pantol, jak smigam duzo w trasie to olej dolewam dwa razy na 15tys :twisted: Moglbys sie martwic gdyby nie brala oleju
dodatek do ON
Zwiń
X
-
dodatek do ON
Witam kolegów.
Wiele czytałem na forum o różnych dodatkach do paliwa. Ale od kilku mechaniorów i od kierowców diesli od zawsze nimi jeżdzących usłyszałem że bardzo dobrze jest do paliwa dolać zwykłego oleju do dwusuwów MIXOL, który smaruje cały układ, setka na zbiornik ON
Co koledzy na to ??
-
-
JanuszSz, W Polsce jest bardzo prosty sposob na to. Kupujesz powiedzmy 200l OO. Udajesz sie do urzedu celnego w celu uiszczenia roznicy wynikajacej z akcyzy za OO i ON. Z takim papierkiem mozesz wlac to do baku. Nikt nie mowi czy masz to wyjezdzic w miesiac czy pol roku, czy nawet rok. Nic nie moga wtedy nikomu zrobic. To jest sposob stosowany przez tych ktorzy jezdza na OR bo tam nie ma wcale akcyzy, bo to niby nie paliwo
A co do roznic OO i ON, wielokrotnie juz bylo - to sa te same paliwa, roznia sie dodatkami smarnymi, barwnikiem, dodatkami antysadzowymi itp.
Komentarz
-
-
Co do dolewania mixolu - trochę śmierdzi, wlałem setkę na bak. Po wyjeżdżeniu połowy baku, jest wrażenie że jakby trochę ciszej i spokojniej pracuje motor. Ale mixol mimo, że to nie ten sam co 30 lat temu, to jednak nie najlepiej pasuje. IMO lepiej wlać co 2 - 3 tankowanie 50 - 100 ml np. dobrego oleju do dwusuwów np. z shella. Jest wycofywany ze sprzedaży i ciężko go dostać, ale są podobne z innych firm. Więcej o mixolu i podobnych na:
[ Dodano: Nie 09 Paź, 11 17:17 ]
Jest jeszcze lepsze rozwiązanie do silników na VP: warto dotankować BIO 100 czasami. Szczegóły na: http://www.orlen.pl/PL/DlaKierowcow/...ny/BIO100.aspx i http://www.e-biopaliwa.pl/faq_bio100
Komentarz
-
Komentarz