Koledzy, możecie sobie dowolnie zmieniać charakterystykę Waszych potencjometrów jeśli tylko Wasze samopoczucie się od tego poprawi Koni mechanicznych jednak od tego Wam nie przybędzie.
od pewnego czasu zaczely dochodzic dziwne odglosy spod maski podczas przyspieszania - niezaleznie na jakim biegu - slyszalne tylko od 1500 - 2000 obr/min - co jest wazne jak pusci sie gaz i jedzie ze stala predkoscia ze oborty sa w tym zakresie to nic nie slychac. Odglos jest podobny jak w silniku benzynowym przycisniesz gaz na niskich obrotach i wysokim biegu i zaczynaja dzwonic zawory. Tak mysle ze to moze byc cos z cisnieniem doladowania bo w tych warunkach jest pompowane najwieksze cisnienie - moze N75 tak cyka ? Osiagi sa bez zmian - dzisiaj po poludniu pomierze VAGiem podczas przyspieszania to sie dokladniej zobaczy czy parametry w normie.
Boje sie ze to moze byc cos innego powaznego i trzeba by sie tym zajac.
Macie jakis pomysly/ moze ktos z Was mial cos podobnego ?
podczas przyspieszania - niezaleznie na jakim biegu - slyszalne tylko od 1500 - 2000 obr/min
twoj Box mogl z czasem udu..c dwomas, skrec boxa na mniej lub sprobuj bez bez niego. Kiedys jak eksperymentowalem z Boxem( ktory mialem za tlusto ustawiony)
mialem identyczna sytuacje.
To nie box - ja zasadniczo to jezdze bez niego bo sprzeglo mi sie slizga juz regularnie na 4,5 biegu wiec jest odlaczony bo wtedy sprzeglo jeszcze trzyma. Powoli sie szykuje na wymiane sprzegla ale dopiero jak bedzie slizgac nawet bez boxa. Po zalozeniu nowego sprzegla zamierzam zapodac wtryski od ASV i zrobic program.. A moze fakltycznie N75 cyka ale ciekawe dlaczego wczesniej tak nie bylo - a jezdze juz tym autem od 3 lat i 60 tys ....
Komentarz