[ Dodano: Nie 24 Lut, 08 11:43 ]
niestety zadnych drgan od 0-160
[ Dodano: Nie 24 Lut, 08 11:46 ]
bylem u kilku mechanikow i kazdy wzdrygal ramionami na oponach nic niewidac, na nic nienajechalem ani niewpadlem w dziure
kolezy i koleżanki!!
mam to samo auto drży w zakresie różnych prędkości raz między 80- 100 innym razem 120 -150 i co jest tego przyczyną??
daje sobie pociąć w plasterki ( no może nie zupelnie) , że głowną przyczyną są brudne, oblepione błotem , piaskiem tylne felgi od wewnętrznej strony!!
Czasami muszę przejechać po gruntowej , błotnistej drodze i zawsze po powrocie na asfalt się trzęsie i pierwsze co robię to jadę na Karchera. Po czyszczeniu jak ręką odjął!!
Posprawdzajcie to, jeśli to pomoże to trzeba obmyslic jakiś pomysł na pozbycie się tego problemu. Przypuszczalnie są ustawione nawiewy pod podwoziem na chłodzenie tylnich tarcz i razem z tym powietrzem leci błoto i robi kilogramy na felgach
NOWA TWARZ http://www.wrzuta.pl/obraz/x1NMSALRtR/ Bilstein B4+tarcze ATE PD+klocki ATE - SUPER ZESTAW !!
Wojtisek - bokiem do przodu to jest to !!!!
171 KM ; 402 Nm obr/min Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zabić ją boczną...
morgan, czekam za nowymi oponami mam zamowione jesli to niepomoze bede wymienial lozyska ale mam nadzieje ze to opony bo lozysko tak odrazu sie nie psuje
Ja mam silnik 1,6 75 kM. Wibrację mam tylko na zimnym silniku przy 2800 obr/min.
Ten rezonans u mnie zaczął się dokładnie wtedy, gdy wymieniłem wydech.
PANOWIE I PANIE ZNALAZLEM PRZYCZYNE RELINGI DACHOWE ZDEMONTOWALEM I JEST OK ALE PRZY OKAZI PODOKRECALEM WSZYSTKIE PLASTIKI I OSLONY PRZY PODWOZIU ORAZ ZMIENILEM OPONY
Relingi????!!
Chłopie to niemożliwe!! A wogóle relingi czy poprzeczki? Ale i tak nie wierzą -gdzie relingi ,a gdzie kierownica??!!
NOWA TWARZ http://www.wrzuta.pl/obraz/x1NMSALRtR/ Bilstein B4+tarcze ATE PD+klocki ATE - SUPER ZESTAW !!
Wojtisek - bokiem do przodu to jest to !!!!
171 KM ; 402 Nm obr/min Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zabić ją boczną...
Trzeba by zrobić próbę na postoju, przegazówy porobić i słuchać . Wtedy koła i relingi nie będą powodem problemu, a może tylko luźne elementy w komorze silnika ?
U mnie jak pisałem wcześniej rezo.... słychać tylko przy zimnym silniku, jak się zagrzeje to później już nie słychać.
Komentarz