[Inne] Rexauto - Rzeszów, podkarpacie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • DarioK
    Classic
    • 2009
    • 5

    [Inne] Rexauto - Rzeszów, podkarpacie

    gratuluje
  • bearman79
    Classic
    • 2008
    • 23

    #2
    [Inne] Rexauto - Rzeszów, podkarpacie

    Witam,
    czy zna ktoś tego dealera? proszę o opinie na temat jakości napraw, poziomu cen za usługi, podejscia do klienta itd.
    Niestety z tego co się orientuje w okolicy Rzeszowa są oni chyba monopolistą więc chciałbym wiedziec jakie są Wasze doświadczenia z tym ASO


    z góry dziękuje za wszelkie informacje

    Komentarz

    • lukas_ig
      Ambiente
      S_OCP Member
      • 2006
      • 230

      #3
      Parę razy u nich byłem i nie było żadnych problemów. Może tak - nie powalili mnie na kolana jeśli chodzi o poziom usług ani też nie miałem jakichś specjalnych zastrzeżeń.

      Zamieszczone przez bearman79
      Niestety z tego co się orientuje w okolicy Rzeszowa są oni chyba monopolistą
      Jeśli chodzi o zakup auta to napewno nie, w pobliżu to ja np. brałem auto w Stalowej Woli u Buławy.
      PerfectService by

      Komentarz

      • huwe
        Elegance
        S_OCP Member
        • 2005
        • 976

        #4
        Zamieszczone przez lukas_ig
        Jeśli chodzi o zakup auta to napewno nie, w pobliżu to ja np. brałem auto w Stalowej Woli u Buławy.
        ten to dopiero kręt pierwsza klasa.
        ja jestem ze stalówki, i tylko i wyłącznie rzeszów. za dużo przebojów z buławą sam miałem, i moi znajomi. ceny serwisu w rexie spoko, jak chcesz być przy aucie w czasie naprawy - to bez problemu - wystarczy powiedzieć.
        Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc

        Komentarz

        • lukas_ig
          Ambiente
          S_OCP Member
          • 2006
          • 230

          #5
          Zamieszczone przez huwe
          lukas_ig napisał/a:

          Jeśli chodzi o zakup auta to napewno nie, w pobliżu to ja np. brałem auto w Stalowej Woli u Buławy.

          ten to dopiero kręt pierwsza klasa.
          Nigdy u niego nie serwisowałem, wypowiedziałem się tylko w kwestii zakupu że było ok. Brałem tam auto bo w Rexie nie mieli takiej sztuki jak chciałem.
          PerfectService by

          Komentarz

          • rezon
            RS
            • 2006
            • 1894
            • Volvo
            • AKL 1.6 MPI 101 KM
            • BSE 1.6 MPI 102 KM

            #6
            Ceny są OK. Ale nie wiem czy na złość dilerowi z Krosna, u którego kupowałem samochód czy z braku wiedzy w ub. roku czterokrotnie bezskutecznie na gwarancji usuwali usterkę elektroniki, którą w Krośnie usunięto podłączając samochód do komputera w ciągu 15 minut. Wcześniejsze naprawy, przeglądy (5 lat) w RexAuto bez uwag - sprawnie, rzetelnie a w potrzebie to i samochód zastępczy się zawsze znalazł.

            Komentarz

            • Krzaku_NS
              Drive
              • 2008
              • 44

              #7
              Popieram huwe serwis w stalowce okropny. Nawet najgorszemu wrogowi bym nie polecił. Rzeszów polecam jak najbardziej można wejść na serwis i oglądać co przy autku robią, ceny są do dogadania więc gorąco polecam.[/b]

              Komentarz

              • krystiano91
                Classic
                S_OCP Member
                • 2007
                • 31

                #8
                bearman79
                Witam, ostatnio wymieniałem tam rozrząd i jestem zadowolony z profesjonalnej obsługi. Ceny w miarę przystępne- polecam.

                Komentarz

                • iksik2
                  Elegance
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 844

                  #9
                  Ceny w Rzeszowie (mówię o częściach) spoooro niższe niż u Buławy - mam porównanie na kilku elementach (począwszy od przepływki skończywszy na zaworku do klimatyzacji schowka) - nawet do 100% (powiedzmy że zaworek i prawie trzykrotna przebitka w cenie nie jest brana pod uwagę) a i podejście do klienta w Rzeszowie stoi na przyzwoitym poziomie (cały czas mówię o sklepie). Jeżeli chodzi o serwis to w żadnym z nich nie miałem żadnych "doświadczeń" więc się nie wypowiem
                  o1 poszła w świat. 10 lat minęło jak jeden dzień

                  Komentarz

                  • macieks
                    Rider
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 469
                    • Octavia III (5E3)
                    • CJZA 1.2 TSI 105 KM

                    #10
                    Dla mnie ten serwis jest ok. Jeździłem tam na przeglądy z poprzednią skodą, jeżdżę na przeglądy z obecną - trochę z lenistwa - mieszkam ok 1,5 km od tego salonu
                    Czasami proponują chore terminy :evil:
                    Ceny na części mają "katalogowe", ostatnio widząc moje zdziwienie koleś od części pokazał mi etkę i rzeczywiście proponowana cena była ceną katalogową. Cena robocizny jest chyba przyzwoita w porównaniu z tym co czasami widziałem na forum, oczywiście robiąc to samo np. w sziku - w typowych przypadkach - zapłacisz mniej.
                    Była: O1 1.6 MPI
                    Jest: O3 1.2 TSI

                    Komentarz

                    • DavidPL
                      Classic
                      • 2007
                      • 6

                      #11
                      Ja byłem (w czasie przeszłym) w miarę zadowolony z usług serwisu (nawet pomimo faktu że usterkę z czujnikiem spalin naprawiali 4 razy i samochód przestał nich ponad 3 tyogdnie).
                      Byłem zadowolony do ostatniego razu kiedy to po odstawieniu samochodu do serwisu w celu usunięcia drobnych napraw (zapalniczka, pęknięte kratki wentylacyjne, pozagwarancyjne malowanie tylnego zderzaka - zresztą po raz trzeci, bo dwa poprzednie razy spartaczyli) odebrałem samochód w tragicznym stanie. Zderzak znów nie zrobiony jak należy (znów farba odprysła w tym samym miejscu gdzie było 3 razy reklamowane), źle zamontowany, 2 czujniki parkowania po lekkim dotknięciu (lekkim dotknięciu, nie wpychaniu na siłę) wpadły do środka. Zleciłem też (i zapłaciłem za to) czyszczenie klimatyzacji - śmierdzi dalej jak śmierdziało pomimo iż na wiosnę czyszczenie też było przeprowadzane (a przynajmniej było płacone na czyszczenie).

                      Wszystko to jestem jeszcze w stanie przeboleć gdyby nie fakt że na masce znalazłem kilka drobnych wgnieceń a lakier wydawał mi się za nowy bo po drobnych ryskach na dachu i drzwiach które miałem nie pozostało ani śladu. Lakiernik stwierdził że na samochodzie była zrobiona polerka. Pojechałem do PZMOTu sprawdzić grubość lakieru, na szczęście nie okazało się że być gdzieś malowany. Serwis oczywiście się wszystkiego wyparł, kierownik serwisu stwierdził że wgniecenia są od gradu (dziwne, że są na środku maski, a ani na dachu ani na masce po bokach grad nie padał), a na zarzut o zrobieniu polerki samochodu usłyszałem że się nie znam i że mam urojenia.

                      Domyślam się, że mój przypadek będzie wyjątkiem jednak nauczka na przyszłość i rada dla wszystkich aby uważać i przy odbieraniu samochodu, sprawdzać super dokładnie i zwracać uwagę na najdrobniejsze szczegóły.

                      [ Dodano: Pon 17 Lis, 08 09:49 ]
                      Witam kolegów i koleżanki.
                      Postanowiłem napisać kolejnego posta w tym temacie ponieważ od mojej ostatniej wizyty w serwisie upłynęło już trochę czasu, a poziom obsługi niestety dalej się nie poprawił.
                      Niedawno temu przy okazji konieczności usunięcia lekkiego wgniecenia postanowiłem wymienić (w ramach gwarancji) tylną szybę ponieważ przepaliły się ścieżki od ogrzewania tejże szyby. Oczywiście odpowiednio wcześniej umówiłem się na naprawę obu rzeczy. Samochód wystał się w Rex Auto prawie cały tydzień - przy odbiorze samochodu dowiedziałem się, że szyba nie jest naprawiona, ba... mało tego, w ogóle nie została dla mnie zamówiona.
                      Wizyta nr 2... Szyba jest już w serwisie - wymieniamy - samochód cały dzień w serwisie. Po wybraniu samochodu okazuje się, że naprawa wykonana źle. Obudowa światła stopu nie przylega do szyby przez co światło świeci mi "do środka". Umawiam się na kolejną wizytę aby naprawić usterkę.
                      Wizyta nr 3... Po ponad godzinie oczekiwania okazuje się, że usterki nie da się naprawić ponieważ potrzeba podobno jakąś osłonę pomiędzy szybę a światło stopu. Oczywiście osłona nie została zamówiona razem z szybą no bo po co.

                      Teraz czekam na wizytę numer 4 i szlak mnie jasny trafia ponieważ ze wszystkich usterek i napraw (część poza gwarancją) za pierwszą wizytą udało się naprawić tylko tą z niedziałającym gniazdem zapalniczki. Z resztą musiałem jeździć 3 lub więcej razy.

                      A Wam drogie koleżanki i koledzy życzę jak najmniej wizyt w serwisie i dużo, dużo cierpliwości.

                      Komentarz

                      • Wiecman
                        Drive
                        • 2004
                        • 81

                        #12
                        DavidPL, zgadzam sie ... nie polecam ... chociaz bylem ostatni raz tam z 3 lata temu .... i jak widac nic sie nie zmienilo .... salon i sklep ok ... ale nie serwis ...

                        Komentarz

                        • janusz_007
                          Rider
                          • 2007
                          • 473

                          #13
                          a ja polecam! miałem o1 która sprowadziłem sobie z niemiec, serwisowałem u nich, i obsługa serwisowa spełniła moje oczekiwania. Polecam gościa starszego, wysokiego wzrostem, bo facet ma pojęcie co do napraw. zmienial mi łożysko w kole, przy okazji jeszccze powiedzial co i jak (bo stałem przy nim) i na prawde bylem zadowlony.
                          VW Golf V black;DD ---> 1.9TDI BXF 08" DD

                          Komentarz

                          Pracuję...