sprzeglo HALDEX
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez yoschuaA poco Ci wsadzać skrzynie od 4x4 do ośki ?? to jakiś poroniony pomysł, w czym ona ma być wytrzymalsza ??
Skrzynka z 4x4 ma mokre sprzedlo, a jak wiadomo w dlubanym TDI ktore ma duzy moment obrotowy sprzeglo czesto sie slizga lub czasmi nie wytrzymuje i sie szybko wysrywa. Wiec te moze da rade przeniesc wieksza moc i wiekszego niutona.
Komentarz
-
-
Skrzynia jak skrzynia, zwykła o takiej wytrzymałości też dostaniesz.
Mokre sprzęgło - to ciekawe, ale Ty nadal myślisz o Haldexie, a tego niema w skrzyni !!! haldex jest umieszczony w tylnim moście i owszem jest to sprzęgło typu mokrego dołaczające jedynie tylnią oś.
Przednia oś, a raczej połaczenie pomiędzy silnikiem a skrzynią jest wykonane standardowym suchym sprzęgłem.
Skrzynia 4x4 od zwykłej różni się tylko wyjściem - ma taką doklepke w której jest trzecie wyjście. W środku różni się mechanizmem różnicowym. Różni się też przełożeniami - Vmax jest dużo mniejsza - a to z powodu że samochody 4x4 tracą więcej mocy na ciepło obracania mechanizmami.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez yoschuaMokre sprzęgło - to ciekawe, ale Ty nadal myślisz o Haldexie, a tego niema w skrzyni !!! haldex jest umieszczony w tylnim moście i owszem jest to sprzęgło typu mokrego dołaczające jedynie tylnią oś.
Przednia oś, a raczej połaczenie pomiędzy silnikiem a skrzynią jest wykonane standardowym suchym sprzęgłem.
Czyli faktycznie taka zmiana nie ma zbytniego sensu.
Komentarz
-
Komentarz