Mysle, ze "konstruktywnie" chodzilo o pomocnie dla innych. I nie koniecznie to musi byc pomoc czysto techniczna.
Zakup Octavi I TDI Kombi
Zwiń
X
-
Zakup Octavi I TDI Kombi
Witam Wszystkich Forumowiczów
Jest to mój pierwszy post
Widzę że to będzie prawie bliźniaczy post jaki wyskrobał dzisiaj krzysio5, ale cóź zaryzykuję i nie podepnę się pod niego:
Właśnie jestem na etapie kupowania Octavi I TDI kombi.
Szukam samochodu na jakieś 4-5 lat aby jak najmniej się psuł, wolę
zapłacić te 3-4 tys więcej i mieć spokój. Tymbardziej że autkiem bedzie
poruszała się "moja żona Zofia"
Moje roczne przebiegi to około 15-20tys - od razu wyjaśniam niektórym
osobom że chcę kupić diesla pomimo stosunkowo małych przebiegów. Octavie w
benzynie nie podobają mi się (albo za słabe albo za dużo palą).
Z wiązku z tym mam parę pytań.
Na co zwracać uwagę przy oglądaniu kandydatek?
Czy oglądać się za modelami z 90KM? (raczej nie chcę go chipować, chodź
może kiedyć apaetyt wzrośnie w miarę jedzenia)
Właściwie mam jedną na oku, z 2002 110KM tylko nie wiem jaki ma silnik,
gość podał mi początkową numerację z DP: TMBGP21V4 ale sprawdzam w VIN-ie
i nic mi nie podaje. Z tego co wiem może to być albo AHF lub ASV, który
jest lepszy? Autko jest prawie full wersja bez skóry za około 45tys.
Czy przy przebiegu lekko powyżej 150tys wymienia się rozrząd i pompę
wspomagania? nie za szybko?
Druga opcja jest Octa z przebiegiem ~95 tys z komisu, rocznik 2002 tylko
że jeżdzona przez PH za 42 tys.
A może widzieliście jakąś fajną Octę do kupienia w okolicach Warszawy?
A może poczekać, bo z tego co widzę po firmie w której pracują to jest
szał na zmienianie aut na nowe (kupują Octavie II kombi) przed zmianami VAT. Może pojawi się na rynku więcej odpowiadajacych mi autek?
Jak mi się coś przypomni to dopiszę
m@riucha
-
Komentarz