Mam O2 1.6 fsi z 2005 roku. Jezdzę nią 6 miesięcy, wymieniłem tylko cewkę. Jak do tej pory żadnych niepokojących objawów nie dostrzegam, i oby tak zostało.
Witam. Czasami jak zmieniam bieg na wyższy np. na 2, 3 , 4 i dodam więcej gazu (wcisnę mocniej pedał gazu ) czuję że samochód nie idzie , występuje dziura , słychać chyba turbin ę jakby flaga zatrzepotała na wietrze i po sekundzie jest normalnie -samochód zaczyna ciągnąć .Jest to zjawisko nieregularne, czasami występuje częściej , a czasami rzadziej , niezależnie od tego gdzie tankuję , czy na BP , czy shellu . Czy to jest wina wtyskiwacza(y) czy turbiny , czy czegoś innego . Samochód jest na gwarancji , ale do servisu chciałbym jechać uświadomiony bo ciężko jest udowodnić coś , jak to zjawisko rzadko występuje . Dzięki za podpowiedzi . Pozdr.
ten typ silnika, ma pewnego rodzaju zwłokę, ale akurat w BXE można zaktualizować oprogramowanie sterownika silnika. Ma to pomóc właśnie na takie nierównomierne rozwijanie mocy w zakresie 1800-2200 obr/min. Jak pojedziesz do ASO, powinni wiedzieć o co chodzi.
kurynio, a od kiedy wgrywaja to oprogramowanie , tzn kiedy mniej wiecej nowe autka wychodzily juz z aktualizowanym.
Wydaje mi sie ze ja tez tak mam , albo nie wstarczajaco mocno wciskam gaz :wink:
jasna sprawa, ale mówiliśmy tutaj o serii, tam zrobią to w ramach gwarancji i za darmo, co prawda nie znam aligatora osobiście, ale chyba nie prowadzi instytucji charytatywnej
jeżeli chodzi od kiedy to nie ma ogrzniczenia byle był silnik BXE, ma znaczenie do kiedy, bo póxniej juz bylo zaktualizowane fabrycznie. Mialem dziś urwanie d...y w pracy i zapomniałem sprawdzic, od którego dokładnie jest zaktualizowany soft. Postaram sie jutro o tym nie zapomnieć
Komentarz