Pół roku temu musiałem wymienić silnik 1,9 TDI AGR po małej przygodzie a ten kto to zrobił nie do końca wiedział co robi…. Efekt jest taki ze samochód jest mułowaty do setki przyspiesza w 28 sekund ….. w ogóle prawdopodobnie nie działa turbo.
Problem wygląda tak :
1) Zawór elektro magnetyczny powrotnego przepływu gazów wylotowych ( N18 )jest prawdopodobnie źle podłączony
2) Zawór ograniczający ciśnienie doładowania (N75) ma tylko dwa przewody podłączone a trzeci jest nieużywany
3) Jest jakiś zaworek na którym jest napis MT2 nie jestem pewnien czy to do tego samochodu
(moze jest to zawór przełanczający przesłone N239 z wersni AHF… nie wiem czy on powinien występować w wersji AGR)
Ogólnie jeden syf......
Potrzebował bym schemat podłączenia turbodoładowana i recyrkulacji spalin Do silnika AGR 1,9 TDI schematy w książce napraw jednoznacznie pokazują podłączenie zaworu N75
Natomiast podłączenie zaworu N18 nie jest jednoznaczne …
Może ktoś ma taki silnik i mógłby pstryknąć fotki !
Komentarz