Problemy z rozruchem - OCTAVIA 1.9 TDI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • RMG
    Ambiente
    • 2009
    • 150

    Problemy z rozruchem - OCTAVIA 1.9 TDI

    Pozdrowienia dla Kierownika srebrnej O1 WGM ***** wywołanego w alejach Jerozolimskich po 19:00 :-)
    Artur / RMG
    Moja Octavka http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=30164
  • wg
    Classic
    • 2007
    • 1

    #2
    Problemy z rozruchem - OCTAVIA 1.9 TDI

    Witam,

    Mam dziwne zjawisko w Octavi 1.9 TDI. (90KM)
    Gdy jest zimny silnik, świece sie załączają i auto zapala bez problemów.
    Później gdy silnik jest rozgrzany po normalnej jeździe i auto postoi na parkingu 2-3 godziny przy ponownym rozruchu silnik ciężko zapala.

    Czy ktoś może coś doradzić ???

    Z góry dzięki.

    WG

    Komentarz

    • GrzegorzR.
      Classic
      • 2007
      • 19

      #3
      Czesc
      Problem moze byc po stronie ukłaadu wtryskowego a konkretnie w głowicy hydraulicznej pompy wtryskowej. Żeby to łatwo i szybko sprawdzic w momencie kiedy auto ma problem z zapaleniem polej zimna woda (ok.2l trzeba wylac) element pompy z ktorego wychodzą krucce (taki kwadratowy mel). Drugim sposobem jest podniesienie dawki pompy wtryskowej ale to czasami nie działa.

      Pozdrawiam i życze udanego doświadczenia 8)
      VAS 5054A v17pl + ElsaWin 3,90

      Komentarz

      • koja86
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 3178

        #4
        wg, a sprawdzaleś jak ustawiony jest początek wtrysku?
        Jaki masz przebieg?
        Może silnik nie ma czym oddychać? sprawdzałeś filtr powietrza i paliwa?

        Swiece działają poniżej 4 stopni
        Takie zwykłe Ambiente

        Komentarz

        • Gapa
          Classic
          • 2007
          • 35

          #5
          Witam
          Miałem podobny przypadek, tylko, że silnik 110KM. Na zimnym palił elegancko, jednak gdy się tylko nagrzał ciężko było go ponownie zapalić. Winny był słaby akumulator - coś nie tak było z ładowaniem, i był niedoładowany. Po naprawie usterki problem znikł - pali dobrze na zimnym i na ciepłym silniku.
          Pozdrawiam

          PS. Gdzieś na forum był nawet temat o tym.
          Elektroautomatyka okrętowa
          Non progredi est regredi!

          Komentarz

          • oziemi
            Rider
            S_OCP Member
            • 2007
            • 399

            #6
            Było wielokrotnie o tym :diabelski_usmiech
            http://forum.octaviaclub....light=odpalanie

            Elegance
            ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
            -------------------------------------------

            Komentarz

            • marekzu
              L&K
              • 2007
              • 1412
              • Superb II combi (3V5)

              #7
              wg, i popraw profil bo jak 90KM to nie AHF

              Komentarz

              Pracuję...