Tom67 , czy po tym "stuknięciu" auto przełącza się na gaz ? Sprawdż to , bo pewnie jest to zawór gazowy. Przełącza się bardzo głośno , aż niesie po całym aucie Mam to samo , także ...norma.
Skoda Octavia TDI 1.9 AXR
Zwiń
X
-
Skoda Octavia TDI 1.9 AXR
Witam wszytskich miłośników Skody OCTAVI ,
kupiłem skodę OCTAVIĘ z silnikiem 1.9 TDI AXR trochę w biegu. Przymierzałem się do PASSATA . Jest to mój pierwszy DIESEL wcześniej jeździłem na benzynie. Słyszłem opinię,że te silniki należy grzći schładzać przed i po jeździe . Jakie są wasze opinie o tym samochodzie ? Czy może podzielić się swoją opinią o tym samochodzie ? ( wady /zalety )
Yaro :?: :shock:
-
-
4yaro2,
na pytania które zadajesz znajdziesz bardzo wiele odpowiedzi na naszym forum
jest u nas wiele TDI i większość opinii, informacji, możliwości modyfikacji, zasad użytkowania są wspólne dla wszystkich silników, szczególnie 1.9 TDI
silnik AXR jest w O1 dostępny od końca 2005 roku, jest to silnik na pompowtryskiwaczach więc jeśli na coś się natkniesz specyficznego właśnie dla tego rodzaju zasilania silnika to dla AXR ma właśnie zastosowanie
sam mam ten silnik, zrobione 45000 w tym 20000 po modyfikacji programu i wszystko jest w najlepszym pożadku
silnik podatny na modyfikacje
mocy w serii - masz prawdopodobnie około 115 KM i ze 260-270 Nm
popatrz do działu wykresy - jest tam parę zmodzonych AXRów
o tym co piszesz o chłodzeniu
chodzi o to w skrócie by do czasu rozgrzania auta nie "pałować" silnika turbodoładowanego czyli nie przekraczać 2500/3000 obrotów
a po zakończeniu jazdy poczekać kilkanaście sekudn do ok minuty po ostrym wysiłku silnika aby turbina zdążyła się schłodzić i nasmarować
reszta naprawdę jest na forum zatem szukaj i czytaj i ciesz się ze świetnego motoru
Komentarz
-
Komentarz