Sprawdź jeszcze raz namiary, jeśli Gdynia to pustki Ciskowskie, tyle że chylońska jest w Chylonii - w Gdańsku nie mam pojęcia czy jest dzielnica Cisowa?
O2 1.9TDI (105KM) czy Fiat Bravo 1.9 Multi Jet (150KM)??
Zwiń
X
-
O2 1.9TDI (105KM) czy Fiat Bravo 1.9 Multi Jet (150KM)??
Witam mam dylemat i potrzebuje paru opinni... Nie wiem co lepiej kupić mam już jedną O2 i jeżdzi sie bardzo dobrze... ale mam możliwość zakupu w konkurencyjnej cenie Fiata Bravo 1.9 Multi Jet 150Km w bogatej wersji wyposażeniowej za 67000 i teraz mam dylemat bo nie wiem na co się zdecydować Pomocy....
-
-
Hmmm , niestety nie miałem okazji przejechać się Bravo 150 MJ ale siedziałem w salonie za kierownicą i powiem szczerze , że design środka o wiele bardziej mi sie podoba w Skodzie niż Fiacie. Z Resztą BXE możesz zrobić softem nawet na 150 :diabelski_usmiechByła O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
Silnik Fiata ma CR wiec wyzsza kultura pracy i jest prawdopodobnie cichy.
To na plus.Na minus jak dla mnie to krotkie i zle wyprofilowane siedzenia.
Slabe jest tez tylne zawieszenie...tylko belka.
Co do wygladu to kwestia gustu,ale Fiat ma lepsza gwarancje.
Ostatecznie...ciezki wybor :lol:
pozdrawiamTato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez gebekNa minus jak dla mnie to krotkie i zle wyprofilowane siedzenia.
Zamieszczone przez ZiomalZ Resztą BXE możesz zrobić softem nawet na 150
Komentarz
-
-
Moje auto ma 9 miesiecy i zrobilem program...gwarancja :evil: mysle,ze przepadla
jesli chodzi o silnik,turbo oraz uklad przeniesienia napedu.
Tak wiec twoj wybor,ale ja wolalbym miec 150KM bez kombinowania od fabryki.Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
Ten sam silnik 150KM MJ jest wkladany rowniez przeciez do Astry, Vectry i chyba Alfy (ogolnie). Tak wiec juz zostal jakos tam przetestowany.
Dla mnie to sa jednak rozne auta. Bravo jest mniejsze, Octa wieksza i chyba tylko wg tych kryteriow mozna rozpatrywac te auta. Do tego porownywanie 1.9 vs. 1.9 w tym miejscu nie ma sensu. VW poszedl w wieksza pojemnosc, Fiat jest x lat za VW bo taki silnik 1.9 150KM to byl hmm 5 lat temu :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Silnik 1,9 JTD (ten jest 16V) jest także montowany w SAABach.
Są to dobre silniki, dość ekonomiczne.
Zamieszczone przez gebekSlabe jest tez tylne zawieszenie...tylko belka.
Zwróć uwagę na wymianę żarówek (ta w Stilo doprowadzała mnie do szału- brak możliwości wymiany, tylko wizyta w serwisie). A żarówki średnio 3-4 razy do roku wymagały wymiany- wiem ktoś powie, że się czepiam, ale można sobie unieruchomić samochód taką głupią sprawą.
Jeśli chodzi o Common Rail- to właśnie Fiat go wymyślił, później pomysł odkupił Bosch z tego co pamiętam.
Zamieszczone przez MaicroftFiat jest x lat za VW bo taki silnik 1.9 150KM to byl hmm 5 lat temu
Chyba niekoniecznie 5 lat, ale faktycznie już w Stilo montowane, chyba gdzieś 2004/2005 początek.It doesn't matter what we're losing
It only matters what we're going to find!
Komentarz
-
-
W sumie to nie dziwie się, że masz dylemat, bo wybór jest ciężki. Pierwsze opinie o tym nowym Bravo są bardzo pochlebne, ba nawet rewelacyjne. Widać, że Fiat w ogóle wyciągnął wnioski i systematycznie poprawia wizerunek swojego brandu oraz jakość samochodów.
Ja szczerze mówiąc, jak dobrze pójdzie będę miał ten dylemat za dwa lata.
Jeżeli chodzi o ilość miejsca w środku to są to podobne samochody. Za to Octa na plus wielki bagażnik.
Silnik - wydaje mi się, że nie jest do końca tak jak napisał Maicroft. Mutijety to z tego co mi wiadomo jedne z bardziej dopracowanych i nowocześniejszych diesli na rynku. I to raczej volkswagenowskie TDI jest w tej chwili w tyle za MJ - tyle technicznym, że Tdi - z racji swojej solidności jest już na rynku klasą samą w sobie, a MJ musi o to jeszcze trochę powalczyć.
Co do stylistyki, zarówno wew. i zew. - kwestia gustu, ale jak dla mnie Bravo jest dużo ładniejsze niż O2.
Jak dla mnie powinieneś sobie zadać jedno zasadnicze pytanie: czy będzie mi teraz, lub za rok przeszkadzało, że jeżdżę "fiatem"? Bo prawda jest taka, że ludzi uczulonych na tę markę w Polsce nie brakuje :diabelski_usmiech A chodzi w końcu o to żebyś był szczęśliwym posiadaczem fajnego samochodu, a nie musiał wysłuchiwać od innych, że to fiat etc.
Gdyby jeszcze był tak dobrze prosperujący Bravo Club PolskaByły:
Skoda Octavia 2004, 1.9 TDI 110 km, ASV,
Fiat Croma 2006, 1.9 MultiJet 150 km
Jest:
Volkswagen CC 2013, 1.4 TSI 160 km
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Lukas81Jak dla mnie powinieneś sobie zadać jedno zasadnicze pytanie: czy będzie mi teraz, lub za rok przeszkadzało, że jeżdżę "fiatem"?Na podbudowanie własnego "JA" jest kilka tańszych sposobów, niż zakup samodzodu :lol: .
Skoda Octavia Kombi II 2005r. 1.9TDI 77kW Elegance czerń magiczna - sprzedana...
Renault Scenic III 1.4TCe 2010 - jest...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Lukas81Jak dla mnie powinieneś sobie zadać jedno zasadnicze pytanie: czy będzie mi teraz, lub za rok przeszkadzało, że jeżdżę "fiatem"? Bo prawda jest taka, że ludzi uczulonych na tę markę w Polsce nie brakuje
Komentarz
-
-
Re: O2 1.9TDI (105KM) czy Fiat Bravo 1.9 Multi Jet (150KM)??
Zamieszczone przez morganWitam mam dylemat i potrzebuje paru opinni... Nie wiem co lepiej kupić mam już jedną O2 i jeżdzi sie bardzo dobrze... ale mam możliwość zakupu w konkurencyjnej cenie Fiata Bravo 1.9 Multi Jet 150Km w bogatej wersji wyposażeniowej za 67000 i teraz mam dylemat bo nie wiem na co się zdecydować Pomocy....
Bravo w odpowiednim kolorze na dużej feldze wygląda bosko :serduszka: a i ten MultiJet będzie jeździć bez porównania lepiej niż 1.9TDI 105KM :roll:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
FiatTrzeba pamiętać o jednak większej utracie wartości . Poza tym w Fiacie jak to bywa w tej marce zawsze znajdą się jakieś dziwne problemy ( o ktorych teraz nie wiemy) albo rozrzad sie zrywa albo czegoś nie osłonili. Albo dalej stosują wadliwe rozwiązanie. ALbo jak zwykle bywa ,zeby wymienić sworzeń trzeba będzie roznitować wahacz. Albo żarówki przepalają się 2 razy w roku. Oczywiście spalanie jest większe niż przy pdobnym silniku. Fiat przyciąga wyglądem klientów. Poza tym z tego co pamiętam oryginalne czści nie były wcale tanie.
Klocki 185zł. Felga 200zł. Lampa pamiętam Carello kosztowała kupe kasy. Wahacz 375zł( toretycznie nie regnerowalny). Plastiki i inne to raczej ciężki przekładać z np. z Punto do Stilio bo wszystko jest właściwie inne. Gdzie z Golfa przekładam włączniki, poduszke, jakieś fotele i inne.nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjneprzebieg 273 tyś
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWBravo w odpowiednim kolorze na dużej feldze wygląda bosko a i ten MultiJet będzie jeździć bez porównania lepiej niż 1.9TDI 105KMSkoda Octavia Kombi II 2005r. 1.9TDI 77kW Elegance czerń magiczna - sprzedana...
Renault Scenic III 1.4TCe 2010 - jest...
Komentarz
-
-
mariobros, Z tym nie jest tak do konca wiadomo co i jak
Ostatnio zaklady w BB ktore produkuja 1.3 MJ stanely, bo Wlosi stwierdzili ze cos jest nie tak z tymi silnikami - cos z ukladem chlodzenia. Problem jest ponoc od poczatku, a dopiero teraz stwierdzili, ze nie beda odbierac silnikow i tyle. Co ciekawe te same silniki z tej samej tasmy ida do zakladow Opla, a ci nie zglaszali nigdy ponoc problemow, albo nie na tyle skutecznie.
Komentarz
-
-
Na pewno stosują nowoczesne rozwiązania w silnikach Fiata tak jak jest z silnikiem 1.3 MJ. Ale oni chyba nic nie zdążą dopracować nigdy .Otcvia jest od 96(od czasów 1 brawy) silniki Tdi z lat 90' ale przynajmniej chodzi to jakaś sprawnie (a produkcja do 2005r).
Czasem lepsze jest starsze rozwiązanie a sprawdzone. Brawa pierwsza tez byla hitem!Nagrody też dostała za wygląd.
A teraz można kupić poniżej 10 tys ten hit Fiata(lub taniej). Octavie dostać w tej cenie chyba gorzej. Choć tak jak kiedyś napisałem w Fiacie wszystko było niby firmowe.
żarówki Osram/Philips, zawieszenie TRV, klocki ATE, szyby Pilinkton, chłodnica Valeo.
Fiat pracuje ale przede wszystkim nad wyglądemmoje zdanie jest takie ,że na fiata moża się rzucać ale do małego auta nie wysokiej ceny. Ja bym kupił Octe zamiast Brawy. W pułapie cenowym Fabi można by pomyśleć nad inną marką i skorzystać z oferty Fiata (np. Linea).
nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjneprzebieg 273 tyś
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mariobrosfiatowskie diesle CR zdają się być doprawdy dobrze zrobione, jeśli chodzi o bezawaryjność...
Tyle w kwestii silnika.
Jeśli chodzi o walory jezdne- faktycznie jak przyklejony do podłoża. Źle znosi nierówności poprzeczne (belka skrętka- trochę tłucze). Moim zdaniem zawieszenie jest ciut za miękkie, jest nisko zawieszony, więc osłona silnika cierpi na naszych drogach.
W porównaniu do skody ma lepsze wyposażenie za niższą cenę- 67 tysi i full wypas.It doesn't matter what we're losing
It only matters what we're going to find!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicroftmariobros, Z tym nie jest tak do konca wiadomo co i jak
Ostatnio zaklady w BB ktore produkuja 1.3 MJ stanely, bo Wlosi stwierdzili ze cos jest nie tak z tymi silnikami - cos z ukladem chlodzenia. Problem jest ponoc od poczatku, a dopiero teraz stwierdzili, ze nie beda odbierac silnikow i tyle. Co ciekawe te same silniki z tej samej tasmy ida do zakladow Opla, a ci nie zglaszali nigdy ponoc problemow, albo nie na tyle skutecznie.Skoda Octavia Kombi II 2005r. 1.9TDI 77kW Elegance czerń magiczna - sprzedana...
Renault Scenic III 1.4TCe 2010 - jest...
Komentarz
-
-
Re: O2 1.9TDI (105KM) czy Fiat Bravo 1.9 Multi Jet (150KM)??
Zamieszczone przez morganWitam mam dylemat i potrzebuje paru opinni... Nie wiem co lepiej kupić mam już jedną O2 i jeżdzi sie bardzo dobrze... ale mam możliwość zakupu w konkurencyjnej cenie Fiata Bravo 1.9 Multi Jet 150Km w bogatej wersji wyposażeniowej za 67000 i teraz mam dylemat bo nie wiem na co się zdecydować Pomocy....
Z drugiej strony czemu ten samochód jest tak tani?. Jak rozglądałem się za OII dla siebie to wtedy 1.9JTD 120KM ciężko było się zmieścić w cenie 70 tyś z takim samym wyposażeniem jak OII Ambiente 1.9TDI 105KM.Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
Komentarz