Zawieszenie Stuka

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • lucasmay
    Classic
    • 2008
    • 10

    #26
    Nie chcialem zakladac kolejnego watku bo sprawa dotyczy stukow i pukow mianowicie ostatnio doszedlem ze puka mi koncowka drazka. Postanowilem ja zmienic ale zastanawiam sie czy jest jakas sila (moment) z ktora trzeba dokrecic ta nakretke ktora blokuje mechanizm kola (nakretka nr 14, nie nr 6 nakretka na drazku kierowniczym!!). Czy musi byc jakis luz, czy krecic maksymalnie ile mam sily... Jest to Octa I regeneracji
    Załączone pliki

    Komentarz

    • DGW
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 2330

      #27
      Zamieszczone przez lucasmay
      Czy musi byc jakis luz, czy krecic maksymalnie ile mam sily...
      luzu nie ma prawa tam być
      czy kręcić ile siły... hmm zależy jakiej postury jesteś W Nm Ci nie powiem, ma to być dokręcone solidnie ale bez przesady
      NFPNorth-West
      2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
      WARSZTAT www.dsize.pl
      ->
      CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
      spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

      Komentarz

      • lucasmay
        Classic
        • 2008
        • 10

        #28
        Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
        W Nm Ci nie powiem, ma to być dokręcone solidnie ale bez przesady
        dzieki wilkie za podpowiedz. dzisiaj w pracy przeprowadzilem wywiad na temat sily docisku i wszyscy stwierdzili ze ma byc mocno. Tak tez zrobilem. Mialem maly problem z rozkontrowaniem starej koncowki ale poszlo Po wymianie nie poznaje autka. Nic nie stuka i nie ma tego wkurzajaceko klepotania kierownicy podczas lekkiego dohamowywania. Az chce sie jezdzic

        Komentarz

        • DGW
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 2330

          #29
          lucasmay, nie zapomnij ustawić zbieżności :idea:
          NFPNorth-West
          2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
          WARSZTAT www.dsize.pl
          ->
          CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
          spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

          Komentarz

          • liroyek
            Rider
            • 2008
            • 620

            #30
            panowie to ja mam pytanie

            wlasnie na takich poprzecznych przeszkodach slychac cos ale z tylu (takie jakies dudnienie), nie wiem czy jestem przewrazliwiony czy cos tam nie tak a moze tka ma dzialac to cudowne wilowachaczowe zawieszenie ??

            autko ma dopiero 9 tys przebiegu - musze wybrac sie na serwis tylko nie wiem kiedy
            Scirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
            bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
            http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
            Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #31
              Jak dokrecisz za mocno to albo sie urwie, albo cos peknie - innego wyjscia jak to mowia, nie ma :twisted:
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • flakum
                Classic
                • 2008
                • 28

                #32
                Re: Zawieszenie Stuka

                U mnie te same objawy i przyczyna sa gumy stabilizatora. Sprawdzilem to sposobem poruszania stabilizatora z obu stron samochodu;wyczuwalny luz i odglos ten sam jak po najechaniu na nierownosc.pozdrwiam
                trzeba to naprawić!!!

                Komentarz

                • star200
                  Ambiente
                  • 2009
                  • 177

                  #33
                  Koledzy doradźcie jakie kupić tuleje wahaczy przednich do 0I :?: Denerwujące pukanie o którym mowa w tym temacie to ich sprawka w moim autku

                  Komentarz

                  Pracuję...