skoro juz o tym mowa to ktory schowek mam wykrecic, bo tez mi radio wystaje. Ten duzy schowek z prawej strony, czy pod spodem ten maly? Jak za to sie wezme to od razu sprawdze czy musze ten wzmacniacz antenowy sobie kupic (tzn czy mam opornosc na antenie), bo wydaje mi sie ze radyjko (panasonic) sporo slabiej odbiera od radia ktore mam w lanosie (daewoo).
schowek pod radiem, siedzi na zatrzaskach, nic nie trzeba odkręcać
a separator masy będzie potrzebny do anteny (tak na 99,9%) :diabelski_usmiech
Witam grupowiczów!
Jak wyminieć dysze spryskiwaczy reflektorów? Czy da się to zrobić bez odkręcania zderzaka?
Czy jest na to jakiś bezpieczny sposób. Nie chciałbym uszkodzić zderzaka w czasie wymiany.
i kolejne pytanie:
czy może ktoś próbował zamontować do OI spryski reflektorów z np. VW Mk.IV (tzn. chowane w zderzak?)
uprzedzam ew. uwagi - dorobienie zaślepek na wysuwane dysze to naprawdę nie jest problem.
pozdro
Hehehehehehe
Ksenony sa fajne do momentu jak nie trzeba wymienić żarnika. Mam zwykłe reflektory i wolę wymieniac żarówkę za 15 zeta / a może 20/ niż sie bawić w ksenony.
Hehehehehehe
Ksenony sa fajne do momentu jak nie trzeba wymienić żarnika. Mam zwykłe reflektory i wolę wymieniac żarówkę za 15 zeta / a może 20/ niż sie bawić w ksenony.
Ja po dwoch latach nie widze, zeby ta lampa slabiej swiecila, wiec nie wiem o co Ci chodzi. Do wymiany im jeszcze daleko.
A te zarowki za 15zl to wymieniasz co 2 miesiace i nie wiem czy to takie fajne. Druga sprawa sa "zarowki" i zarowki za 15zl, poczytaj to znajdziesz czym sie rozni shit ze stacji benzynowej od firmowej zarowki.
Ja kiedys chcialem podjac sie tego tematu ale jest ciezki, chociaz mialem juz wszystkie graty.po pierwsze trzeba wyciac kawalek belki zderzaka i zrobic mocowania oczywiscie pod odpowiednim katem-robota dla balacharza tam przyciac tu pospawac.potem trzeba wyjac taki zaworek, ktory zanjduje sie miedzy spryskiwaczami na zderzaku, a zbiornikczkiem(znajduje sie on na wezu)bo dziala on tylko w jedna strone tzn plyn wylatuje ze zbiorniczka do spryskiwacza,a nie odwrotnie (tzn. nie cofa sie plyn do zbiorniczka) co w przypadku spryskiwaczy od MK.IV musi miec miejsce, poniewaz dzialaja one na zasadzie cisnienia. Oczywiscie zaslepiki w ASO VW ok 50 zl sztuka oraz spyskiwacze wraz z wezami. Wiec tak na prawde nie wiem czy warto sie bawic ale lans jest POWODZENIA
Obecna Octavie mam 3 lata i żarówki wymieniałem RAZ. W nocy świeca dobrze więc nie widzę potrzeby posiadania ksenonów. To jest moje subiektywne zdanie i nie musicie sie z nim zgadzać.
Co do trwałości ksenonów. oczywiście jest ona duża. Ale jak coś ma się zepsuć to na pewno się zepsuje i to w najmniej oczekiwanyum momencie.
No bo z zenonem to sie trzeba przejechac kilka razy w nocy, a szczegolnie jak jest mgla. Ja nie wiem po co oni jeszcze te przeciwmgielne tam pakuja, to juz bym wolal zeby tam siedzial bixenon zamiast tych daremnych halogenow.
Komentarz